Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

HL2 + Steam og det andre som følger med

Ok, nå har jeg vel egentlig bedt om det... Dette kommer vel til å bli en CS tråd Og jeg som hater CS... Nåja, over til saken. Jeg henger litt etter på FPS frontetn og fikk ikke HL2 før nå nylig. Hvertfall så klarte jeg allerede første kvelden å hate steam! Det er egentlig et genialt konsept, men egentlig elendig utført! jeg må jo ha mulighet til å innstalere Single player delen av HL2 uten nett! Måtte faen meg vente hele natta på å spille det fordi jeg måtte laste ned på ett litt for dårlig nett...

Men, spillet var i grunn verdt det og HL2: Deathmatch var helt sykt rått! Skjønner ikke hvorfor folk spiller CS når de har tilgang på det! (Jeg er egentlig utrolig glad fordi jeg fikk en versjon uten CS )

Men det tok ikke lang tid før jeg ble irritert igjen! jeg lasta ned garys mod, og da viste det seg at jeg måtte ha CS: source! da ble jeg sur! Har ikke fått brukt den heller, trodde helt ærlig det holdt med HL2, det er jo en mod til det spillet og det er vel også CS: source. Anyway... har kan vi diskutere HL2 og eventuelt Steam. Håper dere for min skyld kan ungå CS her Lag heller en egen tråd når spillet er så populært som det er...
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Min uttalelser om Steam passer seg ikke på et forum uten aldersgrense, jeg er redd myndighetene ville blitt koblet inn.. Men HL2 har jeg ikke fått spill enda Men ta det med ro, det er på topp 3 innkjøpslista !
Veni vidi vici
  • 0
Hehe, som sagt, steam er noe dritt (prøver å holde det litt mildt...)
  • 0
  • ES
  • ES
Jeg kan ikke uttale meg så mye om Steam siden jeg ikke har det selv, men har jo sett det hos deg. Synd å måtte laste ned spill man har kjøpt selv! Kommer hjem og gleder seg til å spille, også må man vente flere timer på å få prøve spillet!

Men som du sier er HL2: Deathmatch sykt bra. Det har jo helt klart en mye bedre online multiplayer følelse enn hva CS har. Også er det nesten like enkelt å sette seg inn i som CS!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Siterer ES:
Kommer hjem og gleder seg til å spille, også må man vente flere timer på å få prøve spillet!

Var vel litt drøyt sagt? max 20 min, det man vanligvis ville brukt på en vanlig innstalasjons prosses, noe man slipper med Steam.

Get static
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Steam kan være praktisk noen stunder og. Hvis du mister en CD for eksempel, så er spillet konstant forbundet med din STEAM account, og du kan laste det ned. Dette kan du og gjøre hos en kompis, bare installere STEAM og laste det ned. Litt hyggelig er det jo å kunne spille uten CD.
  • 0
Siterer DayWalker:
Citerar ES:
Kommer hjem og gleder seg til å spille, også må man vente flere timer på å få prøve spillet!

Var vel litt drøyt sagt? max 20 min, det man vanligvis ville brukt på en vanlig innstalasjons prosses, noe man slipper med Steam.
jeg måtte vente hele natta. grunnen til at jeg klager er jo nettopp den at de ikke har tatt hensyn til at det varierer sterkt hvor god internett oppkobling folk har. (På grunn av hvor vi bor får vi kun halvparten av nettet vi betaler for:cry . Og det var en stund jeg ikke hadde nett på den stasjonære maskina, tenk om jeg hadde kjøpt spillet da... Det hadde blitt ekstremt irriterende!
  • 0
Verbatim:

hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt CS source KUN for garry's mod.
det er verdt det. ellers så kan du prøve uten cs. tror det skal gå.
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
Har prøvd uten, funka ikke, tenkte faktisk litt på det å kjøpe, men jeg er usikke rpå hvor mye jeg kommer til å bruke den og om jeg orker å sette meg skikkelig inn i det. men... nåm er vel ikke akurat CS det syreste spillet heller, så jeg får vurdere det. Nå har jeg også fått bekreftet at det er verdt det. (med mindre noen vet om at det fungerer uten med eldre versjoner da. jeg har versjon 9 siden det var den nyeste til nedlastning).
  • 0
Siterer verbatim:
Citerar DayWalker:
Citerar ES:

jeg måtte vente hele natta. grunnen til at jeg klager er jo nettopp den at de ikke har tatt hensyn til at det varierer sterkt hvor god internett oppkobling folk har. (På grunn av hvor vi bor får vi kun halvparten av nettet vi betaler for:cry . Og det var en stund jeg ikke hadde nett på den stasjonære maskina, tenk om jeg hadde kjøpt spillet da... Det hadde blitt ekstremt irriterende!

Jo forsåvidt, men nå har jo mesteparten av folk som spiller Hl2 og Cs osv bredbånd da. Personlig er jeg veldig glad i Steam, slipper å ha alle cdene ligge å slenge rundt her.

Get static
  • 0
  • ES
  • ES
Et lite innspill: Verbatim har bredbånd!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Ja, men altfor dårlig bredbånd! Vi vurderte ett raskere ett, men siden vi bare får halvparten av det vi betaler for ville det blitt altfor dyrt i forhold til hva vi ville få.
  • 0
Jeg er fornøyd med steam, der kan man kjøpe spill, spille spill, laste ned spill også er det en friends funksjon der hvor man kan joine kameratetene sine i for eksempel CS. Også får man spillene skattefritt!!

Men jeg forstår veldig godt at du ikke er begeistret for Steam når du har en treig linje.
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
nei det er ikkje skattefritt
"Life's a game" -teh_pwnerer
  • 0
Når man laster ned kommer det en slags kvittering opp, der står det Norway tax free. Har jeg forstått det feil??
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer DayWalker:
Citerar ES:

Når man tenker over det tar det jo lang ti å gå i butikken og.
  • 0
hvordan får man opp console når jeg spiller?
skriver det inn på egenskaper på snarveien før jeg starter men den kommer ikke opp...
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Gå inn på STEAM properties på spillet, og en plass der skriver du -console
  • 0
hvilken knapp skal jeg trykke på for å få opp console vinduet i spillet?
  • 0
Den over TAB knappen, og ved siden av 1-knappen.

BEWARE: du må ha satt tastaturet til å fungere som et amerikansk/engelsk tastatur i WINDOWS skal du få dette til å funke i SOURCE!!

Get static
  • 0
hmmm...det funker ikke med meg...noen som har peiling på hva som kan vere galt?
Jeg for opp console-vinduet med en gang jeg kommer inn på menyen men ikke når jeg har startet et spill....
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Da skal det være oppe.

Du må bare trykke escape ingame. IKKE LUKK CONSOLET.
  • 0
takker...tror jeg fikk det til nå
  • 0
"Når man laster ned kommer det en slags kvittering opp, der står det Norway tax free. Har jeg forstått det feil??"

kamske det er skattefritt i norge tenkte bare på at det står +tax etter prisen
"Life's a game" -teh_pwnerer
  • 0
Flott

Ja, du har rett der. Men taxen i Norge = 0
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!