Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvor kraftig er egentlig PS3

Jeg vet den er krafitg, og er egentlig ikke ute etter noe specs, men jeg synes å ha hørt et sted at om man seriekobler 5 PS3-er så overgår det vær-bergningsmaskinen til Meteorologisk institutt, som vistnok skal være Norges kraftisgste datamaskin. Eller noe lignende. Har noen hørt det samme. Kan noen bekrefte? Helst med en link.

Skriver en oppgave om spilling fårstår du.

Takk for all hjelp
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Er ikke bevist enda hvor kraftig den egentlig er. Men har lest om mange som har seriekoblet noen PS3'er og fått en ytelse uten like. Jeg tror selv den har mye å gå på, og at CELL prosessoren enda kan tweakes litt med programvare for enda mer ytelse. Men vi får vente å se hva neste prosjekt for PS3 blir ved seriekobling. Eneste jeg vet er at ytelsen er langt bedre enn folk vil tro

Utviklere sier hele tiden de bruker så og så mye av CELL, men jeg tror ingen av dem. Spesielt ikke når det motsatte blir bevist på andre ting når tester kjøres.
  • 0
Jeg mener Illustrert vitenskap har skrevet om seriekobling av ps3'r. koble sammen 8 og vips! minisuperdatamaskin! tenk hva som hadde skjedd om du koblet sammen alle ps3'ene til alle på GR...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Jeg mener Illustrert vitenskap har skrevet om seriekobling av ps3'r. koble sammen 8 og vips! minisuperdatamaskin! tenk hva som hadde skjedd om du koblet sammen alle ps3'ene til alle på GR...

Styrt Pentagon fra XMB...
Ikke se!
  • 0
Skal vi prøve?
  • 0
Øh... Alt dette preiket om hvor kraftig den er, får meg til å lure...

Hvordan seriekobler man?
Decyfered!
  • 0
Først må vi hente x2LJ3x sine 15 PS3er og CodeMajic sine Da har vi mange
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer Faunvik:

Siterer Faunvik:
Hvordan seriekobler man?
Decyfered!
  • 0
Skjermkortet er uansett "elendig".
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
Skjermkortet er uansett "elendig".

Skjermkortet er ikke elendig. Det er kanskje på papiret hakket under Xbox 360 sitt, men vi har nå sett til nå hva det klarer sammen med Cell cpu'en. Kan ikke si det er elendig når man ser på Uncharted 2!
  • 0
Det er en annen ting. Sett i forhold til hvor MYE kraftigere skjermkort det finnes ute, er RSX-en til PS3 rimelig elendig. RSX = GeForce 7800GTX. Det har ikke mye å stille opp med når det gjelder for eksempel et Ati 5870 eller lignende. Det ble sluppet ut allerede i 2005, så det begynner å dra på åra. Jævlig flinke programmerer, det skal de ha!

Se for deg en konsoll med specsa til en high-end PC, som får skreddersydd spill til seg...
  • 0
-Sebastian- har et poeng her, ifølge Naughty Dog kjører Uncharted 2 nesten RENT på Cell. Skjermkortet er i en helt annen liga enn prosessoren. Det eneste området PlayStation 3 har vist seg fram på enda vil jeg allikevel si er Blu-Ray. Spill som MGS4 og LBP krever ikke bare flere DVD'er (MGS4 krever 6 - , de vil faktisk ikke la seg gjøre på DVD'er uten HDD install, ettersom fysikk og grafikkmotoren, som må ligge på hver disk fyller over en DVD. Har jeg lest. (På PSU)

NEXT-TOPIC:

Wii vs PS1
Hvem er kraftigst?

ADD:
All respekt til Wii, altså. Ønsker meg den til jul.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Siterer Tommykrem:
Wii vs PS1
Hvem er kraftigst?

Haha, I lol'ed
  • 0
Siterer Tommykrem:
Wii vs PS1
Hvem er kraftigst?

Nå var du slem mot PS1!
Wii vs Commodore 64 er enn mer gjevn match! xD
(All respekt til Wii'en)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Er dette et bra spørsmål?
  • 0
Siterer Faunvik:

Hvordan seriekobler man?

Du kjøper noen spesiele ledninger og litt diverse tilatelser og den slags. Som jeg sa over, har lest om det i Illustrert Vitenskap.
  • 0
Litt feil tråd, men er det mulig å utvide HDD plassen? Har bare den gamle 40gb versjonen og det er litt knapt med plass kan man si...
Jeg veit at du tror du forstår hva du tror jeg sa, men jeg er ikke sikker på om du innser at det du hørte ikke er hva jeg mente.
  • 0
Siterer DFS-Ollie:
Litt feil tråd, men er det mulig å utvide HDD plassen? Har bare den gamle 40gb versjonen og det er litt knapt med plass kan man si...

jepp det er mulig. du bare kjøper deg en 2.5" hdd fra en eller annen nettbutikk, eller din lokale elektronikkbutikk som selger datautstyr Er også rimelig enkelt å sette den inn
  • 0
Okay, så man kjøper bare en mini-portable harddisk og stapper den inn i hullet bak maskinen? har jo den gamle store typen og det er rimelig god plass bak på klossen.
Jeg veit at du tror du forstår hva du tror jeg sa, men jeg er ikke sikker på om du innser at det du hørte ikke er hva jeg mente.
  • 0
Siterer DFS-Ollie:
Okay, så man kjøper bare en mini-portable harddisk og stapper den inn i hullet bak maskinen? har jo den gamle store typen og det er rimelig god plass bak på klossen.

http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10614&mfr=&filter=PRICE.-
500.

vet ikke om linken funker, men er sånn hdd jeg mener
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!