Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls IV: Oblivion ~ Offisiell tråd ~


Siterer dark samus nemesis:
Marudere? Hvor finner jeg dem?


Div. dungeons rundt om kring. Vet at det er en haug av dem i et dungeon du må dra til i et Dark Brotherhood quest.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Marudere? Hvor finner jeg dem?


De befinner seg ofte i ruinerte fort, så det kan være et godt setd å begynne å lete. De finnes også i huler, men der er det mer sjeldent å møte de.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Maraudere er i huler, fort og ruiner for det meste...
  • 0
Da er jeg endelig ferdig med Dark Brotherhood *puh*
Er de siste questene i Thieves guild vanskelige?

(Har igjen å bli forfremmet til Master Thief og Guild Master)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Nei, egentlig er Thieves Guild ekstremt lett.
  • 0
Har to dødsviktig spørsmål:

1) Hvordan får jeg ofret will-o-wisp guffa slik at jeg får prata med statuen(main quest)?

2) I thieves guild er det oppdrag å skaffe tilbake en ring. Jeg ble tipset om å prate med en dame (hildara motrhil eller noe sånt), men hu ligger dau på en sti (tror jeg drepte henne for noen uker siden ) og har litt problemer med å prate. Hva gjør jeg?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Du må skjære ut alle hennes vitale organer via ett spell du får av spillets eneste sadist, mazoga the orc. Først må du gjøre questene med henne. Så må du møte henne ved Lodget du får av counten. Når du har gjort det må du overbevise henne om å gå i ett fjollete Sado kostyme. Skaff henne horsewhip off orcs og så gir hun deg spellwet. Mesd alle organene lager du en potion som du gir drikker. Da kommer du til kannibalkultens land hvor du får i oppdrag å skaffe 3 flasker menneskeblod og fire stykker menneske kjøtt. De gir deg ett sverd til blodet. Kanniballandet er fult av folk så det er bare å kjøre på. Etter questen gjennoppliver de henne for deg.

Neida. Om du spiller på PC så kan du gå inn i kodemodus ved å trykke på |/§knappen trykke på henne å skrive resurrect eller om du spiller på konsoll så kan du snakke med de andre tjenestefolkene i Leiawin.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Er det mulighet for at Oblivion på PS3 noen gang får trophies?

Jeg hadde mest sannsynlig fått platinum 238 ganger nå da...
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Trur ikke det. Mircosoft har jo rettighetene på dlc'ene, og da har de vel rettighetene på det også...
  • 0
Siterer F0xHunter:
Trur ikke det. Mircosoft har jo rettighetene på dlc'ene, og da har de vel rettighetene på det også...


Og det SUUUUGER! Pokker ta deg, Bill! Vi vil ha litt Ob-rettigheter, vi også!
  • 0
ja, veit. råttent tværsj igjennom!
  • 0
Hm... Vi skulle ikke plante The Blade of Woe eller noe sånt i panna hans? Slik at han forstår?
  • 0
Det er ikke for å plage heller da. Da tjener de mere penger. Altså enten kan du kjempe med noen eller la dem dø av seg selv.
Hva ville dyu valgt? Svar!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Stand up and fight!
  • 0
jeg sender redguarden min, Jiffy, som er i lvl 100 i alle major skills! Han er imba og eier Bill Gates så kraftig lett! Skal ta han uten gear og med hand 2 hand
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Imba? Hva er det for noe?

Kaze tar han lett! Level 39, lvl 100 i Blade, Light Armor, Sneak, Acrobatics, Alchemy, og en del andre ting... Ja. I'll kick his ass!
  • 0
Pssst, jeg har 100 resoration, destruction, blunt, heavy armor, atletichs, acrobatics og et par til, men det er de viktigste i combat. Hvis det ikke kicker ass, så vet ikke jeg!

Jeg har også laget et nærmest uslåelig gear! ( i mages guild ) Og noen har jeg funnet i huler.

Jeg har alt som trengs for å banke både Kaze og Bill Gates^^

hehe, Imba betyr: Konge, bra, uslåelig, best... ja, you name it;) Det betyr liksom veldig bra da

Lagt til 2009-05-23 19:41:
Altså hvis du tar liv av meg, stjeler jeg av deg... Hvis du tar mye liv av meg, healer jeg meg... Hvis du løper etter meg er jeg lynrask og skyter destruction på deg... og hvis ikke det funker banker jeg deg med daedric øksen min som har syke enchants^^
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Hehe... I CAN kick your ass! I just need to be fast...
  • 0
hehe, men jeg er raskere^^

Neida, sikkert god fyren din^^

Lagt til 2009-05-23 19:46:
Siterer VixzOrius:
Pssst, jeg har 100 resoration, destruction, blunt, heavy armor, atletichs, acrobatics og et par til, men det er de viktigste i combat.

Lagt til 2009-05-23 19:41:
Altså hvis du tar liv av meg, stjeler jeg av deg... Hvis du tar mye liv av meg, healer jeg meg... Hvis du løper etter meg er jeg lynrask og skyter destruction på deg... og hvis ikke det funker banker jeg deg med daedric øksen min som har syke enchants^^


Noen som tror de kan slå meg? Bare lurer...
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Tja, 100 i heavy armor, light armor, Marksman, blunt, blade, sneak, lockpicing, og ett par andre
Rustning bruker jeg vel imperial noe, den man får etter main questen, gidder ikke bruke noe bedre
Og løper lett fra alle hestene osv.
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Jeg hadde nok tatt deg... Jeg har samme som deg, bare med magi også^^ Tror nok jeg hadde knust deg med de over 50 spellsene mine
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Ok, selvom du er bedre en meg i magi skills har ikke du kjøpt alle spellsa i spillet
mm, du hørte riktig, ALLE
ingen spellshops som har en spell igjen
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer VixzOrius:
Pssst, jeg har 100 resoration, destruction, blunt, heavy armor, atletichs, acrobatics og et par til, men det er de viktigste i combat. Hvis det ikke kicker ass, så vet ikke jeg! Altså hvis du tar liv av meg, stjeler jeg av deg... Hvis du tar mye liv av meg, healer jeg meg... Hvis du løper etter meg er jeg lynrask og skyter destruction på deg... og hvis ikke det funker banker jeg deg med daedric øksen min som har syke enchants^^


min rekord er level 47 woodelf med 100 i marksman, h2h, light armor, sneak,. security, acrobatics og illusion. Perfect bow of madness med damage health 20 pts i enchantment. Enchatmentsene mine gir meg totalt acrobatics 425 så om du skal prøve å ta meg med fisseformler og blunt så lykke til

Først tar jeg min usynlighetsformel, hopper til et sted i høyden. Spenner buen og fyrer løs. Når du får panikk og løper inn et eller annet sted kommer jeg ned, paralyserer deg i 10 sekunder og bruker tiden på å slå livskiten ut av deg med h2h
  • 0
Å ha for mange spells er jo slitsomt! Vanskelig å navigere, spesielt når du har lagd en sånn 20-30 stykker selv...
  • 0
Har selv en Dark elf i lvl 41 og han hadde banket alle deres helter til sammen Hvis ikke har jo jeg også en lvl 28 Wood Elf som hadde fyllt dere med piler før der fant ut hvor de kom fra.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!