Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

Siterer coolandcalm:
Spillet har en jævla kort campaign,, 8 missions + 2 what if missions på hver faction, du bruker ca 2-3 timer på hver campaign.

Ellers enn det er jeg helt uenig med GR sin anmeldse, en av de desidert beste skytespillene jeg har spilt!

Kan ikke diskutere at det er unikt og bra fps action. Men ikke ett av de beste fps'ene jeg har spilt
  • 0
Hvis man går utifra singleplayeren, så er dette spillet ganske horribelt.
3 timer for hver campaign, med de nøyaktig samme oppdragene gang på gang.
Kontrollen føles seig, texturer bruker hundre år på å i det hele tatt dukke opp, man dør alt for jækla fort (selv på easy), AI'en er håpløs og det er null poeng i å hoppe/klatre rundt omkring for man blir sittende ved målet 90% av tiden ventende på at resten av laget skal skjønne opplegget.
Character customization delen er heller ikke særlig imponerende.

Kan ikke se for meg at jeg vil få noe mer utav multiplayer, for selvom det er ordentlige folk jeg spiller med, så er oppdragene fremdeles det samme kjedelige repeterende mølet.

Hvis et spill som ikke er 100% MP, ikke kan hvile på SP alene, da kan jeg ikke kalle det et godt spill.
Sier meg enig med Kristians karakter (5/10) kanskje til og med 4/10
  • 0
Håper jeg får spillet i morgen!
  • 0
Jeg liker brink veldig godt jeg, men jeg skjønner at dette fort kan bli kjedelig i lengden. Altfor få baner og ganske intens lag til tider (skal fikses, heldigvis). Jeg er veldig glad i character customization og slikt så når de sier de skal ha med MASSE så tror jeg masse virkelig er mye. Samme sa de i Halo Reach også, og det var heller ikke "mye" customization der heller. Mye for meg er 25++ forskjellige alternativer for hver del man kan customize. Håper de legger til maps og mer outfits i en evt. kommende DLC
Carpe Noctem
  • 0
Likte ikke hvordan challangene var oppsatt. Var dårlig vist hva man må gjøre for å få det og det.
  • 0
Seriøst, campaign og challenger er helt umulig, selvom jeg spiller på easy..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Dere som har spillet, kan jeg stille et spørsmål?

Har Brink en sånn slags "Cinema Mode" med free-cam? Litt sånn som i Halo og CoD Black Ops?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Ikke som jeg vet om, ihvertfall.

Brink skuffet veldig. Vurderer faktisk å bytte det inn på Gamestop. Hva tror dere jeg får for det?
  • 0
@Ikki-Kun: Nei,i hvert fall ikke som jeg har sett
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Brink skuffet veldig. Vurderer faktisk å bytte det inn på Gamestop. Hva tror dere jeg får for det?

Altfor lite.
  • 0
Okai, etter å ha spilt online med GR-folkz er det fett!
  • 0
Brink er et genialt spill! Lenge siden jeg har hatt det morsomt, som når vi spiller 8 sammen! Herlig spill, morsomt å spille taktisk! Alle som blir skuffet og vurderer å bytte det inn: Dere vil angre!
  • 0
Atm. er jeg ganske enig med Tommy. Håper det blir bedre når jeg kommer meg online.
  • 0
Sweet! Den første DLC'en har allerede blitt lansert, i tillegg til en ny oppdatering! DLC'en vil være gratis, inneholder nye baner og våpen og kommer ut i juni!
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Sweet! Den første DLC'en har allerede blitt lansert, i tillegg til en ny oppdatering! DLC'en vil være gratis, inneholder nye baner og våpen og kommer ut i juni!
Nice!! Og til dere som klager og syter; prøv det sammen med 8 venner. Som bk og Moose sier så er det bare helt genialt! Mye morsomere når teamates gjør som du ber dem om og vi har klart alle oppdraga på hard nå
Carpe Noctem
  • 0
Må si det var utrolig gøy å spille med et fult lag tidligere i dag, så takk til dere som var med!

Har selv sittet de siste tre timene for å klare å gjøre unna alle challenges. Det var vanskelig. Rettelse, det var noe inn i helvetes vanskelig til tider. Men jeg klarte det. Daer jeg så godt som sikret 1000/1000G i Brink!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Noen som vil spille med meg? Fikk det i dag!
  • 0
Er det noen som er med å samle GR folket til kamp? Enten Co-op eller versus?
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Jeg er med i kveld, skal spille Fotballkamp 15:00, så er klar rundt 18:00
  • 0
Jeg joiner senere idag! Men snakket jeg lavt? For det virket som dere ikke hørte alt jeg sa
  • 0
Hehe, heisann. Jeg fikk da mitt igår på ps3(sukk). Uten multiplayer...

Kjøpte det på komplett på torsdags formiddag og jammen kom det meg på fredag.

Kjøpte special edition. Eller "Nordic" da som det het selv om det står special, jaja.

Har snart spillt gjennom begge storyene på normal aleine og syns det egentlig er veldig artig jeg. Litt synd det bare er bots da. Har klart de fleste på første forsøk, men noen som tok litt lenger tid. Ender som oftes også opp som best på banen. AI er veldig uforutsigbart, noen ganger står dem stille rett ved deg når du for eksempel skal arm'e eller repair noe. Andre ganger skyter dem deg ned med en gang dem kommer rundt ett gjørne.

Ble en smule skuffet of customizing av character da. Var jo ikke SÅ mange forskjellige stiler du kunne finne fram. Har unlocka alt untatt ett par.

Når det gjelder challanges så er det jo bare de to første på hver du trenger å gjøre for å få ting. Og den enste som er litt porblematisk er "Be More Objective"

Den første var vanskelig nok. Men gikk greit når jeg fant raskeste veien til alt.

Den andre har jeg fortsatt ikke klart, ingen på laget mitt gjør noe som helst og jeg opplever AI som vilt mye bedre i den challangen en i matcher generelt.

Har noen kompiser som også har kjøpt deg og skal nok prøve det fullt ut online når psn kommer opp.
  • 0
Er faktisk litt skuffet over Brinks singelplayer del.
Det å fikse på figuren er nok et av høyde punktene, og det store utvalget av våpen.
Men det er dessverre for enkelt å skaffe seg alle våpene og klærene i spillet.
Det er ikke dårlig, men det er dårligere en forventningene mine

BTW Er noen som vil spille Brink (PC) ?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Huff.

Nok et spill jeg må skaffe meg...

Siterer Creteck:
BTW Er noen som vil spille Brink (PC) ?

Jeg kommer til å kjøpe det til PC ihvertfall
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Har lyst til å drepe SD for å lage de forbanna challengene!!!!!!!! Unødvendig dritt som er forbanna vanskelig å få til med mindre man har flaks eller planlegger i et helt år. #Fyfaen
Carpe Noctem
  • 0
Da har jeg spilt i et par timer. Førsteinntrykket mitt er sånn middels. Våpen modifiseringen og klassemodifiseringen likte jeg godt. Historien er skikkelig unødvendig der jeg ikke bryr meg en dritt om karakterene. Har spilt 4 oppdrag i Save the Ark og 1 oppdrag i Escape the Ark. Og har ikke brukt sårlig lang tid heller.

Mange ganger så lagger det, teksturene loader litt tregt, og kontrolern er litt seig. Så førsteinntrykket mitt havner på rundt 7/10.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!