Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Borderlands ~ Offisiell tråd ~

Slutten av Borderlands var egentlig på en måte litt lame, selv om.... SPOILER

den hinter at det vil komme en oppfølger eller epilogue som gir oss svaret.

SPOILER END
  • 0
Siterer Zyrocz:

SPOILER END

Slutten var ganske lame. Hadde sett for meg et eldorado av våpen og "stash".
There's no such thing as simple. Simple is hard
  • 0
Siterer lll Mysterio:
Citerer Zyrocz:

SPOILER END

Slutten var ganske lame. Hadde sett for meg et eldorado av våpen og "stash".

Samma her ass... Men men. Resten av spillet er femdeles fett som f**n|
Hvorfor leser du dette?
  • 0
konge spill, trenger en del multiplayer patching.
Og teleporterende granater er gøy. Men det er som skt en
del feil de må fikse.
  • 0
nettop rundet borderlands, et veldig bra spill, dog avslutningen var litt rar.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Børde jeg kjøpe borderlands på PS3 eller PC?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Alle FPS-spill pleier som regel å fungere bedre på PC. Det eneste er at de fleste vennene mine har det til PS3, så jeg må velge.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Hmm. Men min PC er litt fucka for øyeblikket.. Er drit treig. (har spurt GR om hjelp på Leserbrev)

Men hvis pc'n min blir bra igjen er dette nokk for spillet?
2.26GHz processor (Duo processor)
4GB ram
1791Mb NVIDIA
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Alle FPS-spill pleier som regel å fungere bedre på PC.

Ehh. Nei.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Ikke Halo. Men ellers, ja.
  • 0
Om man liker FPS på pc eller ps3 best er 100% subjektivt, og med tanke på at man kan få mus som sikte på PS3 ser ikke jeg problemet med å spille FPS på PC.

TOMORROW WILL ZOMBIE ISLAND OF DR. NED HIT EUROPEEN PSN (tror det vil havne på75,-)
  • 0
Har spilt igjennom Zombie Island. Var ganske så kjedelig.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Zombie Island here i go

Har lest at den vil vare mellom 6 og 10 timer
  • 0
Siterer Zyrocz:
Har lest at den vil vare mellom 6 og 10 timer

Tok meg 3 timer elns.
  • 0
Dammit, var litt dårlig gjennomført, har bare gjort 1 mission, men om jeg valgte å spille gjennom den på playthrough 1 var alt gjort tilrette for at man skulle klare det rundt level 35, og på playthrough 2 skulle man være 42, men mange fiendene er i 43 og selv om jeg er 41 merker jeg at jeg dør litt ofte, jaja, dumt at man ikke begynte med fiender i sitt eget level slik man gjør hver gang man starter en ny playthrough.

Lagt til 2009-11-26 20:36:
Får komme meg opp et par level imorga også begynne på zombie island
  • 0
Var i lvl 46 når jeg begynte. Har gjort det ferdig nå. Og er i lvl 48. Alle bossene var lette, og det jeg døde ikke én gang. Spilte på playtrough 2.
  • 0
Jo, men var fiendene i level 41-43 i begynnelsen?
  • 0
Ja. Høyeste lvlen jeg møtte var 45.
  • 0
Det forklarer en god del på hvorfor du bare brukte 3 timer og grunnen til at du synest den var kjedelg.
Det lille jeg har orka å prøvd av Zombie Island er at den virker akkurat som resten av Borderlands spillet, bortsett fra nye fiender, steder og miljø.
  • 0
Kan ha noe med at jeg egentlig ikke er så spesielt glad i konseptet zombier.
Det var en helt grei tilleggspakke. Likte de store Frankeinstein fiendene. Og den lille historien var fengende den. Men jeg likte bare ikke helt stemningen, med zombier og mørkt landskap.
  • 0
Synes de har gjort det utrolg bra av det lille jeg har sett jeg Digga zombie fiendene ^^
  • 0
Fy f**n jeg har lyst på en Borderlands t-skjorte, synd det ikke går ann å kjøpe de noen steder -.- er jo drit tøff!

tror det bare gikk ann å vinne noen eller no
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Skal kjøpe borderlands til pc, er det best å kjøpe den på cd, eller på steam?
  • 0
Kjøpte Zombie Island Of Dr. Ned i stad ska prøve det ut sener i kveld gleder meg
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
God fornøyelse, men kan du svare mitt spørsmål?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!