Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Borderlands ~ Offisiell tråd ~


Broren min fikk Borderlands i julegave, så jeg og han har spilt det en del. Veldig gøyt, men jeg syntes det mange av fiendene tålte mye, itillegg til at det kommer mange av dem samtidig, så det gjør det bare enda vanskligere!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Broren min fikk Borderlands i julegave, så jeg og han har spilt det en del. Veldig gøyt, men jeg syntes det mange av fiendene tålte mye, itillegg til at det kommer mange av dem samtidig, så det gjør det bare enda vanskligere!


Det er et rollespill, altså:

"Gå å drep alt du finner, og bli sterkere"
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Noen som vet sånn ca hvor mange timer gameplay dette spillet gir?
  • 0
Siterer KussenX:
Noen som vet sånn ca hvor mange timer gameplay dette spillet gir?


Om du gjør alle questa, slik jeg gjorde, får du rundt 20 timer vil jeg tro, men det har jo replay value og muligheten til å spille med 3 venner/random folk på internett gjennom historia, så det varer lenger enn et gjennomsnitlig skytespill.


Siterer blyantkvesser:
Broren min fikk Borderlands i julegave, så jeg og han har spilt det en del. Veldig gøyt, men jeg syntes det mange av fiendene tålte mye, itillegg til at det kommer mange av dem samtidig, så det gjør det bare enda vanskligere!



Virkelig? Jeg for min del har ikke opplevd at spillet er spesielt vanskelig, egentlig er det sånn helt passe vansklighetsgrad.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer blyantkvesser:

Broren min fikk Borderlands i julegave, så jeg og han har spilt det en del. Veldig gøyt, men jeg syntes det mange av fiendene tålte mye, itillegg til at det kommer mange av dem samtidig, så det gjør det bare enda vanskligere!



Virkelig? Jeg for min del har ikke opplevd at spillet er spesielt vanskelig, egentlig er det sånn helt passe vansklighetsgrad.


På ett av de første missionene møter jeg fiender som er 10 lvl. høyere enn meg, så det er helt annerledes med meg.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Eg har kommt til andre del av borderlands og så forsvant plutselig dr zed fra den sykestua, skal han det eller er det ein feil som har skjed ?
  • 0
Siterer Roterau:
Eg har kommt til andre del av borderlands og så forsvant plutselig dr zed fra den sykestua, skal han det eller er det ein feil som har skjed ?



1. du må skrive spoiler foran teksten.

2. Ja


Siterer blyantkvesser:
På ett av de første missionene møter jeg fiender som er 10 lvl. høyere enn meg, så det er helt annerledes med meg.


Det er fordi dette questet er ment for level 9-10 xD
  • 0
Har noen lasta ned den nye utvidelsespakken, har ikke orka å kjøpe den ennå, men om det er rundt 3 personer her på GR som har kjøpt den til PS3 kan jeg kanskje kjøpe den slik jeg har en mulighet til å få tak i trophy'a, som forøvrig er den eneste grunnen til å kjøpe denne pakke med tanke på at man ikke får xp, story og bare minimalt loot.
  • 0
Spiller på PC og har ikke kridittkort....
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Snicker:
Var kjipt at man ikke kunne gå inn i the vault på slutten håper man kan gjøre det i 2ern.


Tusen takk for den spoileren uten advarsel. Dust!

Ellers; Mordecai lvl. 18 eller 19 på PS3. Nettopp ferdig med **SPOILER**å hente nøkkelen i Sledge's safehouse nå Faens så dryge de midgets som kommer kravlende når du skal ut igjen! Begynte med å drepe alle som kom, men til slutt sprang jeg som helvete ut **SPOILER SLUTT**

Drit bra spill! Anbefales sterkt Men jeg kjenner at jeg ikke er en hardcore gamer når jeg blir nervøs når det kommer tjukt av folk i slengen

Om noen vil at en online coop: PSN-ID: Thevik88
Ikke se!
  • 0
Noen som har Mad Moxxi's Underdome til Xbox 360? Skal ha full GS i dette spillet.. men klarer ikke arenaene alene D: (lvl 40 btw)
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
Jeg synes spilit-screnen er helt idiotisk. Jeg begynte på spillet og komm i level 10, så ville en av vennene mine spille 2p. Og løpe rundt og følge etter en level 2 n00b uten og få noe serligt med xp er det kjedeligste ever
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Har ikke spilt Borderlands så mye Føler at jeg bør gå å skamme meg i skamme kroken. Er i lvl 10-12 eller noe sånt.
  • 0
Har kommet til lvl 25 nå
Ikke se!
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Hvilken LVL er dere i? Jeg er lvl15 mordercai


Har to karakterer, begge er huntere. Den ene er lvl 23 og den andre er lvl 13.
Er i ganske lav lvl, for jeg spiller nesten bare når jeg får spilt med venner, som ikke er så alt for ofte.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Er lvl. 29 nå

Men, har fått en elemental artifact, tror det står corrosive lvl. 2, elns. Det står og Hunter Class på den, men når jeg trykker på den står det: "You can not use this"

Hva er denne dingsen og hvordan skal den brukes? Har satt stor pris på litt hjelp
Ikke se!
  • 0
Siterer thevik:
Er lvl. 29 nå

Men, har fått en elemental artifact, tror det står corrosive lvl. 2, elns. Det står og Hunter Class på den, men når jeg trykker på den står det: "You can not use this"

Hva er denne dingsen og hvordan skal den brukes? Har satt stor pris på litt hjelp


Er du høyt nok level til å bruke den?

Noen som har lastet ned den nye DLCen? Hvis du har gjort det, er den bra?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Er du høyt nok level til å bruke den?

Noen som har lastet ned den nye DLCen? Hvis du har gjort det, er den bra?


Vet ikke. Må sjekke neste gang..

Venter nok til DLC-ene blir billigere
Ikke se!
  • 0
Siterer thevik:
Vet ikke. Må sjekke neste gang..

Venter nok til DLC-ene blir billigere


Jeg også, så må jeg vel få rundet spillet også da (En skam at jeg ikke har fått tid til det!)
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Er det noen som vil spille arena battle? er i lvl 40
Mitt gamertag er GrimgoreSup
Nobody ever went broke underestimating the intelligence of the American public.
  • 0
Siterer KussenX:
Noen som vet sånn ca hvor mange timer gameplay dette spillet gir?


Jeg har nettopp passert 190 timer (OMG) og er lvl 61 Mordecai.Driver med å finne easter eggs i den nyeste pakken (secrets armory of general knoxx) Fant en hvor det er en plakat av lillith og 2 roterende skiver på brystene hennes. ved 2 senger og et skilt med XXX pekende mot plakaten
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Noen som har noen greie tips for rask leveling?
Steder med fiender som gir høy xp f.eks?
Er i lvl 32. Gjort alle side- og mainquests frem til trash coast, men jeg har litt problemer med han sværingen man møter der.

Også ferdig med Zombie Island, med unntak av det siste brains oppdraget.
Mad Moxxi og Secret Armory har jeg knapt begynt på.
  • 0
Secret armory og crawmerax. 130 000 xp... Må ha med deg en til da som vet hva han/hun driver med og som er så høy level som mulig.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
@Tommy Kvaernerud: Du kan joine noen i høy level og la dem drepe noen fiender mens du holder deg unna all fare. Da får du masse xp og får de levelene du trenger for å komme deg videre i din egen historie
Nobody ever went broke underestimating the intelligence of the American public.
  • 0
Siterer Amusei:
Jeg synes spilit-screnen er helt idiotisk. Jeg begynte på spillet og komm i level 10, så ville en av vennene mine spille 2p. Og løpe rundt og følge etter en level 2 n00b uten og få noe serligt med xp er det kjedeligste ever


Hva hadde du forventet, at det ville komme en klone i samme level, eller en ny person som automatisk kom i ditt level (noe som ville vært en form for cheating i mine øyne med tanke på at da kunne man ha fått så mange level 61 som man ville uten noe arbeid).
Split Screen er rått, men forstår ikke hvorfor de ikke kan presse hele menyen sammen til en skjerm, ganske irriterende å måtte drive å flytte på den menyen man tar opp for å bytte våpen osv.

Siterer thevik:
Venter nok til DLC-ene blir billigere


Tviler på de setter ned prisen, de har nok et tilbud en eller annen gang, men sålenge du har det til 360 eller PS3 ser jeg ikke for meg noe prisredusering.


Er bare level 49, Zombie pakka fikk meg opp fra level 42-48 slik at jeg har en bunke med low level quest, bare speedrunner gjennom de da, men når jeg kommer i level 50 blir det Secret Armory.

Er det forresten noen som vet hvor lenge story'en i secret armory varer?
Slik jeg ser det gir den mye mer enn Zombie Island, men den koster 7 kroner mindre noe som er merkelig med tanke på at både Underdome og Zombie Island begge kosta 59,-
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!