Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

Siterer ROJ123:
Hvis du skal andre folk styre livet ditt hele tiden og ikke ha egne meninger blir du ganske tilbakestående etter hvert. Kan godt hende du får et helt annet inntrykk og opplevelse av spillet enn det andre får. Just sayin'.

+1
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer ROJ123:
Hvis du skal andre folk styre livet ditt hele tiden og ikke ha egne meninger blir du ganske tilbakestående etter hvert. Kan godt hende du får et helt annet inntrykk og opplevelse av spillet enn det andre får. Just sayin'.
SCUM!

Har du skjønt poenget med anmeldelser? Er det for at de skal ta over livene til alle, for så å ta over verden, spise opp alle de tilbakestående menneskene, og deretter tilintetgjøre hele planeten? Hmm, i så fall har jeg missforstått kraftig...
Get ready for a better you
  • 0
ANmeldelser er for å gi tips om hvordan de er. Mange spill som Gamereactor har gitt dårlig karakter synes jeg var helt fantastiske.
  • 0
Helt enig fantomena!

Jeg vil fks ikke gitt Black Ops 9/10 men 6/10 og Crysis 2 7/10.
Men spill som jeg elsker: Battlefield BC2 : 8/10 men jeg ville gitt 9/10...

Ikke la andre bestemme for deg 192, men om du ikke har penger til begge velg L.A Noire
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Anmeldekser eksisterer fordi enkelte vil tjene penger på å selge folk meninger.

Brink har vært markedsført som et MP spill. At anmeldere kritiserer dårlig AI på medhjelpere og mangel på "top notch" grafikk, blir bare teit.
  • 0
Siterer fantomena:
ANmeldelser er for å gi tips om hvordan de er. Mange spill som Gamereactor har gitt dårlig karakter synes jeg var helt fantastiske.

+1

De fleste reviews jeg har sett ligger på 7/10-8/10 og det er absolutt ikke verst. Og som fantomena sier, de kan gi en dårlig karakter, men det betyr ikke at spillet nødvendigvis er dårlig.
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Zyrocz:
Anmeldekser eksisterer fordi enkelte vil tjene penger på å selge folk meninger.

Brink har vært markedsført som et MP spill. At anmeldere kritiserer dårlig AI på medhjelpere og mangel på "top notch" grafikk, blir bare teit.

This.

Det eneste negative man egentlig har hørt om spillet er at det blir repetivt etter en stund (som alle andre FPS), og AI'en er dårlig. Og ettersom dette er et MP-spill kan man stryke over det siste.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Gleder meg til Brink uansett hva spillet får. ANmeldelser stopper aldri meg. Bare se på Lost f.eks. GR gav spillet 3/10 (om jeg husker riktig?), men jeg gidde spillet 7/10.
  • 0
Men noen som vet om første utsending av spillet er Special Edition, slik som det var med f.eks BC2? Slik at man kan få tak i pre-order bonusene selvom man kjøper det i butikken på releasedagen?
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Men noen som vet om første utsending av spillet er Special Edition, slik som det var med f.eks BC2? Slik at man kan få tak i pre-order bonusene selvom man kjøper det i butikken på releasedagen?

Hmmm, de sier jo at det er pre-order bonuser, men det de har jo laget et cover for "special edition" også da. Vi får vel bare vente å se...
Carpe Noctem
  • 0
Vel, jeg avbestiller ikke spillet. Har forstått det at jeg å GR har rimelig forskjellige meninger når det kommer til spill, og at GR kanskje setter litt for mye fokus på Singleplayer. Da selv om hovedfokuset til utvikleren har vært MP.

Så jeg ser fortsatt frem til Brink, å håper at gamezone er raske med å sende det.
Noen som skal ha dette til 360? Som evt. joiner å spille når det kommer?
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Siterer DizoriaN:
Noen som skal ha dette til 360?

Jeg. Vet ikke hvor mange på vennelisten min som kommer til å kjøpe Brink. Så trenger noen som garantert kommer til å spille MP. Gamertaget mitt er : FARTFACE.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • 192
  • 192
En anmeldelse skal gi anmelderens mening om spillet, og hvis de syns det er middemådig kjøper jeg heller et mye bedre spill (LA. Noire). Lett valg for én 600 (vet det ikke fins 600-lapper) lapp maks.
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer DizoriaN:Noen som skal ha dette til 360?

Jeg. Vet ikke hvor mange på vennelisten min som kommer til å kjøpe Brink. Så trenger noen som garantert kommer til å spille MP. Gamertaget mitt er : FARTFACE.

Da har jeg addet deg. ;)
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
PC'en er på rep pga. deffekt harddisk. Så får ikke spilt spillet med det første. Like greit med tanke på at jeg ikke føler noen lyst til å game uansett. Skal gå å kaste noen småsteiner ut i sjøen i morgen, noen som joiner?
  • 0
Siterer Zyrocz:
PC'en er på rep pga. deffekt harddisk. Så får ikke spilt spillet med det første. Like greit med tanke på at jeg ikke føler noen lyst til å game uansett. Skal gå å kaste noen småsteiner ut i sjøen i morgen, noen som joiner?

Jeg joiner. Hvor?
  • 0
Sånn, nå håper jeg bare Platekompaniet klarer å levere til fredag.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Zyrocz:

er med!
  • 0
Siterer DizoriaN:
Citerer Taxta:
Citerer DizoriaN:Noen som skal ha dette til 360?

Da har jeg addet deg. ;)

Jeg skal også ha det til 360, men kommer til å spille mest med Kraken og Clawed
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Jeg skal også ha det til 360, men kommer til å spille mest med Kraken og Clawed

Fuck yeah!

Kan sikkert legge til alle andre her senere, men jomfruturen til Brink skal nok deles med Arawos og Kraken!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har deg på vennelisten Arawos. Du skal vel ikke bare spille med de 2? Er jo kult å spille med mange norske.

Siterer DizoriaN:
Da har jeg addet deg. ;)

Det er sett!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Ettersom det ser ut som ingen av vennene mine skal ha det (jævla casuals som bare spiller CoD og Fifa..), har jeg lyst til å spille med mine kjære venner fra det store internettet. Legg meg gjerne til på Live, GT'en min er Blyantkvesser. Bare skriv at du er fra GR, slik jeg vet hvem som er hvem :p
  • 0
Siterer Taxta:
Jeg har deg på vennelisten Arawos. Du skal vel ikke bare spille med de 2? Er jo kult å spille med mange norske.

Ja, jeg kan spille med dere også selvfølgelig GT: Arawos (for de som ikke har meg)
Carpe Noctem
  • 0
Siden at Brink har kommet ut i Nord-Amerika, er det ikke litt rart at det ikke har kommet noen videoer på Utube av den grunn?
  • 0
Siterer hansjorgen:
Siden at Brink har kommet ut i Nord-Amerika, er det ikke litt rart at det ikke har kommet noen videoer på Utube av den grunn?

Det har kommet en del videoer. Pbat, HCCOKH (eller noe) og en del nye character og weapon customization videoer så jeg på i går.
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!