Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Borderlands ~ Offisiell tråd ~

Siterer blyantkvesser:
Så jeg burde helst kjøpe Secret Armory når jeg er i lvl 50?

Tror man møter bare på fiender mellom 50-61 på den. Har ikke begynt ennå, kjøpt den, men er bare i level 49 ^^
  • 0
På playthrough 1 er Secret Armory fiendene fra lvl 35 og opp.
På playthrough 2 er de lvl 51 og opp.
  • 0
Der har vi det ja

51 og opp?
Burde det ikke være 50 og opp siden 50 er topplevel uten Secret Armory.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Der har vi det ja

51 og opp?
Burde det ikke være 50 og opp siden 50 er topplevel uten Secret Armory.

Hvorfor det?
Ikke se!
  • 0
Fordi at man skal begynne med fiender i like høyt level som man selv er.
  • 0
Meh... en klarer fint å takle fiender i lvl 51 fra man er i 48 hvertfall.
Bare å bruke elemental våpen.
Og jo høyere lvl de er over deg, jo mer xp får en jo.
Så jeg ser ikke helt problemet.
  • 0
Er det mange som fortsatt spiller Online på PS3? Har til PC, men skal kjøpe til PS3
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
W00t! Slutten var litt... Dårlig. Og hva er greia med Spoiler:den ninjaroboten til slutten av spillet? Et hint til 2'er?

Har forresten fått en sånn modet shotgun fra en skotske som dreper alle slags monstre uansett lvl Så jeg drepte alle bossene på et skudd... Har forresten 9999999
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Er det mange som fortsatt spiller Online på PS3? Har til PC, men skal kjøpe til PS3

I DO!
  • 0
Trenger en trophy for å få platinum i spillet, noen som er villige til å ta den med meg? Den går ut på å vinne en arena-kamp. Etter å ha tatt den trenger jeg også å få 15 kills med Roland sin action skill, men det er ikke noe stress. Har også fått tak i den sykeste pistolen i spillet. 1253 x 3 i damage pluss at det er transfusion-kuler som fyller opp livet mitt. Den er forøvrig elemental med shock x 4.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Trenger en trophy for å få platinum i spillet, noen som er villige til å ta den med meg? Den går ut på å vinne en arena-kamp. Etter å ha tatt den trenger jeg også å få 15 kills med Roland sin action skill, men det er ikke noe stress. Har også fått tak i den sykeste pistolen i spillet. 1253 x 3 i damage pluss at det er transfusion-kuler som fyller opp livet mitt. Den er forøvrig elemental med shock x 4.

Ville gjerne, men spiller på Xbox 360. Og har btw en shotgun med 33456 (random 3 siste siffer) x 10
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer The Heretic:

Jeg kunne men jeg er i london du kan jo gjore den split screen..
  • 0
Hvilken lvl er fiendene på på slutten av Secret Armory? Playthru 1
....eehhhh...lol
  • 0
Siterer JoeDefoe:

Det er jo avhengig av hvilken lvl du er i. Når jeg spilte det igjennom på playtrough 2 begynte jeg som lvl 48. Da var fiendene lvl 49-51. Tok sykt lang tid å drepe de.
Men imot slutten nå. Så er jeg lvl 61 og fiendene 60. Ganske lett.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer JoeDefoe:

Levelen på fienden stiger likt uansett, så alle fiendene mot slutten av Secret Armory er rundt lvl. 60. Crawmerax er et unntak, som er lvl 64 uavhengig av hvilken level og playthrough du er på.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Crawmerax

Pain in the ass.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg har hört rykten om at Borderlands kommer denne høst/vinter ut med Borderlands orginal + alle tillæggsspill som har kommit ut efterhand i EN pakke... Typ som Fallout 3 sin "Game of year edition"... Stemmer det....!???????
  • 0
Har lastet ned DLC4, også kalt Robot Revolution, og hittil virker det som en solid DLC (Ca. 1-2 timer inn), men bare tiden vil si om den er bedre enn General Knoxx, som er i mine øyne en av de beste DLC-ene som du kan finne.

Men for dere som håpet på å levle til 69, vell, du kan ikke. Patchen som håpentligvis skulle komme samtidig med DLC-en kom ikke, men den vil komme altfra tidsperioden 29. September til 14. Oktober. Jeg tror i begynnelsen av Oktober. Så, hvis du var Level 61 "power house" så bare stå over denne helt til patchen kommer, med mindre du er en achievement / trophy hore.
  • 0
Tre av achievementene på nye DLC'n er bugga.
De hvor man skal samle en haug med ting.
Jeg har samlet fire ganger det antallet man trenger for å få achievementene,
men ikke fått noen av dem -.-
Kikket rundt på nettet og ser at det er sånn for nesten alle.

Oppdatering nuh!
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Tre av achievementene på nye DLC'n er bugga.
De hvor man skal samle en haug med ting.
Jeg har samlet fire ganger det antallet man trenger for å få achievementene,
men ikke fått noen av dem -.-
Kikket rundt på nettet og ser at det er sånn for nesten alle.

Oppdatering nuh!

Virkelig?

Achievements bug er ikke bra, og jeg tror neppe utviklerne lar det stå slikt lenge. De putter fiksen sikkert inn i samme patch som Level patchen.
  • 0
Litt info til dere som har denne achievement buggen. Her er et direkte sitat fra Gearbox:

Borderlands DLC, Claptrap's New Robot Revolution, is currently experiencing an achievement/trophy bug that applies to all platforms including XB360, PS3, and Steam.

The bug relates to the following 5 achievements
A: "What a party!"
B: "It's so realistic"
C: "Bobble-trap"
D: "The Lubricator"
E: "Tourist"

They must be unlocked in this order. If the first of these five (5) achievements is unlocked in any other order, any achievements above that achievement on the list will not unlock normally.

Example 1:
If your first unlocked achievement is B: "It's so realistic" (and you continue to then unlock C, D, and E) then you will be unable to unlock Achievement A: "What a party!" until the fix has been implemented.

Example 2:
If your first unlocked achievement from the list above happens to be achievement E: "Tourist" then you will be unable to unlock the rest of the achievements (A, B, C, or D) until the fix has been implemented.

We currently plan to have this bug corrected in the 1.50 Title Update. The fix will be retroactive so players can still obtain these item requirements for the achievements. Once the fix is released in the Title Update, they will be awarded with the achievements as long as they have obtained the requirements for each of these achievements beforehand. The 1.50 Title Update is currently planned for release in October. Once we have more specifics on a date, we will let the community know.

We apologize for the inconvenience and hope to have this corrected as soon as possible.
  • 0
Noen som er interesert i og spille co-op på Secret Armory of General Knox, eller borderlands generelt på PS3??

Add: Gnomar4321
Shitting dick nipples
  • 0
Jeg som så mange andre hadde håpet at lvl og achievement fiks patchen skulle dukke opp idag, siden GOTY edition hadde release og greier.
Men den gang ei...

Håper ikke vi må vente en uke til

Hadde vært greit å være ferdig med dette før Fallout NV dukker opp.
  • 0
Patch 1.41 er nå ute. Så nå kan du få alle achievements'ene. I tillegg til en ny level cap på 69 (Hvis du eier General Knoxx DLC).

~Cheers.
  • 0
Jeg kan fremdeles ikke gå opp i lvl.
Og heller ikke få achievementene.
Så det var nok ikke den patchen som kom idag.

Det er en annen patch som kom for noen dager siden, gud vet hva den gjorde.

Edit: Ser at det står som du sier rundtom.
Får sjekke igjen litt senere og håpe på det beste.

Edit2: Fremdeles ikke noen patch
Det er bare et fåtall av 360 eierne som mener de har fått den.

På Pc og Ps3 er den ute, men vi må nok vente enda litt lengre.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!