Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 4 ~ Offisiell tråd ~

Siterer onkelcleo:
De slapp vel noe som heter "Tyranny" for litt siden, men utover det ser det ikke ut som det er noe i gjerde.

Stemmer! Men ja, håper de ordner et nytt fallout.

Har kommet litt lenger i F4, og har joinet The Brotherhood of Steel. Liker spillet enden bedre nå som jeg har kommet litt mer inn i det. Jeg hadde visst allerede startet litt på et BoS quest før jeg møtte dem, det er jo litt artig.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Har kommet litt lenger i F4, og har joinet The Brotherhood of Steel. Liker spillet enden bedre nå som jeg har kommet litt mer inn i det. Jeg hadde visst allerede startet litt på et BoS quest før jeg møtte dem, det er jo litt artig.

Hah, holder også på der faktisk. Syns jo de er noen tøvete hyklere hele gjengen. Maser om at menneske og maskin er to forskjellige ting og adskilte fra hverandre, vel vitende om at i hangaren under dem går det ei kjerring med en power armor-ramme fordi hun ikke har bein. Lurer på hvordan fremtidsutsiktene deres egentlig er den dagen noen trenger en hjerteoperasjon på et eller annet tidspunkt.

"Operasjonen var vellykket og du er nå utstyrt med din egen pacemaker. Dessverre vet du hva vi mener om menneske og maskineri her i gården så Paladin Dance Dance Revolution følger deg bak kjemikalieskuret for et nakkeskudd."
  • 0
Haha, ja de er noen tullinger, men de er noen koselige tullinger. Ingen i the wasteland skal/burde være helt gode eller ha helt rent mel i posen. Det var det jeg likte så godt med New Vegas!

BoS er på overflaten veldig goodguys, men når man undersøker litt så er de like fanatiske som mange andre bare når det gjelder andre ting.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!