Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

CDON sendte mitt eksemplar idag.
Hvorfor kjøpte jeg det, når jeg ikke kan fordra multiplayer?
Vel... jeg ble så smått nyskjerrig.
Liker jeg det ikke, så gir jeg det bort til en av dere
  • 0
Siterer fantomena:
Clawed, du må prøve spillet, ikke tenk på hva du leser eller hører. Og iallfall ikke det du tror.

Nei, men jeg kan bare ikke unngå å bli skeptisk. Når et flertall av de større redaksjonene sier noe, så må det da være noe i det. Men for all del, jeg er positiv til Brink og basserer ikke mine tanker om det rundt det som kommer fra anmeldelser

Siterer Crazy Kraken:
Etter å ha inngått en liten deal med Clawed har jeg bestemt meg for å kjøpe spillet på lansering!

Jeg har skikkelig mad overtalingsskillz. 100 i Speech og 83 i Barter lizzom.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Vel... jeg ble så smått nyskjerrig.
Liker jeg det ikke, så gir jeg det bort til en av dere

Hey, hey! Husk nå på at det er nokså lette 800G i dette spillet før du gir det videre da!
(I hvertfall i følge anmeldelsen til X360A)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

Du kan jo prøve det med folk fra GR da, da skal jeg love deg at du syntes det er gøyt!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Jeg har skikkelig mad overtalingsskillz. 100 i Speech og 83 i Barter lizzom.

Vel, nå var det vel egentlig jeg som kom med betingelsene for avtalen og sånt, så jeg vet ikke jeg...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Etter å ha inngått en liten deal med Clawed har jeg bestemt meg for å kjøpe spillet på lansering!

YAAAAH!!!
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Vel, nå var det vel egentlig jeg som kom med betingelsene for avtalen og sånt, så jeg vet ikke jeg...

*Barnslig stemme*
Nei, nei, nei! Nå er du bare dum. Det var jeg som overtalte deg (på PM selvsagt sånn at ingen andre kan finne spor etter det) slik at du skulle kjøpe Brink!

Siterer blyantkvesser:
Du kan jo prøve det med folk fra GR da, da skal jeg love deg at du syntes det er gøyt!

Du må huske det at det er ikke alle som er så veldig fan av MP spill i det heletatt. Har sett en del av de gangene Tommy har forklart hva han ikke liker med MP spill, så jeg har ikke helt troen på det. MEN! Nå skal ikke jeg snakke for andre her...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer AcH Clawed:Jeg har skikkelig mad overtalingsskillz. 100 i Speech og 83 i Barter lizzom.

hva var betingelsene?
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
hva var betingelsene?

At jeg skal spille Brink mye fremover! <3
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Arawos:hva var betingelsene?

At jeg skal spille Brink mye fremover! <3

YES!!! Det skal jeg også!
Carpe Noctem
  • 0
Brink sendes i morgen fra GameZone får det forhåpentligvis på Fredag.
  • 0
Siterer fantomena:

Hmmm...håper Game får ræva i gir slik at jeg også kan få det på fredag. Hvis jeg ikke får det på fredag kommer jeg til å drepe små sel unger.

Lagt til 2011-05-10 15:21:
noen som vet hvor jeg kan sjekke fremgangen til pakken når jeg har ordrenummeret?
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer fantomena:

Hmmm...håper Game får ræva i gir slik at jeg også kan få det på fredag. Hvis jeg ikke får det på fredag kommer jeg til å drepe små sel unger.

Det er litt drøyt!
Drep heller resten av taliban...

Uansett så gidder jeg ikke å tro på anmeldelsene, Crysis 2 er et godt eksempel på et spill som ikke fortjener 9/10 men 7/10.

Så det kan hende at Brink er et spill jeg kommer til å elske
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer fantomena:

Da gjelder vel det samme for meg!

Siterer Arawos:
Hmmm...håper Game får ræva i gir slik at jeg også kan få det på fredag. Hvis jeg ikke får det på fredag kommer jeg til å drepe små selunger.

Høhø, hvis du drar for å drepe selunger så får du i hvertfall ikke spilt det denna uka!
  • 0
Selunger skal slaktes!
Carpe Noctem
  • 0

Wtf. De har ikke sendt mitt.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
MÃ¥ bestille det fra game eller platekompaniet i dag tror jeg...

Blir vel fra platekompaniet da de er gode på å levere i tide, og da kan jeg bestille LA Noire i samme slengen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Kommer til å sprinte bort til postkassa hver dag fremover!
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Taxta:
Wtf. De har ikke sendt mitt.

Fremdeles mulig du får bekreftelses mail idag.
Jeg har fått det så sent som 22.00 noen ganger.
Statusen på selve ordren oppdateres ikke alltid samme dag,
så det kan være sendt selvom det ikke står.
  • 0
Så dere mener etter all sannsynlighet at Brink kommer på fredagen?

Lagt til 2011-05-10 16:14:
Siterer Arawos:

Jeg og!
  • 0
Siterer hansjorgen:
Så dere mener etter all sannsynlighet at Brink kommer på fredagen?

Det kommer an på når tid butikkene får dem inn, men Fredagen er vel en standrd dag på Brink utgivelsen.

Siterer Arawos:

Me to!

Også kommer jeg til å rasere huset for hver dags som går til jeg har spillet i hendene.
  • 0
Usikker på om jeg skal ha det til PC eller PS3, men siden PSN er nede og ser ut til at det vil forbli nede en god stund til tar jeg å kjøper det til PC.
  • 0
Gleder meg vantvittig til å bruke lang tid på å customize fyren min fult ut! Release flere character customization-videoer!!!!
Carpe Noctem
  • 0
Brink any good?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
  • 192
  • 192
Da er det ingen tvil lenger: LA. Noire leth foran dette!

5/10 fra Kristian sier sitt.
Get ready for a better you
  • 0
Hvis du skal andre folk styre livet ditt hele tiden og ikke ha egne meninger blir du ganske tilbakestående etter hvert. Kan godt hende du får et helt annet inntrykk og opplevelse av spillet enn det andre får. Just sayin'.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!