Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

Har dessverre ikke fått noen beskjed om at varen har blitt sendt.Jeg har fått en ordrebekreftelse før, men må jeg få beskjed om at varen har blitt sendt?
Kjøpte på platekompaniet forresten.
  • 0
Fikk beskjed i dag om at pakken var sendt
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Fikk beskjed i dag om at pakken var sendt
Samme her :/ Håper de klarer å få den til postkassa i løpet av fredagen
Carpe Noctem
  • 0
Fikk beskjed i morrest at spillet var sendt. Tipper på at spillet havner i postkassa mi på Fredag.

Btw, noen som vil spille med meg da?
  • 0
Fikk sendingsbekreftelse fra gamezone kl 13.26 idag, så håper di klarer å få det hit til Fredag
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Det er faktisk ganske stor sannsynlighet for at jeg får det i morgen
Carpe Noctem
  • 0
Håper jeg får det i morgen og. Ble sendt i går. Men man vet aldri. Typisk min flaks, får jeg det på lørdag :/
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Er det mulig at det kommer i morgen når det ble sendt i dag?
da har jeg bedre flaks en Anton duck...NOT
  • 0
Siterer Creteck:

fullt mulig det
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer Creteck:

fullt mulig det

• 0
Om GameZone er like kjapp som da de leverte Killzone 3 og Bulletstorm kan jeg ha spillet i postkassa i morgen.
  • 0
Siterer fantomena:
Om GameZone er like kjapp som da de leverte Killzone 3 og Bulletstorm kan jeg ha spillet i postkassa i morgen.

Lucky you!
  • 0
Står 1-3 dager fra Gamezone. 1 dag ville vært elsk
  • 0
Har en kompis som jobber på Posten. Han skulle garantere meg spillet i morgen
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Har en kompis som jobber på Posten. Han skulle garantere meg spillet i morgen

Lucky crap! Jeg krysser fingrer, tær og hoder for at jeg også får det i morgen
Carpe Noctem
  • 0
Bare jeg får det til helga er jeg storfornøyd. Men det har ikke gjort noe om jeg fikk spillet i morgen. Lurer på om Gamezone bruker privatfly?
  • 0
Siterer fantomena:
Bare jeg får det til helga er jeg storfornøyd. Men det har ikke gjort noe om jeg fikk spillet i morgen. Lurer på om Gamezone bruker privatfly?

Privatfly? Hehe kan jeg ikke tenke meg. Ville vel blitt alt for dyrt.
  • 0
Spiller det akkuratt nå En venn av meg fikk det idag, så jeg og han har spilt det i hele dag. Umadbros?
  • 0
Så veldig bra ut før, er mer tvilende nå pga middelmådige karakterer. Hvis jeg kjøper det, er det kun for parkour biten
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Så veldig bra ut før, er mer tvilende nå pga middelmådige karakterer. Hvis jeg kjøper det, er det kun for parkour biten

DU burde kjøpe det, navnet ditt sier at du må...
  • 0
Siterer HopeN:
Spiller det akkuratt nå En venn av meg fikk det idag, så jeg og han har spilt det i hele dag. Umadbros?

Bra eller?

Lagt til 2011-05-11 21:04:
Fikk forresten Sims 2 etter 1 dag for lenge siden når jeg bestilte på Platekompaniet. Mon tro om det skjer med Brink og. Ønsker det egentlig på fredagen,så kan jeg game det hele dagen
  • 0
Siterer Parkour Gamer:

Som mange har sagt før: IKKE bry deg om anmeldelser.
  • 0
Siterer hansjorgen:
Citerer HopeN:

Bra eller?

Vet ikke helt hva jeg syntes. Helt greit egentlig. Syntes SMART systemet funker ganske bra.
  • 0
Noen som vet hvor mange man kan spille på lag med av venner? Skal på et lan fra lørdag til søndag hvor vi bare skal spille brink, men jeg vil fortsatt prøve å følge opp Clawed og Krakens journey of epicness
Carpe Noctem
  • 0
Bestilte idag fra Game.no jeg, kommer sikkert ikke før om litt
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!