Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

vet ikke, har aldri bestilt fra Game
Men jeg tror det blir litt av et spill

GÃ¥ for Game! Arawos!

Lagt til 2011-05-09 15:16:
Tenkte faktisk å bestilte fra Amazon, men det ble dyrt med toll og frakt..
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Game hadde en særdeles god pris, ja! Hadde jeg ikke vært såpass lojal (og allere forhåndsbestilt) mit Gamezone, så hadde jeg nok kjøpt fra Game
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Gleder meg til fredag
Nei, forresten så blir ikke dagen fult så bra...Fredag den 13!
pluss så får jeg vite hva jeg ha på eksamen
  • 0
Fredag Håper jeg får spillet før Fredag.
  • 0
Da har jeg forhåndsbestilt fra Game og jeg håper virkelig jeg får Spec Ops og Doom packen i tillegg. Om jeg får Brink før fredag skal jeg søren meg grine av glede
Carpe Noctem
  • 0
hehe jeg også
  • 0
Siterer Creteck:
Gleder meg til fredag
Nei, forresten så blir ikke dagen fult så bra...Fredag den 13!
pluss så får jeg vite hva jeg ha på eksamen

Haha, samme her!
Men jeg vil si at den dagen blir topp! Da kommer Brink, som jeg har forhåndsbestillt til 190kr på D2D, OG den SISTE episoden noensinne kommer av Smallville. En episode jeg gleder meg mye til, etter å ha sett alle sesongene i år. (1-10)
  • 0
Det har kommet en del charatcer customization videoer på youtube nå
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Det har kommet en del charatcer customization videoer på youtube nå

MÃ¥ ta en titt
  • 0
Gleder meg sykt til spillet nå!
  • 0
6/10 hos IGN
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
1UP - D
Joystiq - 2/5
IGN - 6/10
Eurogamer - 8/10

Nei takk, er så glad eg ikkje pre ordra
Da blir det å bruke pengene på å bestille Witcher 2.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
1UP - D
Joystiq - 2/5
IGN - 6/10
Eurogamer - 8/10
Xbox360Achievements.org - 8/10
Gametrailers - 7.9/10
Gamereactor SE - 7/10
Gamesradar - 8/10
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Oi, det var veldig varierende karakterer. Noen av dem var ikke så veldig bra... Kommer dette til å påvirke deres kjøp?

Lagt til 2011-05-10 10:33:
Etter å ha sett videoanmeldelsen til Gametrailers så syns jeg de virket litt snille med karakteren i forhold til hva de faktisk sa om det. Var egentlig godt å se anmeldelsene for de bekreftet at Brink ikke er et spill for meg, så da slipper jeg å bli skuffet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Må si meg litt skeptisk til all kritikken det har fått om alle chocke-pointene deres. Det er noe av dte værste jeg vet i blant annet BC2 å bli stående og bare skyte på et punkt i all evighet fordi at angriperne ikke har sjans på komme seg videre. Jeg kommer nok ikke til å avbestille, men jeg ble litt smått skeptisk nå...
  • 0
Skjønner. 7/10 og 5/10 av norske GR. Ikke fantastisk det heller.

Tror jeg venter til Gears 3 med mitt neste MP skytespill. Jeg digger ideene i Brink, men det ser ut som det er lite innhold, dårlig AI, dårlig singelplayer og choke points for å nevne noe jeg ikke liker. Dessuten så er parkour delen visstnok mye dårligere enn forventet og selv med den letteste klassen så er det mange steder som det ser ut som man kan klatre på, uten at man kan det.
  • 0
Gamesradar ga det 8/10, og klagde egentlig mest på at 8 baner er litt for lite. Jeg får et inntrykk av at bugsene og lag er noe som varierer mellom anmelderne og hva de har opplevd. Det må jo selvsagt være noe i det siden såpass mange redaksjoner har nevnte det, men jeg tror allikevel ikke at det kan være SÅ ille når blant annet Xbox360Achievement og Gamesradar ikke sier stort om det i det heletatt.
  • 0
Anmeldelsene bryr jeg meg fint lite om. Brink SKAL skaffes!
  • 0
virker jo som 8/10 er det som det fotest får av både annmeldere og andre på forumene. Jeg tror det blir der jeg setter det også når jeg får prøvd det og jeg skal ha det uansett! Gleder meg veldig, selv om det har fått litt slakt noen steder

Lagt til 2011-05-10 14:07:
Siterer fantomena:
Anmeldelsene bryr jeg meg fint lite om. Brink SKAL skaffes!

Sånn skal det låte!

Lagt til 2011-05-10 14:11:
VIKTIG BESKJED ANGÃ…ENDE LAG, TEXTURES OG BUGS!!!:
Flere annmeldere fikk prøve spillet før "day one patchen" og fikk derfor oppleve utrolig mye dritt som lag, bugs og trege texture loads osv. Derfor skal man ta noen av annmeldelsene med en klype salt for jeg fikk høre av flere personer som spillte det før og etter at det var mye bedre når de innstalerte patchen og at annmelderne som annmeldte uten patchen burde ikke fått lov til det. Så vet dere det
Carpe Noctem
  • 0
Grunnen til at jeg ble litt skeptisk er på grunn av at anmelderne nevner enkelte ting som ikke kan bli oppfattet forskjellig av forskjellige personer. Ta for eksempel dette med grafikken, parkouren og chocke-points. Nå er jeg ikke en så veldig stor grafikkhore at jeg bryr meg, men dette med Chocke-points skremmer meg virkelig. Det var med på å virkelig ødelegge BC2 for min del at del, i og med at man ikke hadde noen muligheter for å flanke.

Det at man heller ikke har de helt store mulighetene til å drive med pakour gjør meg også mere skeptisk, da jeg hadde håpet på at det skulle åpne for mange nye veier til målet, slik at man slapp unna slike chocke-points. Jeg trodde at det skulle bli løsningen, men det er det tydligvis ikke...

Lagt til 2011-05-10 14:17:
Siterer Arawos:
Flere annmeldere fikk prøve spillet før "day one patchen" og fikk derfor oppleve utrolig mye dritt som lag, bugs og trege texture loads osv. Derfor skal man ta noen av annmeldelsene med en klype salt.

Vet dette allerede
  • 0
Clawed, du må prøve spillet, ikke tenk på hva du leser eller hører. Og iallfall ikke det du tror.
  • 0
Etter å ha inngått en liten deal med Clawed har jeg bestemt meg for å kjøpe spillet på lansering!
  • 0
Ble litt mindre hypet nå, men tror nok jeg skal kjøpe spillet allikevel! Har sett fram til det i 2 år nå, og når det først kommer så vil ikke jeg la noen folk som ikke likte spillet la det ødelegge for meg.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!