Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Midnight Club: LA - Rate my ride

Kjøpte akkurat dette spillet brukt, og synes det er helt greit. Noen andre her inne som har det, og spiller det?
Kjøpte spillet mest pga. bilene å stylemulighetene, men det har en syk fartsfølelse, selv om kjøringa i seg selv ikke er helt på topp

Synes Rate My Ride-delen er ganske tøff Om det er noen som spiller det, må dere logge dere inn på Rockstar Social Club, så kan vi gi karakter til bilene til hverandre
Ikke se!
  • 0
Jeg har det, og bestemte meg for å få platinum på det, men når jeg oppdaget det hvor tidskrevende det var å gjøre alle goal attacks'ene ombestemte jeg meg, og jeg har tatt en laang pause..
PS3 eller 360? PS3 her...
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Jeg har spillet. Lastet nettopp ned polititbilene. Litt fett.
Spillet er ganske så bra. Digger bilene og stylemodusen.
Har registrert meg på socialclub. Men får det ikke helt til å funke. Har enda ikke fått Audi R8.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Lol, jeg lastet ned politibilene for lenge siden, men gidder ikke prøve det..
  • 0
Kolbukake: Spiller på PS3, men online funker ikke. Starter et spill, men får beskjed om at tilkoblingen er brutt eller at serveren er føkka. Bare dette spillet det er sånn med. Online funker på alle andre spill

Jeg og lastet ned politibilene, men de kommer ikke fram i showroomen Virker det hos dere?

Å få Audi R8 tar laang tid. Jeg står igjen med å kjøre 5000miles, ødelegge bilen 250 ganger og bruke spesialting 500 ganger elns.

Får jo heller ikke til alle trophies når online-delen ikke virker, så jeg tror jeg skal selge det
Ikke se!
  • 0
Jeg får politibilene ja. Man trenger vel ikke alle achievementsene eller trophies får å få R8. Man må bli medlem i Social Club.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Jeg får politibilene ja. Man trenger vel ikke alle achievementsene eller trophies får å få R8. Man må bli medlem i Social Club.

Stemmer det, men det tar jævlig lang tid om man skal få 100% på SC og.

Hvor lasta du ned politibilene fra? Jeg lasta de ned fra US-PSN, men jeg fant de ikke på Europeisk, så jeg tenkte den amerikanske DLC'n ikke funka med spillet mitt:/
Ikke se!
  • 0
Har Xbox
  • 0
Politibilene mine var ikke der selv om jeg har lastet de ned 2 ganger nå..
Høres det kjent ut for noen??
  • 0
De er der hos meg. Du må selvfølgelig kjøpe de inne i spillet. De er ikke i garasjen.
  • 0
Siterer Kolbukake:
Politibilene mine var ikke der selv om jeg har lastet de ned 2 ganger nå..
Høres det kjent ut for noen??

Hørtes veldig kjent ut. Lastet du ned fra US-PSN?

Taxta: Skjønner det, men de ligger hverken i garasjen elleri butikken
Ikke se!
  • 0
Merkelig. Da vet jeg ikke. Funket ivertfall fint når jeg lastet det ned fra Xbox Live.
  • 0
Er det bare meg eller var kontrolllene helt elendige?
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
meh, det var skuffende. Likte Midnight Club 3 kjempegodt og spilte det driitmye på den gamle xboxen, så kom LA og jeg gleda meg stort.
I r nao sadface
Fem-stjerners medlem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!