Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed


gamespot er den beste siden å teste spill, syns nå jeg.
og folk er forskjellige, dette spillet kommer i morgen så vi får teste det da.

PS: har dere lagt merke til at denne tråden har vokst med 300 poster fra forrige fredag cirka.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Lav? Hva manerd du med det? Helt wierd! Gamespot sier det er dritbra, gametrailers sier det er nesten dritbra, og ign sier det er årets skuffelse! Jeg pleier jo å like ign reviewene men jeg syns kanskje den anmeldelsen var dårlig. De få tingene som var dårlig ble ikke målt opp mot alt det som var bra i det hele tatt...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
7/10 på IGN.
dette skulle jeg ikke trodd, siden det har fått 9/10 flere plasser.
jaja, skal nok kjøpe meg dette spillet uansett.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Lav? Hva manerd du med det? Helt wierd! Gamespot sier det er dritbra, gametrailers sier det er nesten dritbra, og ign sier det er årets skuffelse! Jeg pleier jo å like ign reviewene men jeg syns kanskje den anmeldelsen var dårlig. De få tingene som var dårlig ble ikke målt opp mot alt det som var bra i det hele tatt...


han mener typen som annmelder spillet. goldstein et eller annet.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
fyyyy*****... spillet var bra!! en venn av meg fikk det idag....nå gleder jeg meg bare mer til JEG får spillet i posten
  • 0
Jeg må bare komentere noe av det revieweren til ign sa:
"Side questene (for at det skal bli enklere å assassinate ledere) er kjedelige, og man må gjøre meningsløse ting, som å stjele lommebøker, tvinge informasjon ut av folk, og lytte til folks samtaler."
Ok, hva er dumt med dette? Vil han ikke ha en litt realistisk feel til systemet i spillet? Det er jo en idiotisk komentar, jo flere forskjellige ting man kan gjøre, men samtidig passer inn i settingen er bare posetivt, og det å få informasjon er jo en viktig ting en Assassin gjør.

"For å riste av deg vakter som jager deg er det bare å løpe opp på en bygning, for så å hoppe ned igjen i en høystak, og så etter noen få sekunder kan du hoppe ut igjen, og ingen vakter vil ane at du var der."
For det første så må det jo være en måte å riste av seg vaktene. Hvis du dreper en leder og det skulle vært helt realistisk, så ville de jo hengt opp wanted skilt og så fort de så deg ville de komme etter deg no matter what. samtidig er det et slags safe point. Du har klart missionet når du når høystakken, og så kan du gå å gjøre noe annet.

"Den største svakheten ved spillet er storyen som er veldig svak, Jeg vil ikke spoile noe, men du spiller to karakterer i spillet, og den ene her helt uintresang. I tilleg blir hele plottet fortalt til deg i starten av spillet og dette ødelegger mye."
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til dette, men alle de andre som har anmeldt spillet har skrytt veldig mye av storyen så det er litt rart at han ikke prøver å begrunne påstanden sin litt bedre.

"Side questene (de som du kan gjøre for de vanelige innbyggerene) er veldig uinteressante og uinspirerende. Du vil redde folk fra sinte vakter og andre meningsløse ting og hele gameplayet rundt dette vilker veldig gammeldags og upolert"
Igjen tror jeg anmelderen missforstår dette spillet for å være et RPG som oblivion eller gothic 3. Hvor mange sidequest har man i f.eks. Fable eller zelda? Utrolig få og mange av dem er kanskje ikke så kule. Ødelegger det spillet?? Nei.

"Den kunstige intelligensen er dårlig, og de står for det meste bare rundt deg i en sirkel og venter på å bli drept."
For å ta en annen vinkling, i spillet stalker er det en enormt god AI, sansyneligvis den beste i ett spill noen sinne. Gjør det spillet bedre? Nei tvert imot, spillet er utrolig vanskelig og kan være frustrerende da du ofte går alene og blir flankert, eller utmanøvrert. Igjen, med et så realistisk helsesystem som det er i Assassins creed, så hadde det vært utrolig irriterende hvis alle løp på deg. Da haddu du dødd hele tiden og det er jo enda mer frustrerende.

Måtte bare komme med mine meninger på anmeldelsen til ign, da jeg sysn den var ganske dårlig og ikke bare fordi spillet fikk en dårlig karakter, men heller for dårlig gjennomtenkte komentarer, og meninger uten begrunnelse.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg må bare komentere noe av det revieweren til ign sa:
"Side questene (for at det skal bli enklere å assassinate ledere) er kjedelige, og man må gjøre meningsløse ting, som å stjele lommebøker, tvinge informasjon ut av folk, og lytte til folks samtaler."
Ok, hva er dumt med dette? Vil han ikke ha en litt realistisk feel til systemet i spillet? Det er jo en idiotisk komentar, jo flere forskjellige ting man kan gjøre, men samtidig passer inn i settingen er bare posetivt, og det å få informasjon er jo en viktig ting en Assassin gjør.

"For å riste av deg vakter som jager deg er det bare å løpe opp på en bygning, for så å hoppe ned igjen i en høystak, og så etter noen få sekunder kan du hoppe ut igjen, og ingen vakter vil ane at du var der."
For det første så må det jo være en måte å riste av seg vaktene. Hvis du dreper en leder og det skulle vært helt realistisk, så ville de jo hengt opp wanted skilt og så fort de så deg ville de komme etter deg no matter what. samtidig er det et slags safe point. Du har klart missionet når du når høystakken, og så kan du gå å gjøre noe annet.

"Den største svakheten ved spillet er storyen som er veldig svak, Jeg vil ikke spoile noe, men du spiller to karakterer i spillet, og den ene her helt uintresang. I tilleg blir hele plottet fortalt til deg i starten av spillet og dette ødelegger mye."
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til dette, men alle de andre som har anmeldt spillet har skrytt veldig mye av storyen så det er litt rart at han ikke prøver å begrunne påstanden sin litt bedre.

"Side questene (de som du kan gjøre for de vanelige innbyggerene) er veldig uinteressante og uinspirerende. Du vil redde folk fra sinte vakter og andre meningsløse ting og hele gameplayet rundt dette vilker veldig gammeldags og upolert"
Igjen tror jeg anmelderen missforstår dette spillet for å være et RPG som oblivion eller gothic 3. Hvor mange sidequest har man i f.eks. Fable eller zelda? Utrolig få og mange av dem er kanskje ikke så kule. Ødelegger det spillet?? Nei.

"Den kunstige intelligensen er dårlig, og de står for det meste bare rundt deg i en sirkel og venter på å bli drept."
For å ta en annen vinkling, i spillet stalker er det en enormt god AI, sansyneligvis den beste i ett spill noen sinne. Gjør det spillet bedre? Nei tvert imot, spillet er utrolig vanskelig og kan være frustrerende da du ofte går alene og blir flankert, eller utmanøvrert. Igjen, med et så realistisk helsesystem som det er i Assassins creed, så hadde det vært utrolig irriterende hvis alle løp på deg. Da haddu du dødd hele tiden og det er jo enda mer frustrerende.

Måtte bare komme med mine meninger på anmeldelsen til ign, da jeg sysn den var ganske dårlig og ikke bare fordi spillet fikk en dårlig karakter, men heller for dårlig gjennomtenkte komentarer, og meninger uten begrunnelse.


jepp, helt enig.
dette er en annmeldelse som vi bør ta lite hensyn til.

og: "one of top 5 skuffende spill "of all time"
det er jo idiotisk
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Ja da jeg hørte han si det så begynnte jeg å le! Jeg trodde han kødda, men så ble jeg litt sur etterpå da han faktisk var seriøs...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ja da jeg hørte han si det så begynnte jeg å le! Jeg trodde han kødda, men så ble jeg litt sur etterpå da han faktisk var seriøs...


sånne folk ser lite og tenker lite på spillet,
og er ofte upartisk.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
IGN er utrolig lite Objektive da og alt for ofte hiver de ut toppkarakterer på alt de kan komme over, mens de andre ganger kan komme med utrolig strenge karakterer.
This is great banter, it really is.
  • 0
Synes den andre karakter delen ser drittkjedelig ut,de skulle ikke hatt det med

#Spoiler#
http://www.youtube.com/watch?v=EVXm-6spQOk

Noen som vet om man spiller den delen mye
  • 0
Nei man skal vist ikke spille den i det hele tatt bare for å lagre spill og få med historie tror jeg (er ikke sikker på dem med lagre spill men historie er sant) så blir ikke noe gameplay med den andre
  • 0
Siterer julebrus:
Nei man skal vist ikke spille den i det hele tatt bare for å lagre spill og få med historie tror jeg (er ikke sikker på dem med lagre spill men historie er sant) så blir ikke noe gameplay med den andre


det er jo ikke lenge du spiller sånn da
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Ta å drit i IGN nå da. Prøv spillet selv først.
Heihei
  • 0
spillet fortjener en toppkarakter ..har prøvd det ! det er driiiit bra !!! "må ha spill"
jeg skjønner ikke hvorfor gamereactor har satt 7 på holdbarhet?
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer Crazy Kraken:Lav? Hva manerd du med det? Helt wierd! Gamespot sier det er dritbra, gametrailers sier det er nesten dritbra, og ign sier det er årets skuffelse! Jeg pleier jo å like ign reviewene men jeg syns kanskje den anmeldelsen var dårlig. De få tingene som var dårlig ble ikke målt opp mot alt det som var bra i det hele tatt...

han mener typen som annmelder spillet. goldstein et eller annet.


Stemmer motsatt av høy ikkesant...

Siterer pederlind:
spillet fortjener en toppkarakter ..har prøvd det ! det er driiiit bra !!! "må ha spill"
jeg skjønner ikke hvorfor gamereactor har satt 7 på holdbarhet?


Gamespot sa også at deet var må ha, og alt som gametrailers sa var dumt, synes jeg virker bra. Som slossinga...
Og jeg synes at GR-anmeldelsen var litt vel streng jeg da!


Jeg bare spør jeg, hvis dere hadde sett alle vennene deres bli drept av en person i hvit drakt, dere var 5 igjen og han stod i midten. Ville dere vært den første til å hoppe på en så sverd-trent person? Jeg vet ikke om jeg synes det med slossinga er så teit skjønner dere
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Les førsteposten her: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=862626

Er redd mange kommer til å bli skuffet av dette spillet. Og det er ikke bare IGN som gir dårlig, 1up og eurogamer (store og respekterte sider) ga spillet 7/10.

Det med side-questene (rettet til Kraken), problemet er ikke at det er for mange eller for få. Problemet er at de er for repetitive, du gjør det samme før hvert mord (9 ganger altså, siden det er 9 folk som skal henrettes).
I tillegg er mange av disse "questene" veldig lite givende gameplaymessig.

Dårlig AI trenger ikke å trekke så mye ned, nei. Men når det er et spill som bruker så mye tid og ressurser på og være realistisk som dette, er det litt for galt med så tragisk AI.

Tror de anmelderne som har slengt 6ere etter spillet ble forelsket i klatringa og den nydelig grafikken/verdenen. Jeg ble det selv. Men det er tydelig at spillet har sine mangler.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Huff og huff, Gametrailers viser noen skikkelig stygge bugs i dette spillet... Dog dette kan overleves.

Dette ser dog greit ut og jeg kan ikke helt se IGN's vinkling. Men vil velge å rette en kommentar mot Kraken her;

Det er lurest å faktisk runde spillet først og prøve det skikkelig før du i det hele tatt har kompetanse til å uttale deg. En uttaler seg aldri på vegne av andre, men du må ha en egen mening. Denne kommer ikke frem uten at du faktisk prøver spillet selv.
  • 0
Har ikke x360 eller ps3 har bare wii og de gammle konsolene
Men broren min sa at han skulle kjøpe ps3
Så da blir Assassin's Creed det først ps3 spillet mit. får ps3 snart tipper før denne månden er over.Men skal jo kjøpe super mario galaxy på fredag men det betaler jeg for så sliper broren min å betale for alt.

Men vet noen hvor mye det koster på spille ps3 online?
The World Loves The Legend Of Zelda
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Øh? 25 kg? 15 kg tror jeg nå vi sier...


faktisk en fullt utrustet ridder i korstogene brukte 40 kg rustning.. (men noe var på hesten da, kanskje 10 - 15 kg på hesten!?)

også ringbrynjen veide en del den også...

25kg satser jeg penga på i alle fall
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Crazy Kraken:
Ja da luxe, men jeg kan da ha en oppfattning av spillet selv om jeg ikke har det?

Selvsagt, men du har ingenting imot en som faktisk har runnet hele. Av og til må en rett og slett akseptere fakta; Det var ikke så godt som jeg trodde. Og selv om dette svir i den indre fanboy er dette en realitet som ikke kan endres! AC ser ikke lenger så sinnsykt ut som jeg hadde tenkt meg når jeg nå titter på det med mye mer kritiske øyne. Den fyren på diskusjon.no hadde mange gode poenger.
  • 0
Etter at jeg leste det på diskusjon.no,fikk jeg litt mindre lyst på spillet.Synes dere at jeg skal skaffe meg cod 4 i stede
  • 0
I bunn og grunn er det vel deg selv som får lage en dom av spillet når du har det og har runnet det. Alle har vel forskjellige meninger om dette spillet, og det noen ser på som dårlig synes andre er bra.
Personlig gleder jeg meg veldig til dette spillet og kan ikke vente til imorgen.
  • 0
Ja vel, men jeg sysn han allikevel han var litt streng. Jeg har jo kikket ganske mye på spillet så jeg kan jo litt om det og det er ikke alle meingene hans jeg kan støtte utifra det jeg har sett lest og blitt fortalt. Jeg sysn ikke han går langt nok i dybden på problemene, og samtidig tar han ikke frem så mange posetive sider ved spillet. Og det er jo det også. Nå han sier: "Det er kult å klatre og løpe rundt, og grafikken er god." så er dett litt lite.

Jeg er heller ingen fanboy, jeg bare sysn det ser kult ut, og den eneste grunnen til at det kommer før call of duty 4 og crysis er at jeg har så mange skytespill.

Jeg ser jo at spillet har noen bugger, jeg ser at questene er litt like hverandre og jeg ser at vaktene er litt dumme, men jeg syns ikke det er nok grunner til å legge krakteren ned på 7.7.

Han forteller ingen ting om hvor kult det er å ha et stelth spil på dagen og at man kan balande seg med folkemengden. Han nevner det kanskje, men det er liksom ikke kult, selv om det er helt nytt. Han beskriver lite hvor kult det er å klatre rundt. Han bare nevner det. "Ja det er kult å klatre på vegger og sånt, men...) Det var liksom der den lå i hel anmeldelsen. Det høres heller ikke ut som han prøver å veie opp for noe, som at: "Vaktene er litt dume, men det er sikkert fordi..." det er jo ikke sikkert han vil, men den er jo ikke elendig, bare litt dårlig.

Det kan til og med være at alt det han sa stemte og at spillet ikke fortjener mer enn 7.7 men da sysn jeg alike vel han var dårlig til å legge frem sin mening, og overbevise leseren (eller kikkeren hvis du ser videoen) om at han har rett.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!