Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls IV: Oblivion ~ Offisiell tråd ~

tguls
tguls
Siterer Kaze The Windlord:
Håper 1: At det er sant og 2: At det kommer på PS3! MED PLUGINS!

Det er garantert sant, med mindre det om at de holder på å gå konkurs er sant, men det tviler jeg på
Og det er nok så lenge til det kommer at det blir nok next-gen konsollene

"Man trenger ikke to når man har Truls"
AcH Clawed
AcH Clawed
Håper det kommer litt før det.
Er det ikke sånn at PS4 og Den neste xboxen (Xbox 720?) skal komme mellom 2010 og 2012?
Tror nokk ikke de bruker så lang tid.

What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
Missing Avatar
Traxgen
det tror jeg ikke.

Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
Kaze The Windlord
Kaze The Windlord
Siterer AcH Clawed:
Håper det kommer litt før det.
Er det ikke sånn at PS4 og Den neste xboxen (Xbox 720?) skal komme mellom 2010 og 2012?
Tror nokk ikke de bruker så lang tid.

Det tar vel ikke tjue år å lage et spill! (Bortsett fra Duke Nukem Forever)

BlueDaf
BlueDaf
Jeg er rik i Oblivion 20 000 gold!!! Mohahahaha

Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
kokiri
kokiri
Siterer BlueDaf:

ehm... nei, det er du ikke

jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
Sithlord
Sithlord
Siterer BlueDaf:

Haha, rik liksom. Jeg har hatt over mange hundre tusen gold

Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
BlueDaf
BlueDaf
Seriøst mye da

Lagt til 2009-05-16 20:04:
Forresten, er det bra å være vampyr?

Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
Missing Avatar
Traxgen
Vel. Det som er lurt er å først gjøre cure questet så har du kuren når du trenger den.
Ellers har det jo sine fordeler å være vampyr.
Hunter Sight grea er kjempe grei å ha på Dark Brotherhood og thives guild questa ellers er det fint å ha på vel egentlig alle guild questene.
Men ha kuren klar!
Uansett om du ikke gjør kur testen med en gang må du ikke være kastet ut av mages guild for å kunne gjøre det for da vil raminus polus bare spørre deg om planter du trenger for å bli med igjen

Du er ikke rik med 20 høvdinger. Det er det huset i chorrol koster og med tilbehør har du ikke råd. Du er rik når alt utstyret er artifacts eller deadric

Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
Kaze The Windlord
Kaze The Windlord
Siterer BlueDaf:

... Jeg har nesten 300 høvdinger...

Missing Avatar
Traxgen
Jeg har 2000 høvdinger!

F0xHunter
F0xHunter
Jeg har 999999999999999999999999999999999999999999 høvdiner!!!!!

EG ELSKAR JUKSAKODAR!

StrandF
StrandF
Det burde være bedre ting å kjøpe i Oblivion, man finner jo 1100000 ganger bedre ting, ingen ting å bruke pengene på.........
Bortsett fra hus, men hva er vitsen med mange hus

Lagt til 2009-05-17 12:28:
gratulerer med dagen forresten!

Missing Avatar
Traxgen
Ja også suger det att det meste en merchant kan kjøpe for er 2000.!
Jævlig irriterende når hus da koster 30 000 fult oppgradert.
For om jeg skal ha 100 000 uten å glitche må man queste av seg ræva,
eller glitche.
På 360 har jeg glitcche fram 20 000 amuletter til 2000 vær og da har jeg penger nok. Men etterhvert så er det bare artifacts og deadric greier som det er noe vits i å kjøpe hvis man ikke er en samler som meg da.

Missing Avatar
Traxgen
Hvor har dere fått TES Construction fra?

kokiri
kokiri
Siterer F0xHunter:
Jeg har 999999999999999999999999999999999999999999 høvdiner!!!!!

EG ELSKAR JUKSAKODAR!

Har 768 000 gull

ærligt skaffet.

jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
Onkel Gerda
Onkel Gerda
Det er likt i Fallout 3 også, man finner nytigere ting en man kan kjøpe... (Bare Schematics er nyttige å kjøpe, og det er det bare 8 man kan kjøpe av)

"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
tguls
tguls
De brukte 4 år på å lage Oblivion fra Morrowind kom ut, så tror nok det tar minst 4 år før neste elder scrolls kommer ut. Det vil si at spillet er ferdig tidligst 2010

"Man trenger ikke to når man har Truls"
Missing Avatar
Traxgen
men oblivion kom ut i 2005 da din fjott

Missing Avatar
Arawos
De sier at det kommer i 2010. De er ganske daue syns jeg. Ingen bilder eller hint for hvordan det blir.

Carpe Noctem
Warwigan1
Warwigan1
Siterer Arawos:
De sier at det kommer i 2010. De er ganske daue syns jeg. Ingen bilder eller hint for hvordan det blir.

Gjør det bare enda mer spennende etter min mening

Les en bok, pok en snok!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!