Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

Siterer Arawos:
Har lyst til å drepe SD for å lage de forbanna challengene!!!!!!!! Unødvendig dritt som er forbanna vanskelig å få til med mindre man har flaks eller planlegger i et helt år. #Fyfaen

Er det be more objective du sikter til?

De kuleste greiene får du vel nesten "Gratis" siden de er de letteste. Som sikter å sånt.
  • 0
Har laget meg en sniper klasse nå! Ganske fett!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:

Siterer blyantkvesser:
Brink skuffet veldig. Vurderer faktisk å bytte det inn på Gamestop. Hva tror dere jeg får for det?

"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Be more objective 3 og tower defense 3 er jævlige! Skal bruke hele mandagen min til å gjøre de på. I dag kommer jeg til å lane brink med 3 andre folk irl så det er ikke sikkert jeg kan spille med dere til en hver tid
Carpe Noctem
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer blyantkvesser:

Citerer blyantkvesser:
Brink skuffet veldig. Vurderer faktisk å bytte det inn på Gamestop. Hva tror dere jeg får for det?

Så ikke du hva jeg skrev senere? Det har vokst VELDIG på meg
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Jeg joiner senere idag! Men snakket jeg lavt? For det virket som dere ikke hørte alt jeg sa

Hø? Hadde du mikrofon? Hørte ikke at du sa et eneste ord hele kvelden jeg! xD

Har forresten kommet til den konklusjonen at jeg selger Brink etter å ha fått 1000/1000G. Man får fortsatt 320 kroner for det på Gamestop, og jeg kan ikke helt forestille meg at dette er et spill som jeg kommer til å gidde å spille eller. Jeg kommer sikkert til å angre litt i etterkant, men det får heller gå...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Man får fortsatt 320 kroner for det på Gamestop

Virkelig?
Kanskje jeg gjør det også.
Gidder ikke gå for 1000 jeg ass, tar noen få ach til og så forsvinner det.
  • 0
Siterer AcH Clawed:

Haha, var det jeg trodde! Da må det være noe galt med miccen min..
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Citerer AcH Clawed:

Haha, var det jeg trodde! Da må det være noe galt med miccen min..

Vet hvordan følelsen er når ingen har hørt hva man har sagt...

huff.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Yndlingsvåpene deres?
  • 0
Vurderer selv å selge Brink. Men er ikke sikker enda. Skal bl iferdig med begge kampanjene først (inkludert what if oppdragene) og få så mange achievements som mulig, men tviler sterkt på at jeg gidder å ta alle 1000. Men som sagt er jeg ikke sikker på enda. Tror jeg ikke kommer til å selge det.
  • 0
Skjønner ikke helt hvorfor singleplayeren får så mye dritt av alle. Singleplayeren til Left for Dead suger den og, men ingen klager der. Alle visste at det kom til å bli et MP spill fra før
  • 0
Som mange har nevnt over så vurderer jeg (sterkt) også å bytte inn Brink. Det føles rett og slett ikke helt ferdig, og har ikke noe spesielt unikt ved seg som gjør at jeg må ha det. Se på SMART systemet. Et genialt system egentlig, men hvor mye kan det brukes? Veldig lite.

Særpreget ved Brink for meg er nesten setting og grafikkstil og når det i tillegg ikke føles helt ferdig så er det ikke noe å spare på, for meg. Jeg gidder ikke vente på patches og annet tull, og bytter det heller inn mot feks crysis 2 eller noe slikt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg bytter aldri inn spill. Spillet har bra potensiale og trenger bare patching og DLC.

Vi skulle jo få en gratis.

Når det gjelder patch se på medal of honor. Spillet var forsjellig hver gang jeg spillte det en periode. Skal ikke mye til for å forandre helheten. Er jo delte meninger hvor bra det er nå da.

BC2 og som jeg forguder. Var ikke mange av banene som kom ut på release. Nå er det mange flotte baner.

Jeg skal hvertfall ha det om det til slutt blir ett fantastisk spill eller en flopp.

Altfor mange fps ute nå. Syns vi kan samle oss rundt noen få (BC2,brink og BF3)

Har ennå ikke fått prøvd online på brink, men har kommet en oppdatering på ps3 nå så kommer nok opp snart.
  • 0
Var visst ikke bare jeg som ble skuffet av spillet
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • 192
  • 192
Kanskje jeg ikke var så dum som skippet det allikevel?
Get ready for a better you
  • 0
Om jeg hadde klart å overtale 7 venner til å kjøpe det hadde det sikkert vært bedre, men slik som det er nå kommer det ikke til å holde meg til sommeren! Det hjelper ikke at å låse opp alt er latterlig enkelt heller
  • 0
Siterer lol-guy:
Jeg bytter aldri inn spill. Spillet har bra potensiale og trenger bare patching og DLC.

Vi skulle jo få en gratis.

Jeg er helt enig med deg her, og pleier selv å gi spill en ordentlig sjanse før jeg selger dem, men Brink er det en god grunn til at jeg selger. For det første så ser jeg at det ikke er et spill som passer så godt for meg. Altså, for lite bruk av SMART og for små baner osv.

I tillegg så er ikke spillet "ferdig" på lansering, og ja ting kan patches, men jeg har et problem. Jeg har nemlig fulgt med på Brink siden 2009 og når jeg går tilbake å ser på videoene av det da, så er det få ting som har endret seg. Derfor lurer jeg på; "Hva har Splash Damage brukt det siste året, halvåret til?" Når det ser helt likt ut som i en video fra august 2010, så leder dette meg til å tro at de jobber forferdelig tregt og har rett og slett ikke talentet til å fikse sånne ting som vi opplever nå, fordi det allerede burde vært fikset.

Kan anbefale flere her å gjøre det samme. Gå å finn eldre Brink videoer, se dem, og bli skremt over hvor liten forandring det er. Det er nesten like skremmende at de hele tiden skryter av SMART, et system som absolutt ikke blir brukt i gameplayet.

Her er en video fra sent 2009. Samme grafikk, og stil samt nesten like animasjoner og den samme "airport" levelen vi har nå:

http://www.gametrailers.com/video/introductory-airport-brink/5971
0

Her er en video fra august 2010. Her ser jeg nesten ikke forskjell på jeg spillet jeg holder i hendene nå, og det på videoen.

http://www.gametrailers.com/video/dawn-of-brink/702947

Hva tror dere? Vente på patch, eller selge og glemme hele greia?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Som jeg sa i den forrige posten min, så vet jeg at jeg kommer til å angre om jeg selger det. Jeg har derfor bestemt meg for å patche det. Jeg har alltid angret på a jeg har solgt spill tidligere, og flere av dem har jeg til og med kjøpt tilbake senere. (F.eks Ninja Gaiden 2 og Burnout Paradise).

Men jeg må si meg helt enig med deg Kraken. Det er merkelig hvor lite de har gjort på det siste året, og jeg har en sterk tvil på at spillet kan bli fikset når det er snakk om at store deler av selve Gameplayet og Banedesignet er såpass dårlig... =/
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva tror dere? Vente på patch, eller selge og glemme hele greia?

Jeg skal ihvertfall vente. Splash Damage har jobbet med spillet i over 3 år, de kommer vel ikke bare til å gi opp? Folk klager på spillet, hvorfor ikke prøve å fikse det litt?
  • 0
Syntes dere ihvertfall skal vente til DLC'en og oppdatering.
  • 0
Håper vi hører noe snart da
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Håper vi hører noe snart da

Yeah, men DLC'en kommer ihvertfall iløet av juni!
  • 0
Har bestemt meg for å ikke selge spillet. Men når jeg er ferdig med begge kampanjene (inkludert What If opdragene), challengene, komemt meg på rank 5 og fått et par achievements havner spillet i hylla. Jeg skal vente på patcher og DLCer da.

Husker dere tidligere i denne tråden da jeg skrev at noen PSN brukere fikk på hemmelighet spilt en beta? De hadde ikke forandret noe siden betaen.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Her er en video fra sent 2009. Samme grafikk, og stil samt nesten like animasjoner og den samme "airport" levelen vi har nå:

http://www.gametrailers.com/video/introductory-airport-brink/5971
0

WoW
Ikke mye har forandret seg!
jeg trodde den videoen var fra 2010!
Nå er jeg veldig skuffet over Splash Damage!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!