Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo Vidmaster Challenges


Amen clawed, amen...
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer Notori0us Me:
Jeg tror jeg skal brenne ODST cden min, eller kjøre den gjennom TV skjermen, begge deler er faktisk ganske fristende...
Jeg lover herved at jeg ALDRI skal spille firefight igjen, før bungie gir meg recon, og flaming helmet chest som plaster på såret!
herregud, jeg må knuse noe!

Hvorfor?

Derfor??
Citerer Spreeky:
Helsikke! Klarte nesten Vidmaster Challenge: Endure! Kom til den siste Settet, men en på laget ble disconnectet! 100 min wasted


derfor ja
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
Du har ingenting å klage over, har hatt flere kompisser som har kommet veldig langt, det var vel faktisk en som kom seg til siste runden to ganger, før de har lagget ut.
Det er bare å fortsette å prøve!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Eller så kan bare forstå at man ikke trenger Recon for å spille Halo : D
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Eller så kan bare forstå at man ikke trenger Recon for å spille Halo : D


Funker det også!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Noen som har litt lyst til å bli med på endure? Mangler den fortsatt og har VELDIG lyst på Recon!
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0
Siterer hansleonard:
Noen som har litt lyst til å bli med på endure? Mangler den fortsatt og har VELDIG lyst på Recon!


Jeg kan være med i morgen.
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Du har ingenting å klage over, har hatt flere kompisser som har kommet veldig langt, det var vel faktisk en som kom seg til siste runden to ganger, før de har lagget ut.
Det er bare å fortsette å prøve!


selvom flere av kompisene dine har opplevd det samme betyr jo ikke det at jeg ikke har noe å klage over?
Det betyr vel heller at kompisene dine har noe å klage over.
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
Første gang jeg prøvde kom vi til waven før achievemente... Jeg blei så forbanna og tenkte at jeg må¨få det idag.. så prøvde jeg igjen og vi klarte det lekende lett
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Første gang jeg prøvde kom vi til waven før achievemente... Jeg blei så forbanna og tenkte at jeg må¨få det idag.. så prøvde jeg igjen og vi klarte det lekende lett


Det er easy å få 200.000 poeng da. Rekorden min er 600.000 poeng og jeg har bare spilt Firefight noen ganger. Skillz Mothafucka!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Det å få 200.000 Poeng er veldig simpelt.
Enten så spiller du på Easy og bruker ca 2 timer, eller så tar du det på Normal og bruker halvparten av tiden.
Har du tålmodighet i tilfelle du skulle faile, så kan du jo ta det på Heroic også så går det veldig fort!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
I'm up for Endure og Annual hvis noen fremdeles trenger dem!
Bare add meg: Spartan EXR
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Siterer Spartan EXR:
I'm up for Endure og Annual hvis noen fremdeles trenger dem!
Bare add meg: Spartan EXR


Jeg adder deg
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Citerer Spartan EXR:I'm up for Endure og Annual hvis noen fremdeles trenger dem!
Bare add meg: Spartan EXR

Jeg adder deg


Awesome, micen min er broken, men jeg spiller ganske bra, sjekk statsa mine på Bungie ^^ Har ikke gjort Deja Vu btw..

http://www.bungie.net/stats/halo3/careerstats.aspx?player=Sparta
n%20EXR


EDIT: Woah, det var close!! Synd...
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
  • Qbix
  • Qbix
Har ikke gjort alle jeg. Var nær med å få endure, men døde når vi hadde noen få fiender igjen...
-blam!-
  • 0
Siterer Qbix:
Har ikke gjort alle jeg. Var nær med å få endure, men døde når vi hadde noen få fiender igjen...

Samme her, gir nesten opp på noen av Vidmasterne... De er enkle nok i seg selv, men bare det å samle 3 andre spillere som kan spille i såpass lang tid, uten lagg, og uten å quitte, er et achievement i seg selv.

Also, du har helt sikkert glemt meg, men jeg er han norske duden "turaga008" fra Bungie forumet du ble kjent med i 06 ^^
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
er det best å gjøre vidmaster challenge classic på mission 3 på ODST siden du bare trenger å kjøre hele veien ?
Per aspera ad astra
  • 0
Helt riktig
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
ok takk
Per aspera ad astra
  • 0
Trenger hjelp med endure og annual.Gamertag: SuddenJonatan
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer Eplemos:
Trenger hjelp med endure og annual.Gamertag: SuddenJonatan


Adder deg når jeg har TVen.
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!