Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

PSN kort!


Det går ikke å bruke visa/mastercard! Jeg vet ikke hvorfor, men vi fyller ut slik det står at vi skal. Det skal gå, men så står det at det er ugyldig informasjon/error.
Skal få meg et sånt kort på lørdag og laste ned Free Running
  • 0
Fett!!! Kanke vente
  • 0
Trenger du ikke heller, de er ute for lenge siden

Har fremdeles ikke fått tak i dem selv. Sånn går det når man bor på landet sammen med inkompetente Expert og Elkjøp, som ikke engang vet hva PSN er for noe
Knurr...
  • 0
Hva er PSN Kort for`no?
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Siterer dirty hitman:
Hva er PSN Kort for`no?


Tror ikke jeg er den beste til å svare på dette, men tror det er for de som ikke har Visakort tilgjengelig, men som fortsatt ønsker å handle på PS-Store...elns...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Man får kjøpt noen svære bokser på Elkjøp verdt 200 spenn på PSN...
Decyfered!
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Tror ikke jeg er den beste til å svare på dette, men tror det er for de som ikke har Visakort tilgjengelig, men som fortsatt ønsker å handle på PS-Store...elns...


Nei. det var en bra forklaring, jeg skjønte det
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Siterer dirty hitman:
Nei. det var en bra forklaring, jeg skjønte det


Det var bra, var iallefall det som var meningen
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kjekt for de som ikke kan handle med VISA, men jeg kan det, så jeg bryr meg ikke så hardt
Ikke se!
  • 0
Endelig fått tak i 2 kort Men idioten i Gamestop klarte å legge et dansk kort inni den norske esken, så får ikke brukt det ene Da får vi f¤¤n meg håpe de tåler å få det byttet inn, når det er de som har gjort feil..
Knurr...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!