Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls IV: Oblivion ~ Offisiell tråd ~


fant ut av det, det var birthsignet mitt som gjorde det.
pokker så klønete jeg er.
mr. x
  • 0
  • Vixo
  • Vixo
Hvordan blir man kvitt sykdommer og forbannelser i TES IV Oblivion?
For at jeg holder på med Knights of the Nine questene og leter etter den derre "Knights of the Nine rustningen" og da man skal finne hanskene (tror jeg) måtte jeg løfte en forbannelse fra en fyr, slik at når jeg løper mister jeg fatigue.
Kan jeg på noen måte bli kvitt dette?
  • 0
Nettop skaffet meg oblivion. Kan ikke spille det siden xbox er på rep. så kan noen si meg hvordan spille er? handling osv..
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Kort fra wikipedia

Små spoilere (Bare fra tutorialen)



Spilleren begynner i et fengsel i hovedstadsprovinsen i imperiet som dominerer Tamriel, Cyrodiil. Snart kommer keiseren, Uriel Septim, sammen med hans livvakter, the Blades, gjennom cellen for å flykte fra et drapsforsøk. Spilleren følger etter, og er til slutt til stede når keiseren dør. Uriel Septim gir så spilleren et smykke, Amulet of Kings, som man skal gi til et hemmelig barn av keiseren. Så lenge ingen keiser bærer smykket, vil nemlig portaler til Oblivion kunne åpne seg. Oblivion er en underverden, et slags helvete, og er daedraenes hjem.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Vixo:
Hvordan blir man kvitt sykdommer og forbannelser i TES IV Oblivion?
For at jeg holder på med Knights of the Nine questene og leter etter den derre "Knights of the Nine rustningen" og da man skal finne hanskene (tror jeg) måtte jeg løfte en forbannelse fra en fyr, slik at når jeg løper mister jeg fatigue.
Kan jeg på noen måte bli kvitt dette?


Enkleste måten er å gå til et kappell å be, men du kan også spise ingredienser, eller drikke "cure desease".
  • 0
Herre min hatt, jeg ha dette spillet. Jeg prøvde å bestille det fra play.com, men det ser ut som det tar tid før de får det fra tredjeparten. I tillegg ser det ut som de fleste andre nettbutikker er utsolgt for det, jeg finner det ikke på lager noe sted (og jeg gidder ikke betale mer enn 300 schpenn for det). Noen som vet hva som skjer? Er det klin umulig å få tak i det, eller?

Forresten er det PS3-utgaven jeg trenger. Ser ut som de har 360- og PC-utgavene på lager rundt omkring.
  • 0
Siterer hestejenta16:
(og jeg gidder ikke betale mer enn 300 schpenn for det).Forresten er det PS3-utgaven jeg trenger.


Det kan bli vanskelig. Skjekk platekompaniet der du bor, billigste butikken på spill.
  • 0
Siterer kneipen:
Citerer hestejenta16 og jeg gidder ikke betale mer enn 300 schpenn for det).Forresten er det PS3-utgaven jeg trenger.

Det kan bli vanskelig. Skjekk platekompaniet der du bor, billigste butikken på spill.


Jeg jobber på Platekompaniet selv... Vi har det ikke. Sånt kan som regel bestilles far hovedkontoret/lageret, men på platekompaniet.no ser det ut som bare 360- og PC-versjonene er tilgjengelige.
  • 0
Dette er et spørsmål om Xbox 360 versionen. Er de nedlastbare contentene vert å kjøpe? Har allerede Knights of the Nine, Shivering Isles og Fighters Stronghold og er storfornøyd
  • 0
Fant GOTY edition for 249 kr på Game. på PS3
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Fant GOTY edition for 249 kr på Game. på PS3


That's hot. Hvor er Game? Aldri hørt om. Hvis orderen min på play.com går gjennom får jeg det for £ 14.99, da. Eler 144 kr., om du vil.
  • 0
...Jeg fant GOTYE for 160 kr på min lokale spillsjappe!
Er all downloadable content med i GOTY edition?
  • 0
Siterer Kaze The Windlord:
...Jeg fant GOTYE for 160 kr på min lokale spillsjappe!
Er all downloadable content med i GOTY edition?


Jepp.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
... Fortsatt ikke noe svar fra play.com. Jeg merker at jeg blir sykt utålmodig etter å få det, det ser så jævlig bra ut. Rabatt på Platekompaniet hjelper ikke stort når vi ikke fører det, gitt.
  • 0
Nå har jeg kjøpt Oblivion til PC, som et spill jeg kan ha med på ferier og hytter vis nødvendig, men grafikken er litt dårlig. Noen som vet om Mods eller innstillinger som kan forbedre grafikken litt? Spesielt teksturer på områder langt unna er langt under par...
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Bare still inn grafikken på settings. Der kan du stille inn oppløsninga og alt annet. Vet ikke om noen mods som forbedrer grafikken.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Fra infoen: Many people have been asking where to get kick mod and the clothes. I found both of them on www.planetelderscrolls.com . The kick mod is made by sephirot, i think his youtube account name is owaseph. The clothes was some kinky mod.
  • 0
Siterer Gokburt:
Fra infoen: Many people have been asking where to get kick mod and the clothes. I found both of them on www.planetelderscrolls.com . The kick mod is made by sephirot, i think his youtube account name is owaseph. The clothes was some kinky mod.


D'OH!
...Hvordan ser Master-angrepet ut, da?
  • 0
  • Vixo
  • Vixo
hvilket hus i Cyrodiil er det beste? Siden prisen på huset i Imperial City er 2000 gull og i en annen by koster et hus 25 000 gull.
  • 0
Skingard huset er det største, men det koster 25 000 gull. Men hvis du vill ha et litt stort hus for en billig penge kan du gå til Anvil. Der kan du gjøre et quest sånn at du får et hus (stort) for bare 5000 gull.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Skingard huset er det største, men det koster 25 00 gull. Men hvis du vill ha et litt stort hus for en billig penge kan du gå til Anvil. Der kan du gjøre et quest sånn at du får et hus (stort) for bare 5000 gull.

Du mener at i skinggrad får du et rimelig gigantisk hus for 25 000 gull, ikke 2500. Har det i Anvil, og det i Bruma.
  • 0
Siterer Kaze The Windlord:
Citerer Kakashi sensei kingard huset er det største, men det koster 25 00 gull. Men hvis du vill ha et litt stort hus for en billig penge kan du gå til Anvil. Der kan du gjøre et quest sånn at du får et hus (stort) for bare 5000 gull.
Du mener at i skinggrad får du et rimelig gigantisk hus for 25 000 gull, ikke 2500. Har det i Anvil, og det i Bruma.



Sorry mente 25 000.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Vixo:
hvilket hus i Cyrodiil er det beste? Siden prisen på huset i Imperial City er 2000 gull og i en annen by koster et hus 25 000 gull.


Det huset i Imperial City ser ut som et gammalt naust
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
  • Vixo
  • Vixo
Koster ikke det i Anvil også 25 000 gull hvis du spør counten, men er det ikke en quest i Anvil der et hus koster bare 5000, og det er hjemsøkt?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!