Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

HL2 + Steam og det andre som følger med

eg har steam men bruker det skjelden... for å vera helt erlig kan eg ikje fordara steam... Det er klart fordeler med det, men det veier ikje opp ALLE tinga some er negativt med det...
  • 0
Steam er det verste som noen gang er oppfunnet

JEg har alt jeg trenger for og spille CS osv, men det lar seg ikke funke eller noe som helst.. ALT er fucka med Steam..!
Soldiers will fight for you. Heroes will die for you.
  • 0
Siterer LuXe:
Citerar DayWalker:
Citerar ES:

Kommer hjem og gleder seg til å spille, også må man vente flere timer på å få prøve spillet!

Var vel litt drøyt sagt? max 20 min, det man vanligvis ville brukt på en vanlig innstalasjons prosses, noe man slipper med Steam.

Når man tenker over det tar det jo lang ti å gå i butikken og.
Det kan sikkert stemme det, men det blir jo ikke mye ekstra tid hvis man stikker en rask tur innom butikken etter skola eller får foreldre til å kjøpe med etter jobb eller noe slikt.

Og som jeg nevnte tidligere ideen er genial, men burde vært mulig å innstalere via disken når man har den. Er jo bra med ting som at det er skattefritt og sånt.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!