Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Nextbox-tråden


Navnet "Nextbox" blir ofte brukt for å navngi oppfølgeren til Xbox 360. Konsollen vil trolig ikke bli hetende dette, men la oss bare kalle den det for enkelthets skyld. Utvikler/utgiver av denne konsollen vil mest sannsynlig bli Microsoft, og man regner med at den blir lansert en eller annen gang mellom 2011 og 2015.

I denne tråden kan du komme med DINE innspill om hvordan du tror denne konsollen vil bli, og vi kan diskutere forskjellig informasjon som forhåpentligvis vil dukke opp etter hvert. Akkurat dette (informasjon) tror jeg ikke vi får noe av før Microsoft ser på det som absolutt nødvendig, da offentliggjøringen av nextboxen vil føre til at færre kjøper den nåværende konsollen deres.

Diskuter i vei!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
hmm første mann vel får håpe den får bluray, motion control,ingen red rings of death og mindre støy for da kjøper jeg den
Per aspera ad astra
  • 0
internet browser hadde vært litt digg
Go ahead, make my day
  • 0
Hvis den får motion controll, så kjøper jeg den ikke... Det tok jo over ett år for nintendo å få et greit spillutvalg til Wii, og jeg liker bedre å spille med kontroll.

Mindre støy, blue ray og kanske sånn at man slipper CD skuffen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Tror de kommer til å satse mye på kjøp og salg av spill via xbl
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Jeg vil gjerne også fortsette med den tradisjonelle håndkontrollen, men lurer på hvordan de skal klare å forbedre den. Hvis man ser på den aller første kontrollen til Xbox, er den veldig stor og klumpete, mens den som finnes nå på Xbox 360 er etter min mening helt perfekt. Kanskje de beholder de samme kontrollene som før

Og selvfølgelig er blue-ray et must ja
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jeg kan bare drømme om hvor bra Xbox Live blir Og jeg håper på internet browser, et dritbra Xbox Live Marketplace og mye mer.

Men jeg er veldig usikker på når den vil komme, akkurat for øyeblikket tror jeg M$ ser det slik at vi egentlig ikke har lyst på noen ny konsoll. Jeg tror nok de har rett i det, jeg har overhodet ikke noe behov for en ny Xbox..
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Men allikevel skal du skaffe deg MW2 Xboxen? Skjønner ikke dette helt... Men du har rett, 360en funker fint, og kommer til å gjøre det i noen år til, så foreløpig har ikke jeg heller noe behov, eller lyst, til å kjøpe en ny... Da håper jeg heller på en håndholdt fra den kanten
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jeg har en gammel Pro med 20 gb harddisk som har vært sendt inn fire ganger. I tillegg får jeg jo med to ekstra kontrollere og en fet konsoll og + et ekstra headset
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Jeg synes det er litt tidlig å begynne med spekulasjoner rundt neste box fra Microsoft. Men det er interessant å utveksle ønskefunksjoner. For min del håper jeg vi får se noe så innovativt at vi med dagens perspektiv ikke er i standt til å forestille oss det.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
billigere spill??
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Strategist: Jeg tenkte at en slik tråd vil settes i gang før eller siden uansett, og at det derfor er bedre å få ut ideene sine etterhvert fremfor å brenne inne helt til en senere dato

Jeg håper de lager et slags system som gjør at man kan beholde achievmentene o. l. fra Xbox 360.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Håper du får muligheten til å hente inn XBL profilen din fra Xbox 360 og beholde alle achivementsene dine. Ville vært idiotisk om vi ikke fikk det.

Blue-Ray tviler jeg på, siden det er en ting som Sony har kommet med. Det at de sleger retigheter til Blue Ray til Microsoft er nok veldig lite sannsynlig. I såfall skal de nok betale veldig mye for det...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Petrol:
Strategist: Jeg tenkte at en slik tråd vil settes i gang før eller siden uansett, og at det derfor er bedre å få ut ideene sine etterhvert fremfor å brenne inne helt til en senere dato
Skjønnte det, og er helt enig.
Det er ingen grunn til at vi gamere ikke skal drømme, men spekulasjonene som dukker opp i media fra tid til annen, er heller i tidligste laget. Vet uansett ikke helt om jeg ville ønsket en ny konsollgenerasjon velkommen på det nåværende tidspunkt. Selvfølgelig alltid gøy med nye gadgets og teknologi, men de eksisterende konsollene har fremdeles ubrukt potensiale.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Må si meg enig der og.

Clawed: Er blue ray en Sonysk oppfinnelse?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
blue ray

"Blu-Ray". Irriterer meg over alle som skriver Blue-Ray, det står til og med opplyst feil i skolebøkene.

Siterer Petrol:
Clawed: Er blue ray en Sonysk oppfinnelse?


Blu-Ray ble utviklet av BDA (Blu-Ray Disk Association). Herunder finner vi ni selskaper; Sony, Panasonic, Pioneer, Philips, Thomson, LG, Electronics, Hitachi, Sharp, and Samsung. Alle de bidro mer eller mindre økonomisk med å utvikle Blu-Ray, selv om Sony, Panasonic og Pioneer nok hadde flest fingre med i spillet. Så om Blu-Ray kommer til den neste Xboxen eller ikke er ikke bare opp til Sony.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Torento:
internet browser hadde vært litt digg


Noen ting fungerer bare ikke på konsoll. Se på PS3 sin nettleser. Jeg foretrekker heller integreringer av store nettsider som facebook og twitter hvor hele layouten blir bygd for å surfes med en gamepad.

Når det kommer til blu-ray så tror jeg det vil komme et annet format. Correct me if im wrong, men er ikke blu-ray veldig dyrt å produsere?
  • 0
Gears of War 3 skulle jo komme til neste generasjon... Lurer på om M$ klarer å få nok realesespill.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Gears of War 3 skulle jo komme til neste generasjon... Lurer på om M$ klarer å få nok realesespill.


Da har de ivertfall sikret et kjøp fra meg. GoW3 skal jeg ha uansett hvor lenge jeg må vente
  • 0
Siterer AlanWake:
Da har de ivertfall sikret et kjøp fra meg. GoW3 skal jeg ha uansett hvor lenge jeg må vente


Samme her.
M$ får nok kanskje presset inn et CoD, GH/RB, Forza, Halo eller PGR spill til release av den nye konsollen også, tror ikke dere det?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Presset inn? den som tror at "nextbox" kommer neste år eller året etter det kommer til å bli litt skuffet! de kommer ikke til å snakke om neste box en gang!, før omkring 2013 !,og da blir det bare snakk om den! de ønsker og tjene penger på 360 før de starter hypingen av neste maskin!
  • 0
The Heretic: Jeg vet at det skrives blue-ray, men jeg skrev akkurat den kommentaren fra iPod Touch, og der er skrivingen litt mer kronglete og tar litt lenger tid. Derfor pleier jeg å sørge for å gjøre meg forstått, men er ikke like opptatt av grammatikken Er jeg tilgitt? *ser opp på deg med uskyldige øyne*

Jeg tror MS sørger for noen ordentlig gode release-spill denne gangen ja. Slenger de på et Halo-spill vil nok det nærmest doble salget...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
The Heretic: Jeg vet at det skrives blue-ray, men jeg skrev akkurat den kommentaren fra iPod Touch, og der er skrivingen litt mer kronglete og tar litt lenger tid. Derfor pleier jeg å sørge for å gjøre meg forstått, men er ikke like opptatt av grammatikken Er jeg tilgitt? *ser opp på deg med uskyldige øyne*

Jeg tror MS sørger for noen ordentlig gode release-spill denne gangen ja. Slenger de på et Halo-spill vil nok det nærmest doble salget...


Tror ikke du er tilgitt, for du mekka å skrive "blue-ray" enda en gang. Bare les den første setningen din..
Love is our resistance!
  • 0
Haha! FAIL! Trodde han klaget på at jeg hadde glemt bindestrek jeg xD Så "blu-ray" er riktig altså? Jeg tror at neste generasjon konsoller kan brukes til å fremtstille simulert fotorealisme.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Så "blu-ray" er riktig altså?


Korrekt. No worries, jeg skrev selv "blue-ray" i starten for noen år siden
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!