Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Borderlands ~ Offisiell tråd ~


Nå er patchen endelig ute for 360 eierne også.

Er allerede i lvl 69.

Så nå gjennstår det bare å samle et par ting i siste dlc, gå løs på den utrolig kjedelige Mad Moxxi's Underdome Riot og til slutt drepe Crawmerax (som er helt jækla umulig, har prøvd et tjuetalls ganger, men jeg klarer ikke ta 50% av livet hans engang).
  • 0
Kjøpte endelig The Zombie Island of Dr. Ned i går. Det var fantastisk deilig å spille Borderlands igjen, elsker Zombie Island høyt.

Er de andre expansion packsene verdt pengene også?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Kjøpte endelig The Zombie Island of Dr. Ned i går. Det var fantastisk deilig å spille Borderlands igjen, elsker Zombie Island høyt.



Er de andre expansion packsene verdt pengene også?


The Secret Armory of General Knoxx er verdt pengene. Det er den beste DLC til Borderlands.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
The Secret Armory of General Knoxx er verdt pengene. Det er den beste DLC til Borderlands.


Ok, da blir det den next.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det er en ting jeg utrolig mye skulle ha visst:

Tror dere at Borderlands: GOTY er tilgjengelig om ett år? Denne pakken inneholder nemlig fire utvidelser plus noe annet.

Problemet mitt er at foreldrene mine ikke lar meg få kjøpe det

Tror dere det er tilgjengelig om ett år?
  • 0
"When you are sick in US and A, you don't drink soup from retard boys' pubics, instead you go to a magician called a doctor."
  • 0
Problemet er jo da at jeg ikke får lov til å kjøpe det før om ett år

Jeg skal absolutt ha det en gang i framtiden, ja. Ser så utrolig fett ut med alle våpnene og den rolige og deilige atmosfæren. Grafikken er jo nesten unik også
  • 0
Jeg kjøpte Borderlands over PSN. Er det noen som vet om du kan kjøpe Dlcene og bruke de da ?
  • 0
Det kan man, men tror du må runne main-storyen før du kan bruke de.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Ok , takk
  • 0
Siterer fattigmann:
Det kan man, men tror du må runne main-storyen før du kan bruke de.


Nei, man kan starte de når som helst.
  • 0
Åja, da beklager jeg feil-informering!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Noen som blir med på å spille på PC?

Har Borderlands + alle pakkene
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Hoho, husker jeg kjøpte dette før mw2, for å spille co-op med en kompis. Virkelig bra det spillet her, elsker at det er co-op i det
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Vurderer å kjøpe Borderlands GOTY kun for Duke demoen.
  • 0
Siterer fantomena:
Vurderer å kjøpe Borderlands GOTY kun for Duke demoen.


Får man Duke demoen hvis man har GOTY?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer fantomena:Vurderer å kjøpe Borderlands GOTY kun for Duke demoen.

Får man Duke demoen hvis man har GOTY?


Ifølge Gearbox ja. Man får også Duke demoen om man forhåndsbestilelr Duke. Det er en slags "Early Acess" til demoen.
  • 0
Nå har jeg kun spilt Borderlands de siste dagene, og ingenting annet. Elsker spillet så langt. Etterhvert kommer jeg til å kjøpe de forskjellige DLCène. Hva anbefales??
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Etterhvert kommer jeg til å kjøpe de forskjellige DLCène. Hva anbefales??


Anbefaler ihvertfall Zombie Island og Secret Armory, syns de er veldig gode. De to andre har jeg ikke prøvd, så kan ikke uttale meg om det
Let the voice of love take you higher
  • 0
Bloody Nice. Takker.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
gleder meg til Borderlands 2, skal gjøre alt der og
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Noen som spiller fortsatt? Har nylig lastet ned Claptrap-DLC'en og spilt gjennom den, var ganske bra. Fikk igjen lysten til å spille meg opp til topps
Ikke se!
  • 0
Er liksom i lvl 69 (vært det VELDIG lenge, og uansett hvor mabge ganger jeg dreper Crawerax så får jeg ikke et våpen som er interessant... (Fullført alle DLC ene)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Slik som jeg har moddet våpnene mine kan jeg drepe Crawmerax alene, på under et minutt.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Har også moddede våpen somkan få slike prestasjoner men da blir det sjedelig.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!