Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Borderlands ~ Offisiell tråd ~

Tror jeg kjøper det til 360
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer fantomena:
Har spilt spillet et par timer nå. Men lurer på hvordan man får mere liv ettersom livet går ned ganske så fort. Så øker livet mitt når jeg ikke er i kamp eller blir skutt eller må jeg finne mer liv?

Du har shields og skills om gjør at livet fyller seg opp av seg selv/gir deg mer liv.
  • 0
Har runda spillet nå
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Var det gøy?
  • 0
Det var utrolig artig Og noe av det beste er at du kan starte på nytt igjen, med samme figuren med alt utstyret. Oppdragene er oppdatert slik at du får xp som er saklig for din lvl. Og samme med fiendene ! =D
  • 0
Siterer Waste:
Det var utrolig artig Og noe av det beste er at du kan starte på nytt igjen, med samme figuren med alt utstyret. Oppdragene er oppdatert slik at du får xp som er saklig for din lvl. Og samme med fiendene ! =D

Okay, det hørtes Jævla bra ut
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Waste:

Dette lover utrolig godt og gir spilleren en grunn til å komme tilbake til Pandora med en styrket karakter med fantastsike våpen og allikevel møte på motstand ut ifra din egen level. Det er jo genialt! Du og jag, Waste, i neste gjennomkjøring
  • 0
Jeg tror nok ikke det blir mer enn 1 playthrough/lvl 50 (maks?) på hver karakter på meg, har litt lyst til å ha forskjellige personer jeg kan spille som

BTW, nå har de på PS3 versjonen oppdatert trofea slik man an se de 5 man vil få i expansion ( 3 "Completed the ********* mission og 2 secret).
  • 0
Siterer Aiden:
Citerer Waste et var utrolig artig Og noe av det beste er at du kan starte på nytt igjen, med samme figuren med alt utstyret. Oppdragene er oppdatert slik at du får xp som er saklig for din lvl. Og samme med fiendene ! =D

Dette lover utrolig godt og gir spilleren en grunn til å komme tilbake til Pandora med en styrket karakter med fantastsike våpen og allikevel møte på motstand ut ifra din egen level. Det er jo genialt! Du og jag, Waste, i neste gjennomkjøring

Helt, helt klart Aiden! =D Vi skal knuse alt i vår vei i Pandora! =D
  • 0
Me want inn. Er lvl 32 nå og er ikke ferdig med første playthrough enda... Kommer vel det også
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Siterer Kennda J:
Me want inn. Er lvl 32 nå og er ikke ferdig med første playthrough enda... Kommer vel det også

Du kunne helt sikkert vært med! Men du har Xbox Vi har PS3.

Ja, jeg fullførte første Playthrough når jeg var i lvl. 37!
  • 0
Er i level 27 nå, litt igjenn av spillet ^^
  • 0
har sykt lyst på det. desverre er det 18
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
har aldri hatt noen stor interesse for dette spillet, men etter anmeldelsen å litt lesning rundt på nettet tror jeg at det må skaffes.

men lurer litt på hvordan det er med alle disse våpenoppgraderingene?

får man putte på forskjellige sikter, lyddempere osv? eller er det bare sånn at våpen oppgraderers automatisk når man går opp i lvl?
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
HJELP MEG NÅ!!!!

The Beatles Rockband, eller borderland ???????

(jeg vet ironien med å spørr i denne tråden -.- )
  • 0
Siterer kokiri:
HJELP MEG NÅ!!!!

Altså, jeg vil si at du bør velge Borderlands, fordi det er ganske enkelt dritkult. Det er en moderne Wild West setting, og den oser av oljesøl, bly og skitt. En FPS satt som RPG? Ja, det er konge.
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
Siterer olsenfanden:
Citerer kokiri:HJELP MEG NÅ!!!!

Altså, jeg vil si at du bør velge Borderlands, fordi det er ganske enkelt dritkult. Det er en moderne Wild West setting, og den oser av oljesøl, bly og skitt. En FPS satt som RPG? Ja, det er konge.

Ringer broren min som stakk nettopp til senteret, og han kjøper det for meg ;)

Det kan nevnes at jeg elsker Mad Max filmene xD
  • 0
^^
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
Siterer brutalx:
men lurer litt på hvordan det er med alle disse våpenoppgraderingene?

Man kan ikke oppgradere våpena, man bare finner bedre våpen (mange våpen ser identiske ut bortsett fra det andre våpenet er bedre).
  • 0
Dette spillet er jo ganske bra. god grafikk, masse våpen, bra holdbarhet og online
  • 0
Bilfløyta (horn) er bare epic (L3)/Left Stick
  • 0
er i lvl 10 nå, har en blue sniper, med 163 damage.
og jeg har en lilla SMG

Digger det så langt
  • 0
Siterer kokiri:
er i lvl 10 nå, har en blue sniper, med 163 damage.

og jeg har en lilla SMG

Digger det så langt

Har en sniper med 326 damage. Den er helt vill. Lader ekstremt fort.
Spiller som Hunter.
There's no such thing as simple. Simple is hard
  • 0
SPOILER:

Jeg er kommet til Trash Coast, hvor langt er det igjen av spillet?

SPOILER END
  • 0
Ah, Elephant Rifle og Sledge's Shotgun = Best weapons in zhe game!
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!