Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Left 4 Dead 2 ~ Offisiell tråd ~


Ok, alle med PC-versjon av L4D2 tilgjengelig, vil dere teste dette mappet med meg? Etter at vi har spilt det sier dere hva dere likte og ikke likte til meg, send meg en meldig om dere er interesserte

Lagt til 2010-02-06 22:20:
Flere bilder fra mapper her: http://www.interlopers.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=29069
  • 0
10 vs. 10 i L4D2 eier!
  • 0
the Passing var kult !
Men en kompis har problemer med oppdateringa. Han kan spille alle de forrige mapene, men The Passing funker ikke. Han loader mapet, men på slutten "henger" det deg opp, også får han "Error Left4Dead2.exe has stopped working.

Noen som veit hva som kan være årsak/evt fikse problemer?
Han har tatt "Verify integrity of game cache". Vil helst unngå re-install pga lang nedlastingstid.
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
Et fett spill å spille hvis man spiller sammen med noen. Spilte sammen med broren min i går, og vi hadde mye moro. Og fikk til og med achievement for å bære en gnom gjennom fire baner. Det var ikke så moro og bære på den, men ellers var det artig.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Jeg fikk dette spillet for litt siden, og det hadde vært gøy om jeg kunne spille med noen av dere.

Jeg har det på PC. Steam-navnet mitt er Royality-Indeed. Jeg ble også medlem av gamereactor på steam, så du finner meg der også!

Lagt til 2010-10-10 22:51:
Det der må være en av de mest merkelige innleggene jeg har skrevet hittil... Tror jeg
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Har dette til PC selv, men jeg spiller nesten aldri. Hadde vært kult å ha noen å spille med hvis jeg først skulle bestemme meg for å spille litt på PC da.
Navnet på Steam accounten er achclawed, in-game heter jeg Crazy Clawedman.
Har ett Headsett med Mic
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
ELSKER dette spillet.
  • 0
Er det bare meg som har no connection på steam? Jeg kommer inn men jeg får ikke gjort noe som krever internett. Internettet er oppe å går, men steam fungerer ikke som det skal... Hjelp? må ha min daglige dose zombiedreping...
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Noen som vil spille sammen med meg?
Har headsett, men er ganske uerfaren ;)

Legg meg til på steam: Benny50000
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg har det ikke selv. Men har prøvd det. Den banen med 10hekser er fæl.
Favorittkarakterer: Francis, og Nick (han i dress)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Zoe er kul
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Noen som vil spille sammen med meg?
Har headsett, men er ganske uerfaren ;)

Legg meg til på steam: Benny50000


I wanna play Left4Dead2!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer cherrykitten:
Zoe er kul


ELLIS!
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Citerer cherrykitten:Zoe er kul

ELLIS!


Word
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!