Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Play.com - COD6 relase date


på play.com kan man allerede nå forhåndbestille COD6(MF2)
og datoen for relasen er 10/11/2009

Er det flere enn meg som gleder som en liten unge?
(sorry teit spørsmål)
Hvem gleder seg ikke til COD6?
(hvis ikke FYYYYYYYYY )
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Jeg gjør det ikke, fordi har ikke prøvd COD 4 eller COD 5 ^^
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
ikke??
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Gleder meg heller ikke, hvertfall hvis det ligner på cod4..likte aldri spillet. sikkert for at jeg er for vant med Bf .
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Siterer Bullmajor:
Hvem gleder seg ikke til COD6?
(hvis ikke FYYYYYYYYY )
ikke FYYYYYYYYY, men fy fy fy fy fy fy fy fy fy fy!
  • 0
Jeg GLEDER meg
  • 0
Jeg visste at det ville komme til høsten, gleder meg!
I was frozen, today!
  • 0
I do! I do! I do!
10/11/09 er allerede merket opp i kalenderen mis som en dag av høyeste rang!
Butikkene vil føle min handlelyst den dagen...
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jeg gleder meg ikke.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zaney:
Gleder meg heller ikke, hvertfall hvis det ligner på cod4..likte aldri spillet. sikkert for at jeg er for vant med Bf .


Ja, CoD er en relativt annerledes spillopplevelse...
Men jeg liker begge seriene, selv om de omtrent er helt motsatte i spillestil.
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Er dette modern warfare 2?
hvis det er. JOHOOO!!O!O!O!!O
  • 0
Gleder meg ikke. Gameplayet er så begrenset og stereotypisk på lik linje med andre FPS. Killzone 2, Call of Duty 4/5, Battlefield og Counter Strike er alle FPS med tilnærmet likt gameplay. Eneste som skiller seg ut litt i mengden av er Battlefield-spillene som er litt mer åpne og hvor kjøretøy aktiv blir brukt. Ønsker meg flere spill på lik linje med Halo 3 jeg, hvor banedesign ikke blir begrenset fordi man ikke blir skadet eller drept av å falle ned fra høyder og bevegligheten er mye bedre med tanke på at man kan lettere hoppe hvor man vil hen. Men slikt går det ikke an å kode om i de standardiserte FPS-spillene fordi de må være realistiske og dermed i mine øyne kjedelige.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Zook:
Jeg gleder meg ikke.

WUT?

Men det skal ikke lenger være i CoD-serien da, så det er feil å kalle det for Call of Duty 6. Men uansett gleder jeg meg veldig
  • 0
Får vel ønske meg dette til bursdagen som er på den 12. november da
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
Kunne vel nesten diskutert dette i "Modern Warfare 2-tråden"?
Men uansett, gleder meg så sykt!
  • 0
The Heretic:
Spør du meg så er gameplayet og måten man spiller online FPS på, veldig forskjellig i COD fra BF serien (på PC)
De er strake motsetninger, for mens COD er kort, hektisk og frenetisk online, er BF (2) omfattende, taktikkkrevende, og dypt. Jeg skal ikke si at det ene er bedre enn det andre, men jeg må si jeg liker BF-typen best. Der man må sammarbeide mer og gjøre mer sammarbeidskrevende oppgaver. Og det at man kan gjøre andre ting enn å "drepe", f. eks. å være medic, eller ingeniør (...). Og da skifter faktisk gameplayet seg stort, og du får i de fleste tilfeller større variasjon.

Nå prøvde de jo å dytte inn reviving-teknikker i Cod5, men spør du meg funker det ikke særlig bra. Jeg håper de vil hålde seg til sin tolkning av online FPS sjangeren når de lager CoD6 (eller MW2... The-Gamer ), men litt variasjon skader jo (nesten) aldri...
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Jeg gleder meg sykt. Håper man er det samme "såpe Stykke"
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
At jeg har 25 dager med onlinespilling på Cod 4 sier vel det meste hva jeg syns om Cod 4, og dermed gleder meg sykt til Cod:MW2 !!!

men er jo med spill som med alt annet: Smaken er som baken ;)
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer The-gamer:
Citerer Zook:
Jeg gleder meg ikke.

WUT?


Er ingen Call of Duty-fan. Generisk skytespill. Onlinedelen er sikkert bra, men jeg spiller nesten ikke online uansett. Dermed er dette uaktuelt for meg. Hvis et skytespill skal være skikkelig bra, syns jeg historien må være spennende, gameplayet må ha et par tøffe elementer, og singleplayerdelen må vare i minst 10-12 timer ved første gjennomspilling.
You're sleeping over, right?
  • 0
Gleeedeeer meeg!
Om det blir like bra som CoD 4 er det jo fantastisk, men håper at det blir bedre
Men tror ikke lommeboka tilater at jeg kjøper det OG Assassin's Creed II, for de kommer vel nesten likt (?)
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
jeg kan ikke vente! GLEDER MEG SÅ SYKT!

Æ VIL HA DÆ NO!!!



Ja, håper vi er Soap, og at cpt. Price overlever!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Siterer The xbox 360 guy:
Ja, håper vi er Soap, og at cpt. Price overlever!


Cpt. Price er nok med, for CoD 4 er ikke første spillet han har vært med i, han var også med i Cod 1.. og flere også men jeg husker ikke hvilke
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!