Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo: Reach ~ Offisiell tråd ~


Lykke til da Martin!!
tacitlat, når i får reach så ska du, i og martin teame opp.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
morn er ny her

Lagt til 2010-09-13 19:37:
skal kjøpe meg halo reach legendary ed noen som joiner online
  • 0
Fikk Halo Reach og Halo Reach konsollen i dag, har dessverre bare fått spilt i 10 min pga. mye lekser...
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Egentlig litt kjedelig å spille online, tar så djevelsk langt tid å finne matcher


Hva er det du spiller da?
Jeg får match hele tiden. Spiller mest Slayer.

Lagt til 2010-09-13 19:47:
Siterer Snyltaren 1337:
tacitlat, når i får reach så ska du, i og martin teame opp.



Haha.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
gjorde unna en haug med lekser i dag siden reach ikke kom.
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
Jeg håper jeg får det i morgen Hvis ikke så blir jeg frustrert(gamer).
  • 0
Gjort alle leksene for hele uka, I'm prepared!
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer Furon:
Gjort alle leksene for hele uka, I'm prepared!


Har tre fremføringer og en innlevering så jeg er dessverre ikke prepared... Spesielt irriterende at jeg ikke kan spille nå siden jeg må øve på en fremføring til i morgen...
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Hakke gjort noe
  • 0
Siterer Snyltaren 1337:
tacitlat, når i får reach så ska du, i og martin teame opp.


Vi trenger Jarhead, så vi har noen som kan whine også.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Må ha reach. Jeg håper den kommer i morra. Hvis ikke skal jeg ladri bestille fra amazon igjen
Carpe Noctem
  • 0
Ser det er flere som venter på Reach. Noen som blir med å krysse fingrene for at vi får det i morgen?
  • 0
Er det noen her som kan svare på om Reach har samme problem som halo 3 når det gjelder installering på hard disken?
Trying to be reasonable
  • 0
Siterer The Heretic:
Vi trenger Jarhead, så vi har noen som kan whine også.


Haha. Whinern er jo Bodylotion.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Whinern er jo Bodylotion.


Bodylotion kjefter bare og snakker i CAPS LOCK.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Furon:
Er det noen her som kan svare på om Reach har samme problem som halo 3 når det gjelder installering på hard disken?


Det har ikke det
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Furon:Er det noen her som kan svare på om Reach har samme problem som halo 3 når det gjelder installering på hard disken?

Det har ikke det

Yay!
Trying to be reasonable
  • 0
Bestillte i butikken jeg. Like greit det + at man i alle fall er sikret å få en kopi på utgivelsesdagen : D
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Trenger en Halo-klan!!!!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Jeg bestillte reach på lefdal for 10 minutter siden, noen som har noen anelse om når den dukker opp i postkassen min?
Jeg bor i oslo, og det er en lefdal 1 kvarter herfra hvis det kan ha noe å si.
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
Gratulerer Heretic, lykke til, og du vil alltid ha min support
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Siterer Notori0us Me:
Jeg bestillte reach på lefdal for 10 minutter siden, noen som har noen anelse om når den dukker opp i postkassen min?
Jeg bor i oslo, og det er en lefdal 1 kvarter herfra hvis det kan ha noe å si.


tipper du får det onsdag/torsdag.
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
Dere er noen heldiggriser som har fått det allerede. Jeg hadde håpet at det kom i dag, siden det ble sendt på fredag fra Elkjøp. Får håpe det kommer i morgen, men jeg har en liten stygg følelse. Bestilte Assassins Creed II GOTY edition samtidig og det kom nesten en uke for seint. Får håpe ikke posten kludrer det til igjen.

Vil spille Halo: Reach nå! Har sånn Halo-feber. Lader opp med Halo 3 på Legendary i mellomtiden
  • 0
Kommer i morgen
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Snyltaren 1337:tacitlat, når i får reach så ska du, i og martin teame opp.

Vi trenger Jarhead, så vi har noen som kan whine også.


Jeg kan whine, men jeg har ikke anelse på hva dere snakker om
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!