Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 4 ~ Offisiell tråd ~

Skal mest sannsynlig begynne på dette, rett etter skolen. Blir rimelig digg!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Så i går skjedde et par kule ting, jeg nådde lvl 20, jeg så Spoiler:en ufo fly over meg, og jeg bygde huset mitt ferdig. Enda har jeg ikke besøkt Diamond city..
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Enda har jeg ikke besøkt Diamond city..

Dæven, selv jeg har fått besøkt Diamond City, ikke at jeg har gjort en dritt videre av main-story etter å ha ankommet. Men så liker jeg alltid å finne en "storby" sånn at jeg har et sted å kunne besøke doktor (that damn radiation).

Men har i dag fått begynt å bygge et skikkelig hus til min venner i Sanctuary, etter å endelig ha skjønt hvordan jeg skal få det til. Så nå blir det nok en del husbygging fremover.
  • 0
Siterer ElGamer:
Men har i dag fått begynt å bygge et skikkelig hus til min venner i Sanctuary, etter å endelig ha skjønt hvordan jeg skal få det til. Så nå blir det nok en del husbygging fremover.

Haha, det tok meg litt tid å skjønne også men nå har jeg base der + en god del folk.

Er i lvl 24 nå, 31t spilt. Første jeg skal gjøre i morgen er å besøke Diamond City, på tide kanskje.
The D' is silent.
  • 0
Haha, det tok meg litt tid å skjønne også men nå har jeg base der + en god del folk.

Nice det da.

Er i lvl 24 nå, 31t spilt. Første jeg skal gjøre i morgen er å besøke Diamond City, på tide kanskje.

Wow. Virkelig ikke dårlig, må virkelig få ræva i gir jeg nå. Men det får bli tidligst på Søndag, dessverre.
  • 0
  • varj
  • varj
Hei,

Har litt småproblemer med å få spillet til å virke skikkelig.

Fallout ser ikke ut til å finne skjermkortet mitt. Når jeg spiller funker musen greit på low setting, men når jeg setter på medium og high blir musen veldig treig.. Spillet i seg selv kjører helt fint, eneste musen som blir svært treig.

Dette er min PC:

CPU: i5-4690k 3.50GHz
8GB ram
GeForce GTX750 Ti

NOen som kan hjelpe meg?
  • 0
Siterer varj:
NOen som kan hjelpe meg?

Hmm, dessverre kan jeg nok ikke hjelpe deg siden jeg spiller på X1, men husker jeg hadde et lignende problem med Fallout New Vegas til PC. Men denne linken her ser ut til å kunne ha svaret på problemet litt lenger nede på sida. https://www.gottabemobile.com/2015/11/10/fallout-4-problems-fix
es/

Så er verdt å sjekke ut.
  • 0
Noen som har fullført spillet? Eller funnet noe kult?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Noen som har fullført spillet?

Haha, ikke i nærheten. Og kan vel alt garantere at jeg ikke blir ferdig med det første heller.

Siterer Taktikkeren:
Eller funnet noe kult?

Har heller ikke gjort det enda, eller, har vel det som kan kalles et easter egg fra Fallout 3.
  • 0
Har funnet masse kult, men har ikke fullført historien enda.

55timer inn i spillet btw. Og Hancock, fyf han er så rå.
The D' is silent.
  • 0
Fikk endelig startet på det i dag. Har ikke kommet så veldig langt, men liker det så langt. Utrolig mye å gjøre, det er snickers og twist.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
55timer inn i spillet btw

Dæven, hadde sikkert vært der selv om jeg hadde gamet i helga. Men ligger på små 24 timer nå.
  • 0
Har fått hold på noen timer nå. Liker det utrolig godt, det er bare så utrolig stemningsfullt. Føler musikken har veldig mye med dette å gjøre. Inon Zur vet hvirkelig hvordan man fanger atmosfæren til Fallout spillene.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Føler musikken har veldig mye med dette å gjøre. Inon Zur vet hvirkelig hvordan man fanger atmosfæren til Fallout spillene.

Yeah, den musikken setter virkelig atmosfæren. Hadde ikke fanget så godt, om det ikke var for Inon Zur.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Inon Zur vet hvirkelig hvordan man fanger atmosfæren til Fallout spillene.

Jeg var ikke klar over at Inon Zur lagde musikken til Fallout spillene, men Zur har helt klart lagd mye bra musikk. Denne fra Icewind Dale 2 er spesielt bra! https://www.youtube.com/watch?v=aEqDtbC3bL8
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Noen som har noen gode våpenanbefalinger?
Jeg er litt svak for min nylig oppgraderte machete(servanter blade),kombinert med meele-perken gir den ganske bra med skade.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Noen som har noen gode våpenanbefalinger?
Jeg er litt svak for min nylig oppgraderte machete(servanter blade),kombinert med meele-perken gir den ganske bra med skade.

Etter å ha fått 49/50 achievements, oppdaget alle locations og endings. Så anbefaler jeg av Melee det våpenet swan gir deg, og av våpen anbefaler jeg Railway rifle, gauss rifle, den du får av minutemen i starten og magnum.
The D' is silent.
  • 0
Etter å ha fått 49/50 achievements, oppdaget alle locations og endings. Så anbefaler jeg av Melee det våpenet swan gir deg, og av våpen anbefaler jeg Railway rifle, gauss rifle, den du får av minutemen i starten og magnum.

Wow. Kan jeg spørre hvor mange timer du har lagt ned i spillet?
  • 0
Siterer ElGamer:
Wow. Kan jeg spørre hvor mange timer du har lagt ned i spillet?

4 dager og 10t. Så omtrent.. 106t+
The D' is silent.
  • 0
4 dager og 10t. Så omtrent.. 106t+

Wow, ikke dårlig. Hadde sikkert hatt det samme selv om jeg ikke hadde plutselig fått en shitload med ting å gjøre etter at jeg kjøpte spillet. Sitter selv med mitt ene døgn og 16 timer++ og har enda ikke gjort mer enn første hovedoppdrag.
  • 0
Siterer ElGamer:
Wow, ikke dårlig. Hadde sikkert hatt det samme selv om jeg ikke hadde plutselig fått en shitload med ting å gjøre etter at jeg kjøpte spillet. Sitter selv med mitt ene døgn og 16 timer++ og har enda ikke gjort mer enn første hovedoppdrag.

No worries, jeg var ikke i Diamond city før etter 40t i spillet. Bare å kose seg, for et univers å leke seg i <3
The D' is silent.
  • 0
No worries, jeg var ikke i Diamond city før etter 40t i spillet. Bare å kose seg, for et univers å leke seg i <3

Damn! Skal bare kose meg med dette, er jo virkelig et fantastisk univers å leke i
  • 0
Nå som ferien har kommet, har jeg endelig tid til å sette meg ned med dette også. Førsteinntrykket er meget bra. Men jeg kjenner Skyrim-lusa på gangen med en gang. Har vel brukt de første 4 timene på å gjøre karakteren min perfekt
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nå som ferien har kommet, har jeg endelig tid til å sette meg ned med dette også. Førsteinntrykket er meget bra. Men jeg kjenner Skyrim-lusa på gangen med en gang. Har vel brukt de første 4 timene på å gjøre karakteren min perfekt

Hehe. Jeg er av den utålmodige typen, tror jeg brukte 5min..
-Kill -Loot -Return.
Siterer Glorfindel:
Har vel brukt de første 4 timene på å gjøre karakteren min perfekt

Bare 4?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!