Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls IV: Oblivion ~ Offisiell tråd ~


Siterer olapola:
Citerer lanitech:oki her kommer første spørsmål. hvordan blir vi vampyr?
Ganske enkelt. Det begynner med et lite mord, hvem sol helst, men jeg foreslår at det første du gjør er å bli medlem av arenaen i hovedbyen. Når du har tat alle kampene, og eventuellt den lille sidequesten til gray prince, og du går ut asv arenaen kommer det en liten fyr med grelt hår til deg. Han tilbyr seg å følge deg hvorenn du går.

Nå som du har fått et frivillig offer, ta han med deg til der ingen ser, gå i "stealth"mode og drep snabben.
Neste gang du sover kommer en fyr og snakker til deg med en invitasjon til assassins guild. Ta intivtasjonen, spill videre, så kan du velge og bli bitt av "sjefen" din senere^^
Det er absolutt anbefalt og lage en backup save før du blir vampyr, det er nemlig et helvete og reversjere det xD Du mister masse fordeler, ingen vil snakke med deg, og sollys skader deg, og du må konstant drepe eller samle blod..
Lykke til^^


eller du kan dra til et vampyr rede og bli bitt av en vampyr... (Få en vampyr til å slå deg nok ganger med sverd,øks,mace.osv. til du får sykdommen: Porphyric Hemophilia.)
Carpe Noctem
  • 0
Du finner vampyrer i bloodcrest cave sør-øst for Skingrad for eksempel
  • 0
Lagt til 2010-09-19 21:05:
du kan jo også få han duden i the dark brotherhood te g bite deg "on demand"
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Ja, men da må han gjøre dbh. Hva om han vil være en snill vampyr?
  • 0
Siterer Amusei:
Lagt til 2010-09-19 21:05:
du kan jo også få han duden i the dark brotherhood te g bite deg "on demand"


eller du kan gjøre det på den lette måten...
Carpe Noctem
  • 0
dumt at nehrim krasjer like ofte som oblivon da
1+1= Pai?
  • 0
For deg ja
  • 0
Noen som kan et sted hvor det er 100% sikkert at jeg møter på boars? Finner ingen og det begynner å bli ganske så boaring hvis jeg ikke blir ferdig med det questet
Carpe Noctem
  • 0
Sjangsen for å møte boars går på level, ikke på lokalisering. Hvilken level er du?
Møter forresten alltid en Boar sørvest for broen over upper Niben.
  • 0
Siterer Reinsdyret:
Sjangsen for å møte boars går på level, ikke på lokalisering. Hvilken level er du?
Møter forresten alltid en Boar sørvest for broen over upper Niben.


Jeg er lvl 20+
Carpe Noctem
  • 0
Dette spillet nekter å dø. xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer Reinsdyret jangsen for å møte boars går på level, ikke på lokalisering. Hvilken level er du?
Møter forresten alltid en Boar sørvest for broen over upper Niben.

Jeg er lvl 20+


Litt seint da kanskje, bare prøv å reise på veiene - kanskje er du heldig.
Om du har konsoll kan du sette "player.setlevel 12" og øke tilbake til 20 når du har klart det - selv om detg er juks.
  • 0
Ingen måte jeg kan spawne en boar til meg?
Carpe Noctem
  • 0
Boar
00014F8C

den koden kan du skrive i konsollen + masse krimskrams for å plassere den et sted.
En annen måte er å fullføre arenaen og velge boar som dyr å fighte.
  • 0
Er det bare jeg som merker at Oblivion aldri blir kjedelig?
  • 0
Siterer Kaze The Windlord:
Er det bare jeg som merker at Oblivion aldri blir kjedelig?


På PC er det alltid morsomt på grunn av mods, men når du har spilt det på konsoll i over 1000 timer så går man litt lei. Men det er et fantastisk spill med høy gjennspillbarhet.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jeg sliter i Oblivion. Har nettopp blitt vampyr, noe som er grei nok ettersom jeg vet om hvor jeg kan bli cured. Problemet er at jeg mister health så fort at jeg ikke rekker fram. Jeg kan ikke fast travel når jeg mister liv. Prøvde å drepe en fyr for så og feede på ham, men det gikk bare an å searche. Noen tips? Dette er den eneste saven jeg har, så jeg er litt redd.
You're sleeping over, right?
  • 0
Du må snike deg inn på noen som sover, så må du SLÅ TIL, som en skygge i natten, som en klapperslange i ørkenen.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Aldri fast-travel og bare være ute på kvelden. Planlegg reisene dine og kom deg inn i huler eller hus før solen kommer opp?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Skreifiskaren:
Du må snike deg inn på noen som sover, så må du SLÅ TIL, som en skygge i natten, som en klapperslange i ørkenen.


Okay, da får jeg vente til natten.

Siterer Master_bandit:
Aldri fast-travel og bare være ute på kvelden. Planlegg reisene dine og kom deg inn i huler eller hus før solen kommer opp?


Det er altså bare sollys man mister liv av? Trodde nemlig jeg mistet liv fordi jeg trengte menneskeblod elns. Det er ikke en lang reise altså, så jeg får bare waite til det blir mørkt og gå bort.

Lagt til 2010-11-03 22:51:
Artig spill forresten. Gjør for tiden mest quests for Dark Brotherhood. Har nettopp fått tittel som "Eliminator" elns, og er ferdig å jobbe for...eh, Vincente Valieri?
You're sleeping over, right?
  • 0
Husker når jeg ble vampyr for første gang, uten å vite hva jeg var blitt (skippet tekstene som komm opp etter at jeg sov). Veldig vanskelig å være i lav lvl og prøve å overleve om dagen, (livet forsvant på 5sek).
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • Zook
  • Zook
"The Count (som skulle kurere meg fra vampirism) will not see you. Not now, not ever".

What to do?
You're sleeping over, right?
  • 0
Do mages guild quest line? hint hint
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Syns det er litt teit at det ikke finnes noen utrolige skyrim mods der ute. Det har LENGE vært spekulert i at handlingen i V skulle foregå i Skyrim så hvorfor ikke lage en mod om det slik at vi kunne gjøre oss klare? Neida. Må nesten gjøre alt selv nå til dags.
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!