Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Metal Gear Rising: Revengeance ~ Offisiell tråd ~

Siterer Crazy Kraken:
Husker ikke alle vanskelighetsgradene men jeg spiller vel på nest lettest tror jeg, normal? Jeg er egentlig ikke så flink i slike type spill, men jeg syns det er kjempemorro uansett. Normal pleier å gi meg plenty med utfordring, og det er vel egentlig det viktigste, å utfordre seg selv altså. ;)

Jeg startet også på Normal, noe jeg forsåvidt gjør med alle spill. Så går jeg bare oppover etter det. Neste gang går jeg for Hard, Very Hard osv... Om spillet er helt utilgivelig, så gir jeg meg der jeg akkurat får det til, selvsagt.

Siterer Crazy Kraken:
Sick! Det hadde jeg aldri klart!

Man skal aldri si "aldri" vet du Tok meg selvsagt litt tid (rundt 30 timer) før jeg klarte meg nogenlunde greit på Revengeance. Og selv om Armstrong er et rent tålmodighetshelvete på Revengeance, så er følelsen av å slå ham helt ubeskrivelig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg startet på normal. Har ikke hatt voldsomt problemer med noen, men jeg satt vel en time i går med Sam, fordi jeg suger når det kommer til blokkering...

Musikken i spillet er overpowered. Jeg liker egentlig Mistral sin godt, både med og uten vokal.

Jeg fikk også litt frysninger når jeg møtte Sunny og de begynte å snakke om Otacon. Metal Feels Solid....damn.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg fikk også litt frysninger når jeg møtte Sunny og de begynte å snakke om Otacon. Metal Feels Solid....damn.

Those feels.

Siterer Glorfindel:
Jeg startet på normal. Har ikke hatt voldsomt problemer med noen, men jeg satt vel en time i går med Sam, fordi jeg suger når det kommer til blokkering...

Husker ikke at jeg slet noe særlig med han, men kan garantere at den siste bossen er den vanskeligste.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Husker ikke at jeg slet noe særlig med han, men kan garantere at den siste bossen er den vanskeligste.

Tok siste bossen i overigår. Måtte restarte noen ganger, men han var i grunn ikke så voldsomt vanskelig når jeg først fant ut fremgangsmåten for å kverke han. Men en skikkelig "over the top fight" var det uten tvil.

Jeg må også si det alt i alt var en vanvittig heftig spillopplevelse, selv om spillet ikke var all verdens langt. Etter å ha fullført det nå, sitter jeg egentlig igjen med en følelse av at jeg burde hatt juling for å i det hele tatt ha hatt mine tvil om spillet...

Historien ga vel fortsatt ikke voldsomt med mening, i hvertfall ikke etter alt Raiden sier i MGS4. Jeg personlig synes kanskje det hadde vært bedre om spillet hadde blitt satt mellom MGS2 og MGS4, og forklarte hvordan han ble cyborg, reddet Sunny og hele den regla der. Men jeg skal ikke klage. Spillet var kult, Raiden var kul, musikken var kul og gameplayet var sinnsykt kuuult. Kult ass. Kult.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg må også si det alt i alt var en vanvittig heftig spillopplevelse, selv om spillet ikke var all verdens langt. Etter å ha fullført det nå, sitter jeg egentlig igjen med en følelse av at jeg burde hatt juling for å i det hele tatt ha hatt mine tvil om spillet...

Jepp! Spillet er så fordømt undervurdert!

Siterer Glorfindel:
Historien ga vel fortsatt ikke voldsomt med mening, i hvertfall ikke etter alt Raiden sier i MGS4. Jeg personlig synes kanskje det hadde vært bedre om spillet hadde blitt satt mellom MGS2 og MGS4, og forklarte hvordan han ble cyborg, reddet Sunny og hele den regla der. Men jeg skal ikke klage. Spillet var kult, Raiden var kul, musikken var kul og gameplayet var sinnsykt kuuult. Kult ass. Kult.

På mange måter er jeg enig, men det er for meg greit at det er en spin-off tittel. Da påvirker ikke det den originale serien på en måte og det liker jeg.

Har du tenkt til å spille det 10 ganger til å bli like god som DSN?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
På mange måter er jeg enig, men det er for meg greit at det er en spin-off tittel. Da påvirker ikke det den originale serien på en måte og det liker jeg.

True. Og det var jo nettopp det at det skulle påvirke hovedserien jeg var bekymret for i første omgang. Men etter å ha fullført det nå, så føler jeg kanskje ikke at det hadde gjort noe likevel

Siterer Crazy Kraken:
Har du tenkt til å spille det 10 ganger til å bli like god som DSN?

Det blir nok ikke i første omgang, men jeg skal nok spille gjennom det flere ganger ja.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det blir nok ikke i første omgang, men jeg skal nok spille gjennom det flere ganger ja.

Sweet! Det er et bra spill, så det fortjener å bli spilt flere ganger. Synd ikke folk på forumet her er mer interessert i den type spill...

Siterer Glorfindel:
Men etter å ha fullført det nå, så føler jeg kanskje ikke at det hadde gjort noe likevel

Du syns historien er bra nok??
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Sweet! Det er et bra spill, så det fortjener å bli spilt flere ganger. Synd ikke folk på forumet her er mer interessert i den type spill...

Helt klart. Håper inderlig vi får se en oppfølger før eller siden. Forhåpentligvis til de nye konsollene også. Bare tenk hva de kan få til med de nye maskinene. Får vann i munnen bare av å tenke på det!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Du syns historien er bra nok??

Tenkte mer på det å lage et "MGS3", mellom toeren og fireren

Historien var vel helt ok, men kan så klart ikke sammenlignes med hovedserien.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Helt klart. Håper inderlig vi får se en oppfølger før eller siden. Forhåpentligvis til de nye konsollene også. Bare tenk hva de kan få til med de nye maskinene. Får vann i munnen bare av å tenke på det!

Selv håper jeg faktisk ikke på en oppfølger. Spillet solgte ikke noe bra og det er synd å "ofre" så mye talent på et spill som "ingen" spiller. Håper de lager noe nytt noe som folk har lyst på men som er av Platinum Games kvalitet!

Siterer Glorfindel:
Tenkte mer på det å lage et "MGS3", mellom toeren og fireren

Haha. Vel... tror det er greit at det ble som det ble.

Siterer Glorfindel:
Historien var vel helt ok, men kan så klart ikke sammenlignes med hovedserien.

Helt klart. Og på den måten klarte spillet det det prøvde å gjøre.
  • 0
Noen som vet hvor det er blitt av story-dlc'ene? Finner de ikke på PS Store.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Se der ja. De dukket ikke opp hos meg på PS3'en, hverken på PS Store eller in-game, og jeg fant de heller ikke når jeg søkte på nettsiden. Skulle bare sjekke om de var på salg, sånn som hovedspillet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Se der ja. De dukket ikke opp hos meg på PS3'en, hverken på PS Store eller in-game, og jeg fant de heller ikke når jeg søkte på nettsiden. Skulle bare sjekke om de var på salg, sånn som hovedspillet.

Hvis du har lastet dem ned før så kan du gå ''inn på download list'', men hvis ikke vet jeg ikke. Har sett at de har fjernet MGS collection fra PS Store. Så kan være de har fjernet ting fra MGR og. Vet ikke.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Har sett at de har fjernet MGS collection fra PS Store. Så kan være de har fjernet ting fra MGR og. Vet ikke.

Hæ? Hvorfor det?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hæ? Hvorfor det?

Jeg skulle laste ned PW sant, siden jeg har kjøpt MGS collection på PS Store for en stund siden. Så gikk jeg inn for å laste det ned, så fant jeg det ikke lenger. Aner ikke hvorfor. Ville jo vært forferdelig usmart av dem å fjerne det nå rett før PP.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Jeg skulle laste ned PW sant, siden jeg har kjøpt MGS collection på PS Store for en stund siden. Så gikk jeg inn for å laste det ned, så fant jeg det ikke lenger. Aner ikke hvorfor. Ville jo vært forferdelig usmart av dem å fjerne det nå rett før PP.

Sony driver med så mye rart med den netbutikken sin. Final Fantasy fans har skreket og hylt etter en PSN versjon av FF: Crisis Core, men fordi sony ikke lenger har rettighetene til en sang i spillet så kan de ikke legge det ut. Så istedenfor å: a) fjerne sangen, eller b) fornye lisensen så driter de bare i det. Her er det snakk om at veldig mange er interesserte i å spille dette spillet igjen. Tåpelig.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
S
Sony driver med så mye rart med den netbutikken sin. Final Fantasy fans har skreket og hylt etter en PSN versjon av FF: Crisis Core, men fordi sony ikke lenger har rettighetene til en sang i spillet så kan de ikke legge det ut. Så istedenfor å: a) fjerne sangen, eller b) fornye lisensen så driter de bare i det. Her er det snakk om at veldig mange er interesserte i å spille dette spillet igjen. Tåpelig.

Herregud. Så idiotisk. Haha. Herrejesus.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Herregud. Så idiotisk. Haha. Herrejesus.

Eller som at bare utvalgte PSP og Vita spill fungerer på PS TV. wtf liksom...
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Eller som at bare utvalgte PSP og Vita spill fungerer på PS TV. wtf liksom...

Ja. De har gjort mange ting som er helt på trynet.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Har sett at de har fjernet MGS collection fra PS Store.

Den ligger da der fremdeles. Inngår i det japan-tilbudet som pågår også, så den koster rundt 81 kr nå.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!