Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Playstation 3 og lyd

Hei, har akkuratt kjøpt meg PS3. Har kobet den opp mot min Samsung SyncMaster T240 som støtter full HD. Eneste problemet er at jeg ikke har noe særlig bra lyd. Har en vanlig headphone/høytaller utgang (jack) på skjermen, men lurte på om noen veit om en bra løsning? Kan jeg for eksempel bruke AV utgangen (rød/hvit) på PS3 til et eksternt anlegg samtidig som jeg får bilde via HDMI kabel på PC skjermen min?
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
ja, jeg bruker den løsningen når jeg bruker ps3'n med projektoren. bare stapp av kabeln inn i ps3 og eksternt anlegg og still inn audio innstillinger så skal det funke fint.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Skulle gått ann å ha system audia out til BT headset.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!