Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls IV: Oblivion ~ Offisiell tråd ~


Tusen hjertlig takk!
"I left everything i own in one piece"
  • 0
Husk, ikke installer alt på en gang. Ta én og én mod av gangen. Hvis man ikke er forsiktig, klikker spillet. Og ikke installer to mods som endrer på det samme (ja, nGCD og Oblivion XP, jeg ser på dere)

Det er bare å spørre hvis du lurer på noe!
  • 0
Installerte alternate start, og nå er jeg forelska. Prøvde den uoffisielle patchen, men den ville ikke la meg starte spillet
"I left everything i own in one piece"
  • 0
Har du installert de nyeste patchene (offisielle)?
Installerte du en uoffisiell patch til noe du ikke har? F. eks. DLC-ene?
  • 0
ja!
"I left everything i own in one piece"
  • 0
Det er fyfy! Da leter modden etter noe som ikke finnes, og den krasjer. Husk å les "ReadMe"-filen. Den heter det av en grunn ;)
Ikke aktiver den. Da skal det nok gå bra.
  • 0
Oki! Takk! Tenkte jeg skulle prøve meg på den xp modden!
"I left everything i own in one piece"
  • 0
Im kinda noob. Men fox virker som du har peiling. Hvordan instalerer man mods sånn eksakt?
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer CrEngarde:
Im kinda noob. Men fox virker som du har peiling. Hvordan instalerer man mods sånn eksakt?


Fox, ikke glem, han har Steam edition, og trenger OBSE
  • 0
Nvm, klarte det
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Jeg må jo like at F0xhunter er tilbake i forumet, hvor har han vært i det siste?

Mitt saklige spørsmål:

Skyrim er noe av det penere jeg har sett siden jeg spilte Zelda da jeg var liten og alle små piksler ble tilbedt av meg. Spillet ligner litt på oblivion, heller enn morrowind. Hva vil dere at skal/ikke skal komme med i oppfølgeren, som allerede er i Oblivion?
  • 0
OMG. Har noen andre også funnet det psyko huset som ehter Weatherleash? Fy flate. Inne det huset er alt rasert, det er hundrevis av skjelletter, og en mann ligger brent i ovnen. Omg. Creeoy place

Lagt til 2011-03-05 18:29:
Hvordan laster jeg ned Nehrim? Erstatter det på en måte Oblivon?
  • 0
Niet, det lager en kopi av mappen, men erstatter alt i den. Det blir som å installere et nytt spill.
  • 0
Så jeg kan fortsatt spille vanlige Oblivion?
  • 0
Svarte jeg ikke på det?
Siterer Parkour Gamer:
Erstatter det på en måte Oblivon?

Siterer F0xHunter:
Niet
  • 0
Hvis jeg leger Nehrim for eksempel på skrivebordet, er det et helt nytt ikon da? Nesten som om det er et helt annet spill en Oblivon? Jeg har null peiling på mods nemlig.
  • 0
Det blir et helt annet spill ja, men det bruker motoren til Oblivion. Derfor krever det Oblivion.

Lagt til 2011-03-06 13:30:
Men du beholder også Oblivion.
  • 0
Har bestilt Morrowind nå! Gleder meg
Carpe Noctem
  • 0
Gut! Dette kan jeg like. Men (surprise, gjett hva som kommer nå) du burde installere et par mods i alle fall. Den øya har et verre tåkeproblem i orginalspillet, mens "Morrowind Graphic Extender" lar deg se lengre enn 20 meter. Gjør vannet penere enn Oblivion, og gir øya gress, noe som hjelper mer enn du skulle tro!
  • 0
Siterer F0xHunter:
Gut! Dette kan jeg like. Men (surprise, gjett hva som kommer nå) du burde installere et par mods i alle fall. Den øya har et verre tåkeproblem i orginalspillet, mens "Morrowind Graphic Extender" lar deg se lengre enn 20 meter. Gjør vannet penere enn Oblivion, og gir øya gress, noe som hjelper mer enn du skulle tro!


Det skal jeg gjøre Vil helst prøve å minimere modene før jeg har "runna" morrowind da
Carpe Noctem
  • 0
Btw, bare jeg som har lagt merke til at alle gravstenene i Chyrodil (Eller hvordan det nå skrives) har Skyrim's drage logo på?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
OMG. Har noen andre også funnet det psyko huset som ehter Weatherleash? Fy flate. Inne det huset er alt rasert, det er hundrevis av skjelletter, og en mann ligger brent i ovnen. Omg. Creeoy place


Weatherleah. Skriv riktig da. Og bare så du vet det, er det en quest relatert til Weatherleah.

Siterer Parkour Gamer:
Chyrodil


Cyrodiil.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Btw, bare jeg som har lagt merke til at alle gravstenene i Chyrodil (Eller hvordan det nå skrives) har Skyrim's drage logo på?

...Det er jo Imperial symbolet som Imperiet og Septim familien bruker. Tror det har vært med i alle TES spillene så det hadde vel vært rart om det ikke var med i Skyrim...
Carpe Noctem
  • 0
Joda, men det er visst hovedsymbolet i Skyrim.

Lurer på om dette er det siste spillet i serien? Håper iallefall virkelig ikke det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!