Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gran Turismo 5 - Track Editor bekreftet!

PD har endelig bekreftet ryktene om Track Editor i Gran Turismo 5

http://e4g.info/1886/gran-turismo-5-track-editor-confirmed-by-poly
phony-digital.html

Forza 3: Go to bed!
Dette blir nok noe av det feteste vi får se framover innen bilspill tror jeg. Tenk på alle mulihetene
Bli også med på diskusjonen på Bilforumet.no om du er medlem der
Ikke se!
  • 0
Nei?

Så digg! Dagens gladnyhet!
Knurr...
  • 0
Får bare håpe de lager noe skikkelig
Ikke se!
  • 0
Er ikke akkurat kjent at Polyphony gjør noe halvveis heller
  • 0
Håper det blir mulig å dele banene på nettet også, LBP- style..
Knurr...
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
Håper det blir mulig å dele banene på nettet også, LBP- style..

X2 på den!
Gleder meg til flere nyheter om GT5 Får håpe de ikke holder TrackEditor-kortene for tett inntil brystet
Ikke se!
  • 0
Hvorfor ble tråden flyttet til PS-delen? Ikke at det gjør noe
Ikke se!
  • 0
Fordi Gran Turismo 5 er et spill på PlayStation 3 og kun på den konsollen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Virker utrolig gøy å kunne lage egne baner. lage en fartsrekordbane hadde vært utrolig gøy! how fast can you go?

Hvis det går ann å lage banen i lag over hverandre kan du lage en bane som krever en veldig lav bil!
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
PGR3 hadde også en track editor med baner som de gikk an å dele på nettet. Ble lagd mange fete baner til det spillet, og jeg har hatt mange hysteriske øyeblikk online sammen med andre personer mens de ble lurt inn i feller hvor veien delte seg osv. Kan bli gøy.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Fordi Gran Turismo 5 er et spill på PlayStation 3 og kun på den konsollen.

Er det da kun multi-plattformspill som skal legges i spill-forumet?

Klarer nesten ikke vente. Håper og at drifting blir en del av karrieremodusen. Og kanskje ikke bare poengsanking, men beste røyklegging, feteste sladd, beste kontrasvinger og sånt. Litt flere moduser innen drifting altså. Synes bare poengsanking som i GT5P blir litt NFSU-aktig, og ikke så ekte. Breisladd og røyklegging er jo en del av drifting i virkeligheten
Ikke se!
  • 0
Drifting hadde vært herlig. Driftet en god del i GT4, men det tjente jo ikke til stort mer enn litt dårligere rundetider

Håper det blir litt større mulighet til å modifisere bilene også.. (Som lakkeringen i Forza)
Knurr...
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
Drifting hadde vært herlig. Driftet en god del i GT4, men det tjente jo ikke til stort mer enn litt dårligere rundetider

Håper det blir litt større mulighet til å modifisere bilene også.. (Som lakkeringen i Forza)

Om ikke det er styling med, så er lakkering og dekaler et must! Håper også de får med bytting av felger med justering av størrelse av dekk uavhengig av felgbredde osv
Ikke se!
  • 0
Gleder meg Noen som spiller med G25? Ønsker meg det til jul Hører det er det beste å få tak i (?)
''eh'' - Link
  • 0
Ønsker meg G25 jeg og. 900 graders sving, force feedback, 6-trinns manuell kasse med kløtsj, F1-hendler på rattet... Oh, i wish... Det koster flesk desverre
Ikke se!
  • 0
Siterer Subject 17:
Gleder meg Noen som spiller med G25? Ønsker meg det til jul Hører det er det beste å få tak i (?)

Jepp det er det beste, men du dæsken det koster nå. Jeg betalte 2000,- for det, nå får man det ikke for under 3000,- etter det jeg har sett. Men er et sykt rått ratt, og følelsen man får ved å bruke 6 trinns manuell er bare DIGG, og ikke minst kløtsjen
  • 0
Logitech har kommet med nytt ratt og pedaler da, G27
  • 0
Hvordan er det med pris på det da ? Funnet et sett til 1.700, må bare tipse fattern om det Noen andre som har foreldre som er allergisk mot spill og dets tilbehør?
Siterer Losten79:
Citerer Subject 17:

Jepp det er det beste, men du dæsken det koster nå. Jeg betalte 2000,- for det, nå får man det ikke for under 3000,- etter det jeg har sett. Men er et sykt rått ratt, og følelsen man får ved å bruke 6 trinns manuell er bare DIGG, og ikke minst kløtsjen

Heldiggris! Har heldigvis ikke mange andre ønsker til jul, så får håpe
''eh'' - Link
  • 0
Hmm. tror jeg går for den vanlige standard kontrolleren eg. mangler kapital, og plass mellom sofaen og tv'n til racer-sete m/ratt og full pakke. og jeg har ingenting å feste ett løst ratt til. desuten er det gøy å kjøre mens du ligger sidelengs på sofaen med en snikkers i munviken

Gleder meg
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hehe, har helt klart sin egen sjarm, ja
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:

Jepp, spiller med det, og det er dritbra Kan anbefale deg å ønske deg G27 nå, da det er nyeste nytt (arvtageren til G25 )
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Siterer Jonas A D:
Jepp, spiller med det, og det er dritbra Kan anbefale deg å ønske deg G27 nå, da det er nyeste nytt (arvtageren til G25 )

Vet du noe om pris på G27? Hører at det er dyrt nok som det er med G25, nå
Skal uansett ha en av de, da alle kun har positive erfaringer å komme med
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Citerer Jonas A D:

G27 er billigere enn G25 etter hva jeg har sett, men er litt usikker på kvaliteten i forhold til G25. Vet den har flere knapper på rattet man kan programmere, noe mange kanskje vil sette pris på
  • 0
Siterer Subject 17:
Citerer Jonas A D:

Nå som G27 har kommet er prisen på G25 ca. halvparten av G27. G27 koster vel ca. 3000 men jeg mener å ha sett at G25 koster 1600 et sted. Du får sjekke litt på forskjellige nettbutikker . Det er kanskje ikke verdt å betale dobbelt så mye for G27, men skal man ha det beste så skal man ha det beste
Ære være Naughty Dog!
  • 0
<quote author="Jonas A D">Citerer Subject 17:
Citerer Jonas A D:

Prisene offisielt i Logitech butikken er følgende:
G25 - 3499,-
G27 - 3190,-

Så ja G27 er nok litt billigere enn G25. Liker du mange knapper går du definitivt for G27 Men om den er bedre enn G25 er en annen sak.

Edit: http://www.engadget.com/2009/08/26/logitech-g27-racing-wheel-h
ands-and-feet-on/
Blir også G25 anbefalt foran G27
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!