Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls IV: Oblivion ~ Offisiell tråd ~


Siterer AcH Clawed:
Derfor lurer jeg på om det er verdt å kjøpe SI.


Totaly, bare Sheogorath er verdt å betale de ekstra kronene for. Og selvsagt alle de nye våpenene og armorene, osv...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det går også å låne GOTY edition fra en venn, og bare instalere SI.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Uansett så er det verdt det.Men om Knights of The Nine hadde kosta det samme hadde det ikke vært vert det
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Hvordan tjener man raskest mulig penger?

Lagt til 2009-05-06 17:23:
???
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Ja, det er verdt å kjøpe SI. Kjøp Fighters Stronghold når du er igang også.
  • 0
Siterer BlueDaf:
Hvordan tjener man raskest mulig penger?

Lagt til 2009-05-06 17:23:
???


Glitcher med en kvatch-dame
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Takk folka.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Glitching er teit da. Samle bøker og potions med stor verdi. Selg de. Ganske lette steg, og det er mange enchantede klær og våpen som har stor verdi også. Det kan være en god ide å godsnakke litt med selgerene, så du kan selge for mer gull.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Enig, glitching er teit. Kan like så greit bruke pengekode, blir det samme. Om en raider dungeons og castles, plukk opp alt av enchantede ting du finner. Deretter selger du dem. En annen ting kan være å stjele ALT som er i en by, for eksempel Bruma. Så selger du det til et fence. Gjorde det selv engang, ble styrtrik
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Hehe, jeg pleier å spille fattig, maks 400 gull.
Hvis jeg vil ha hus, finner jeg en fin hule og modder den litt, så jeg fort kan flytte inn!
  • 0
Pleier å ha rundt 50 000, vist ikke mer da...
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
F0xHunter, hva slags mod bruker du til det? Er det slik at ting faktisk ikke forsvinner fra bokser og slikt i naturen?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Hva er OBSE?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Mods, det er bare til PC versjonen det?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Mods, det er bare til PC versjonen det?


Jepp.

Lagt til 2009-05-08 10:19:
Siterer Traxgen:
Hva er OBSE?


Oblivion script extender er en overall update i Oblivion, som fikser ganske random problemer tror jeg.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Siterer PulverPadde:
Citerer AcH Clawed:Mods, det er bare til PC versjonen det?

Jepp.

Lagt til 2009-05-08 10:19:
Citerer Traxgen:Hva er OBSE?

Oblivion script extender er en overall update i Oblivion, som fikser ganske random problemer tror jeg.


Nei, det er UOP.
OBSE er et ekstra program som gir nye funksjoner til moddere.

Med det kan du få filer som gjør at OB kræsjer minde ol. Ikke alt er teknisk, som f. eks. en mod som gjør at du kan levle skillsa dine opp til 255! Når du går over hundre får du ekstra bonuser ol.
  • 0
Ok, har Oblivion til Xbox. Så missforsto der, takk for rettelsen F0xHunter.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Synd, du burde skaffe deg det til PC, så du kan oppdage mods i all sin glans!
  • 0
Eller vent, jeg fant Grand Soul Gems, men nå lurer jeg på noe annet. Er det mulig å få tilbake sitt gamle anskit? Kjerringa jeg mekka sammen ser ut som ei hurpe nå!!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Noen som vet hva jeg kan gjøre når meshes mappa i data filene mine til oblivion ikke er der? jeg prøve å laste ned noen modes
  • 0
Siterer Spore29:
Noen som vet hva jeg kan gjøre når meshes mappa i data filene mine til oblivion ikke er der? jeg prøve å laste ned noen modes


Da lager du en mappe som heter meshes.

Siterer dark samus nemesis:
Eller vent, jeg fant Grand Soul Gems, men nå lurer jeg på noe annet. Er det mulig å få tilbake sitt gamle anskit? Kjerringa jeg mekka sammen ser ut som ei hurpe nå!!


Spiller du på pc? Hvis du gjør det, skriv ShowRaceMenu i consollen. Den åpner du ved å trykke på |, knappen til venstre for 1. det er noen ting du burde passe deg for, som f.eks. at du kan miste skillsa dine. Du burde søke det opp på google, og finne mer info om det.
  • 0
Spiller desverre på PS3...men hvordan finner man ut hvilke sykdomer man har? Har hørt at det skal være mulig å kurere seg FØR man blir om til en vampyr. Eller tar jeg helt feil nå?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Spiller desverre på PS3...men hvordan finner man ut hvilke sykdomer man har? Har hørt at det skal være mulig å kurere seg FØR man blir om til en vampyr. Eller tar jeg helt feil nå?


Om du sjekker stasta dine kan du se hvilke sykdommer du har. Om du har den vampyrsykdommen kan du drikke "cure disease" potion eller gå i en kirke og be ved alteret. Da blir smitten borte.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Ja, men gjør det innen 3 daget etter at du ble bitt.Ellers må du gjøre en laang quest for å bli normal igjen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!