Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call of Juarez: Bound in Blood-tråden


Det er pil og bue ja. Jeg har ikke blitt så veldig kjent med den enda, men hittil har jeg opplevd at den nesten alltid dreper på ett skudd. Den er derimot veldig klønete i nærkamp og tar litt tid å "lade", men det er absolutt et våpen du kan sanke mange kills med i multiplayeren.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Petrol:
Det er pil og bue ja. Jeg har ikke blitt så veldig kjent med den enda, men hittil har jeg opplevd at den nesten alltid dreper på ett skudd. Den er derimot veldig klønete i nærkamp og tar litt tid å "lade", men det er absolutt et våpen du kan sanke mange kills med i multiplayeren.


supert
  • 0
Hvordan er multiplayeren, veldig nyskjerrig, er det klassisk Deathmatch?
Decyfered!
  • 0
Det er klassisk deathmatch der ja, både free for all (kalt shootout), og team deathmatch (kalt posse). Det er også wanted, som går ut på at hvert lag har én spiller som er en slags VIP, og skal holde seg i live i ett min. for at laget skal få poeng. Det andre laget kan også se hvor personen er, og skal prøve å drepe han. Denne moden finnes også uten lag.

Den siste, og mest særegne modusen man kan spille på multiplayeren, kalles Wild Wets Legends, hvor man er delt inn i to lag. Det ene laget skal utføre en rekke objektives, som f. eks. å rane en bank eller kirke, eller å sprenge våpenlagere og kanoner. Det andre laget skal forhindre at dette skjer, og hvis laget som skal utføre oppdraget ikke klarer det i løpet av den gitte tiden (vanligvis 5 min) vinner "defense-laget", eller lawmen. Deretter bytter man side, og hvis de nye "outlaws" klarer oppdraget som de andre klarte i stad, vinner det laget som brukte kortest tid.

Det finnes en side som heter www.callofjuarez.com hvor dere kan se i forumtråder etc.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Hmm.... kanskje jeg skal kjøpe det iløpet av sommeren alikevel
  • 0
Gjør det! Ser du har både PS3 og 360... hvilken konsoll planlegger du dette til i så fall?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jeg spiller mest på PS3, men om jeg hadde funnet det billigere på 360 hadde det endt opp på den konsollen.
  • 0
Ble ferdig med dette idag, spilte gjennom det på 5 timer, 45 min og 6 sek.
Et sylt heftig spill, ANBEFALES på det sterkeste.
  • 0
Om jeg kjøper det begynner jeg nok på medium og utforsker mye, vil ha et spill som varer.
  • 0
COJ må være et av de dårligste spillene jeg har spillt til nå.
  • 0
Siterer kenny00:
COJ må være et av de dårligste spillene jeg har spillt til nå.


Slow down, cowboy!!! Hvorfor er det så dårlig??!?!? Vi vil ha en begrunnelse på denne fæle uttalelsen!
Decyfered!
  • 0
Så du bryr deg om en "noob" som nesten ikke har gjort 1 ting her på GR kommer inn å sir spillet er dårlig. kenny00 synes sikkert Damnation eier CoJ BiB.
  • 0
Fulført spillet som Ray, og har såvidt begynt på Thomas. Bra story. Men jeg må si at jeg ble litt skuffet også, litt lite frihet, og veldig lite side missions.

Et absolutt drit rått spill.

Multiplayer er kult, selv liker jeg best å være sniper Som sagt tidligere er det en del forskjellige modes, og man kan velge ossen folk man vil være (Vær person har sitt eget våpen)

Men jeg må si at GUN var litt bedre, hvis du ikke tenker grafikk og lengde, så syns jeg storyen og "settinga" var bedre på GUN.

Men det er en ting jeg ikke skjønner. Ossen opgraderer man våpna online?
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
GUN er vel lengre enn dette?
  • 0
GUN er 5 timer så er du ferdig med HELE spillet (100%) Da mangler du bare å runde det på de andre vanskelighestgradene for 1000G

Men ossen oppkraderer man våpen?
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
Man oppgraderer våpen online ved å først trykke start for å få opp class-menyen, og hvis du har penger nok kan man på 360 trykke RB (tror jeg) for å oppradere den classen. Eller du kan spare pengene for å senere åpne en ny class. Class-oppgraderinger varer bare i løpet av matchen, men hvis man sparer pengene og heller åpner en ny klasse, varer disse for alltid. Ved å tilsammen på online ha tjent 200 000 $ får man sølv-våpen, og ved å ha tjent en mill. får man gullvåpen. Jeg vet ikke om disse forbedrer våpnene som på singleplayeren, hvor man har rusty, vanlig, prime (sølv) og superior (gull) - versjoner av våpnene.

Jeg runda dette på medium i dag som litt forskjellige personer. Tiden jeg brukte var 6 t og 54 min, og her utforsket jeg relativt mye. Nå skal jeg skaffe meg resten av achievmenten, og nå tenker jeg at jeg skal spille gjennom på hard og å være den andre personen på hvert oppdrag enn første gangen. Spillet er helt konge!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jeg skulle ikke ha lest i denne tråden, nå ble jeg fristet.
Jeg har penger nokk til et nytt spill også, men jeg har rett og slett for mange spill som jeg ikke føler meg ferdig med...
*tenker tanken på å se gameplay videoer....*

Nei, jeg må holde meg -_-
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Overaskende få som er på denne tråden, trodde dette skulle være et ganske "stort" spill i denne tiden.
  • 0
Nå har ikke GR kommet med en anmeldelse av spillet ennå. Å du vet at alle sjekker Gamereactor før de kjøper spill.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer DarkSidedGamer:
Ble ferdig med dette idag, spilte gjennom det på 5 timer, 45 min og 6 sek.
Et sylt heftig spill, ANBEFALES på det sterkeste.


Seriøst? Varer storyen bare i fem timer? Om det er tilfellet kjøper jeg neppe dette spillet før det blir ekstremt billig...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Seriøst? Varer storyen bare i fem timer? Om det er tilfellet kjøper jeg neppe dette spillet før det blir ekstremt billig...


Noen bruker 5 andre bruker 7, avhenger av vanskelighetsgrad og hvor god tid du bruker, men man kan sammle trophies og achievments og det har en online del også da.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Noen bruker 5 andre bruker 7, avhenger av vanskelighetsgrad og hvor god tid du bruker, men man kan sammle trophies og achievments og det har en online del også da.


Glemte å nevne at jeg ikke er noen stor fan av online, så den delen "eksisterer ikke" for min del. Om et spill har online eller ikke spiller ingen rolle for min del, da jeg nesten aldri bruker den delen uansett. Så da blir det litt lite med 5-7 timer singleplayer gameplay. Ivertfall når det koster 499,- og oppover. Så jeg venter egentlig fint til det går litt ned i pris.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Pokkern at det er søndag i dag -.- går ikke kjøpt det i dag! :/ må gå å lengte til i morra
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
  • Play
  • Play
Fikk kjøpt det i går, og er storfornøyd med spillet Kom ikke lengre enn til act 2, men hittil er eg veld fornøyd med spillet. Har ikke testet online'en ennå, men det kommer til å brukes en del timer der også ja!
  • 0
Det ser egentlig ganske tøft ut! Hvordan er det med sånn duellering? Finnes det en online versjon av det?
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!