Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls IV: Oblivion ~ Offisiell tråd ~


Håper 1: At det er sant og 2: At det kommer på PS3! MED PLUGINS!
  • 0
Siterer Kaze The Windlord:
Håper 1: At det er sant og 2: At det kommer på PS3! MED PLUGINS!

Det er garantert sant, med mindre det om at de holder på å gå konkurs er sant, men det tviler jeg på
Og det er nok så lenge til det kommer at det blir nok next-gen konsollene
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Du meneer neste Xbox og PS4? LAME! Det er nok ikke så lenge til...
  • 0
Håper det kommer litt før det.
Er det ikke sånn at PS4 og Den neste xboxen (Xbox 720?) skal komme mellom 2010 og 2012?
Tror nokk ikke de bruker så lang tid.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
det tror jeg ikke.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Håper det kommer litt før det.
Er det ikke sånn at PS4 og Den neste xboxen (Xbox 720?) skal komme mellom 2010 og 2012?
Tror nokk ikke de bruker så lang tid.


Det tar vel ikke tjue år å lage et spill! (Bortsett fra Duke Nukem Forever)
  • 0
Jeg er rik i Oblivion 20 000 gold!!! Mohahahaha
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Jeg er rik i Oblivion 20 000 gold!!! Mohahahaha


ehm... nei, det er du ikke
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer BlueDaf:
Jeg er rik i Oblivion 20 000 gold!!! Mohahahaha


Haha, rik liksom. Jeg har hatt over mange hundre tusen gold
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Seriøst mye da

Lagt til 2009-05-16 20:04:
Forresten, er det bra å være vampyr?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Vel. Det som er lurt er å først gjøre cure questet så har du kuren når du trenger den.
Ellers har det jo sine fordeler å være vampyr.
Hunter Sight grea er kjempe grei å ha på Dark Brotherhood og thives guild questa ellers er det fint å ha på vel egentlig alle guild questene.
Men ha kuren klar!
Uansett om du ikke gjør kur testen med en gang må du ikke være kastet ut av mages guild for å kunne gjøre det for da vil raminus polus bare spørre deg om planter du trenger for å bli med igjen

Du er ikke rik med 20 høvdinger. Det er det huset i chorrol koster og med tilbehør har du ikke råd. Du er rik når alt utstyret er artifacts eller deadric
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer BlueDaf:
Jeg er rik i Oblivion 20 000 gold!!! Mohahahaha


... Jeg har nesten 300 høvdinger...
  • 0
Jeg har 2000 høvdinger!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Jeg har 999999999999999999999999999999999999999999 høvdiner!!!!!

EG ELSKAR JUKSAKODAR!
  • 0
Det burde være bedre ting å kjøpe i Oblivion, man finner jo 1100000 ganger bedre ting, ingen ting å bruke pengene på.........
Bortsett fra hus, men hva er vitsen med mange hus

Lagt til 2009-05-17 12:28:
gratulerer med dagen forresten!
  • 0
Ja også suger det att det meste en merchant kan kjøpe for er 2000.!
Jævlig irriterende når hus da koster 30 000 fult oppgradert.
For om jeg skal ha 100 000 uten å glitche må man queste av seg ræva,
eller glitche.
På 360 har jeg glitcche fram 20 000 amuletter til 2000 vær og da har jeg penger nok. Men etterhvert så er det bare artifacts og deadric greier som det er noe vits i å kjøpe hvis man ikke er en samler som meg da.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Hvor har dere fått TES Construction fra?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Det er vel downloads som står for det meste, antar jeg.
  • 0
Siterer F0xHunter:
Jeg har 999999999999999999999999999999999999999999 høvdiner!!!!!

EG ELSKAR JUKSAKODAR!


Har 768 000 gull

ærligt skaffet.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Det er likt i Fallout 3 også, man finner nytigere ting en man kan kjøpe... (Bare Schematics er nyttige å kjøpe, og det er det bare 8 man kan kjøpe av)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer kokiri:
Har 768 000 gull

ærligt skaffet.


Oj! Hvor lang tid tok det?
  • 0
De brukte 4 år på å lage Oblivion fra Morrowind kom ut, så tror nok det tar minst 4 år før neste elder scrolls kommer ut. Det vil si at spillet er ferdig tidligst 2010
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
men oblivion kom ut i 2005 da din fjott
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
De sier at det kommer i 2010. De er ganske daue syns jeg. Ingen bilder eller hint for hvordan det blir.
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
De sier at det kommer i 2010. De er ganske daue syns jeg. Ingen bilder eller hint for hvordan det blir.


Gjør det bare enda mer spennende etter min mening
Les en bok, pok en snok!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!