Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Ps3 problem :/


  • Play
  • Play
Eg tok med PS3'en min ned til en kamerat av meg for litt siden for å kunne teste den på en HD tv (har næmlig en ekkel bokse-tv). Alt funket fint helt til eg kom hjem og skulle koble den tilbake til tv'en min. Alt som skjedde da eg skrudde den på var...ingenting. Hele skjermen var svart. Noen som vet ka som kan ha skjedd da? kan det være at PS3'en gikk over til en slags HDMI-modus eller noe lignende, og ikke har gått tilbake til det normalet?
  • 0
Har hørt om dette problemet før, men husker desverre ikke svaret på det. Tror du finner det om du søker litt rundt i forumet etter tråder med lignende overskrift som på din tråd.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Google det. Ikke uvanlig har jeg hørt
Ikke se!
  • 0
Du må holde inne knappen helt til du hører et til pip. Altså, PS3'en skal pipe to ganger før du slipper knappen.
Love is our resistance!
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Evven11:
Du må holde inne knappen helt til du hører et til pip. Altså, PS3'en skal pipe to ganger før du slipper knappen.


ka hjelper det då? Gjorde det nettopp, men skjedde ingenting

Lagt til 2009-11-21 23:57:
Klarte det! Fant du at eg først måtte holde inne av/på knappen mens den var i standby-modus. Deretter måtte eg vente i til eg hørte 2 pip og den slo seg av igjen. Gjorde det så på nytt til eg hørte 2 bip kjapt etter hverandre og da fikk eg opp en meny og restartet PS3'en. Etter det var det bare å skifte over fra hdmi til scart
Du var inne på noe der Evven11, men det var altså litt mer å gjøre Men du fikk meg til å klare det ved å nevne akkurat det, takker for den ;)
  • 0
Ingen årsak, haha
Love is our resistance!
  • 0
har dere problemer med at bildet fryser på ps3?
dette skjer ofte på min, noen som har det samme problemet?
burde jeg bytte den?
  • 0
Siterer migrho:
har dere problemer med at bildet fryser på ps3?


Flere ganger, men tror det har noe med spillene å gjøre, skjer bare med to av spillene mine, resten funker som bare det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg har også et problem. Når jeg prøver å sammenligne trophy's med andre folk, mens maskinen holder på å synce, så kommer det alltid opp "error".
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Siterer migrho:
har dere problemer med at bildet fryser på ps3?
dette skjer ofte på min, noen som har det samme problemet?
burde jeg bytte den?


Hadde det problemet med Lost Planet et par ganger og ganske mange ganger med MC:LA. Har også fått rød skjerm et par ganger med Lost Planet. Noen flere?

Siterer dirty hitman:
Jeg har også et problem. Når jeg prøver å sammenligne trophy's med andre folk, mens maskinen holder på å synce, så kommer det alltid opp "error".


Det er Sony som har et problem med serverne elns. har jeg hørt. Er vel en av følgene til at PSN er gratis, og dermed ikke like stabilt. Det er bare å prøve flere ganger etter hverandre, så funker det. Jeg gjorde det, og det har vært bra ei god stund nå...
Ikke se!
  • 0
Rart at det ikke står litt klarere i bruksanvisningen, det med at du skifter tv-tilkoblinger. Bra at du fiksa det, Play
  • 0
Siterer thevik:
Citerer dirty hitman:
Jeg har også et problem. Når jeg prøver å sammenligne trophy's med andre folk, mens maskinen holder på å synce, så kommer det alltid opp "error".


Det er Sony som har et problem med serverne elns. har jeg hørt. Er vel en av følgene til at PSN er gratis, og dermed ikke like stabilt. Det er bare å prøve flere ganger etter hverandre, så funker det. Jeg gjorde det, og det har vært bra ei god stund nå...


Ok
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Nå har jeg et nytt problem, når jeg spilte Crash Bandicoot 3, som jeg har lastet ned, kom det plutselig opp en "error" feil til toppen av hjørne på høyre siden av skjermen, hvor det stod at jeg hadde signert ut p.g.a feil. Når jeg logget inn igjen hadde jeg plutselig ingen venner, de var borte?
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Mitt under en film, kom det opp en rød skjerm og det stod, det har skjedd et alvorlig feil, Senere oppdaga jeg at de dynamiske themene mine går ikke an å brukes og alt som står på de er "defekt data". Map packsene er slettet fra MW2 og jeg regner med alt annet nedlastbart materilale av DLC og slikt også er slettet, hva burde jeg gjøre, please? Sende den til reperasjon?

Er det noen som har opplevd noe lignende?

Vær så snill og svar, eller kom med tips. Har Ps3
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Sjekk på nettet etter folk som har opplevd det. Nedlastbart innhold kan lastes ned opptil 3 ganger.

Reparasjon vil mest sannsynlig ta noe rundt 3 uker. Muligens kortere, men som oftest noe i den duren eller lengre.
Decyfered!
  • 0
Hadde problemer med spillet Uncharted, bildet fryste seg. Det var utrolig irriterendes til tider. Men det gikk over etter en tid, da ble jeg veldig glad.
QWOP = RageQuit
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!