Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wow


I juni får jeg meg en ny laptop og et par tusen..

Prøvd wow før.. men lurer på.. er det verdt og kjøpe spillet ?

Jeg mener,, Koster faen meg 200 kr 2 mnd for og spille.. kan bli litt dyrt.. men er det verdt det?

Ps - Blir IKKE hekta på spill
The D' is silent.
  • 0
Vist du liker RPG spill og spesielt MMORPG skal jeg anbefale Wow på det sterkeste. Det er det beste og rådende online spillet. (mine erfaringer tilsier det. Har spilt alle andre online spill både F2P og P2P.).

Denne topicen hører hjemme i Spill.
-Jørn Hammerø-
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Ps - Blir IKKE hekta på spill


Haha, sier dem alle til dem har prøvd WoW, neida

Men som Refsa sier, liker du mmorpg så anbefales wow.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Takk
The D' is silent.
  • 0
Du må tenke lenger en "100 kr er mye i mnd!!1"- Om du bruker ca. 300 kr på spill i mnd. sparer du på sett og vis 200 kr, med et spill som WoW trenger du ikke å spille andre spill.

Men om du får 2 spill til Jul og spiller dem hele tiden til neste jul+ ikke har greid å lure pappa til å betale alle mnd. med gametime som jeg har, blir det fort mye penger
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
For det første er dette et spørsmål som godt kunne blitt tatt i en av de mange wow-trådene vi har, og for det andre virker det som om spørsmålet allerede er blitt besvart. -LuXe