Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

Har testet det i 20 minutter. Virker awesome! Kjipt å dra på jobb nå. Får ikke spilt mer før i morgen
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Ha! Elsker platekompaniet! Fikk Brink nå!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Citerer DizoriaN:
Da kom jeg hjem fra jobben, og en hyggelig overraskelse lå jaggu i posten!
Gamezone klarte altså å sende det til meg på 1 dag!

Sweet, heldiggris! Hvor bor du da?

blyantkvesser, game gjorde det samme med meg, og vi bor i samme by
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ha! Elsker platekompaniet! Fikk Brink nå!

Når ble det sendt?
  • 0
Siterer A to the H:
rSpoiler:Spillet avslutter med at man dø

Final Fantasy er overvurdert, men uansett du er stygg.

har spillet split screen? og på hvilken stasjon er spillet best konsoll eller pc?
What is dead may never die
  • 0
Damn you guys!!! Hvordan er det?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Vil ha inntrykk!
  • 0
Siterer ROJ123:
blyantkvesser, game gjorde det samme med meg, og vi bor i samme by

NICE! Så ikke posten din! Men nå vet jeg ihvertfall at både Game, Gamezone og Platekompaniet er raske!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Da har jeg spilt MP i et par timer og er rimelig imponert faktisk! Når du er på et lag som samarbeider som et lag er detta helt klart et flott spill! Men når jeg har kommet på et lag som ikke helt har lyst, å kjører mer en loaner spillemåte, blir ikke spillopplevelsen helt topp.

Går du inn i dette spille med en mentalitet hvor du har planer om å spille som du gjør i Cod, så anbefaler jeg deg å IKKE åpne spillet. Send det heller tilbake.

Men er du åpen for å prøve noe nytt, og liker lagarbeid så anbefaler jeg absolutt dette! Jeg har det kjempe morsomt med brink, å kan kun tenke meg hvor mye bedre det faktisk ville bli vis jeg spilte med et helt lag, hvor kommunikasjonen er på topp.

K/D finnes ikke i detta spillet. (så vidt jeg har sett ihverftall) Å det er noe jeg virkelig elsker! Man blir automatisk mindre forsiktig, å man driter rett å slett i om man dør. Helt fantastisk move fra Splash Damage!

Har enda til gode å møte 1 eneste dude som camper. Å spillet er faktisk helt nytt.
Hadde dette vært Cod så ville det vært campere over alt

NB: Har vært borti noen matcher med lagg, men hva annet kan man forvente når vi mest sansynlig spiller med folk fra en annen region enda. Da spillet offisielt ikke er ute i Norge.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Bra at du likte spillet, DizoriaN! Kunne vi kanskje spille sammen i morgen eller på Lørdag om jeg får det?
  • 0
Spiller du på 360, så kan vi godt det! Bare å adde meg det. ;)
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Aaah, takk Dizorian! Nå gleder jeg meg enda mer!
  • 0
Takk for innblikket, ble glad da jeg hørte at det ikke var kd i detta spelat.
What is dead may never die
  • 0
Er det så bra som du sier DizoriaN, så er dette akkurat det jeg hadde forventet meg
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Har lyst å sitte oppe til spillet blir låst opp på steam i natt, også spille noen sekunder
  • 0
Fikk brink i dag og har spilt en del med Kraken og Clawed. Har hatt det ganske gøy, men det finnes noen feil som kan gjøre det svært frustrerende til tider...*KREMT* challenges og team AI *KREMT*
Carpe Noctem
  • 0
@fantomena: Først når jeg så det ble jeg passe mind-blow'a. Fine omgivelser og morsomt å kunne customize figuren. Jeg slet litt med kontrollene i starten, men bytta fort om til et annet button layout, som jeg fant mer komfortabelt. Spilte på normal(nest vanskeligste). Vil påstå at en ikke trenger å være en tipp topp FPS-gamer for å kunne spille Brink på det vanskeligste

Jeg gjorde ferdig Resistance campaginen i stad, og må innrømme at det hele føltes litt tamt, men allikevel veldig gøy! Dessverre spilte jeg alene, men med noen venner tror jeg det blir flotters! Morsomt spill som jeg kommer til å bruke en del tid på. S.M.A.R.T funksjonen var litt skuffende. Muligens fordi jeg er stor fan av Mirror's Edge og liker det litt mer utfordrende. Allikevel sliter jeg med S.M.A.R.T, men etter et par flere runder går det seg nok til!

Du har mye å glede deg til!

Om noen er interessert å spille litt i helgen er det bare å sende en PM, eller legge meg til på XBL: ThMosekillah
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer Arawos:
Fikk brink i dag og har spilt en del med Kraken og Clawed. Har hatt det ganske gøy, men det finnes noen feil som kan gjøre det svært frustrerende til tider...*KREMT* challenges og team AI *KREMT*

Ja... AIen er virkelig ikke bra til tider. Det er egentlig ikke det at challengene er så dårlig i seg selv, men det er AIen som ødelegger.

Syns også det er synd at det er litt problemer med internett-tilkoblingen. Som det er nå så føles det som man dør alt for fort, og noe problemer med å heale osv.

Ellers, så liker mange av ideene og funksjonene i spillet. Det må bare patches!
  • 0
Men burde man spille gjennom campaignen(e) alene først, for å liksom komme skikkelig inn i historien?
  • 0
Som Arawos poengterte, så har han, jeg og Kraken spilt dette en god del i dag. Etter at jeg kom over mitt vanlige rage-utbrudd fordi jeg ikke forstod bæret av spillet i begynnelsen, så ble det faktisk meget gøy. Elsker hvordan spilelt er lagt opp, og jeg ser frem til å tilbringe mange flere timer i dette.

MEN! Det er nesten så jeg vurderer å legge bort spillet i en uke eller to for å la dem patche det en del. Vu hadde problemer med connection som i følge Kraken ødelagte veldig mye av følelsen i spillet, spesielt det at vi stadig ble drept på sekundet hver gang en AI bestemte seg for å skyte på oss. Må også få si at den vennlige AIen er dum som et brød, mens den fiendtlige AIen er litt for uforutsigbar når de kommer til hvor gode de er.

Men nå er det på tide med busselalle, så kanskje jeg skriver en blogg om mine førsteintrykk i morgen!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
På baksiden av coveret står det ID tech!
kanskje det er RAGE engine ID Tech 5?
Og GR som ga grafikken 6/10!

3 timer til jeg kan spille det
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Men burde man spille gjennom campaignen(e) alene først, for å liksom komme skikkelig inn i historien?
annbefaler å ta en alene og den andre med venner. Du må jo ikke, men om du blander litt så blir det ganske gøy
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Creteck:
På baksiden av coveret står det ID tech!
kanskje det er RAGE engine ID Tech 5?
Og GR som ga grafikken 6/10!

3 timer til jeg kan spille det

Hahah, skal du seriøst sitte oppe så lenge ?
  • 0
Ok, jeg virkelig hater AIen i Brink nå. Har i 45 min prøvd på challengen "Be more objective" grad 2 og det går ikke. Hvorfor har de lagt en egen AI for fienden, som gjør at de faktisk er taktiske, dekker hverandre, buffer hverandre osv? På mitt lag er det ingen medics som gjør det hele umulig. Dessuten, hvem fant på å sette et objective rett ved siden av fiendens spawn punkt der man ikke har noen respawn tid? Evig fiender der du alene skal hacke en dings og alle skyter på deg mens ingen på laget ditt dekker deg og bare dør.

Nei uff, jeg må stoppe å prøve på sånne challenges. AIen er forferdelig å kommer til å ødelegge det inntrykket jeg har av Brink helt. Synd egentlig, for challenges er den eneste måten å unlocke utstyr...
  • 0
Spillet har en jævla kort campaign,, 8 missions + 2 what if missions på hver faction, du bruker ca 2-3 timer på hver campaign.

Ellers enn det er jeg helt uenig med GR sin anmeldse, en av de desidert beste skytespillene jeg har spilt!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!