Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

Irrieterer meg grønt over at jeg ikke får til Day 6 på Security på online med easy som vanskelighetsgrad. Det er jo umulig å hacke den greia når det alltid kommer Resistance og når Resistance kan fjerne hackingen.
  • 0
Siterer fantomena:
Day 6 på Security på online med easy som vanskelighetsgrad.

Hell, jeg får ikke til day 3 på security, offline og på easy.
Hele jækla laget er jo helt ubrukelig.
Og de andre spawner to meter unna målet mitt.
Og når man ikke tåler stort mer enn tre skudd fra whatever våpen, så ligger jeg tynt an.

Skjønner ikke hvorfor security campaignen skal være vanskeligere.
Den andre fløy jeg igjennom på første forsøk.
  • 0
Flott at folk velger å ikke selge, jeg står alltid ved spill uansett hvordan det ender opp.

Siterer fantomena:
Irrieterer meg grønt over at jeg ikke får til Day 6 på Security på online med easy som vanskelighetsgrad. Det er jo umulig å hacke den greia når det alltid kommer Resistance og når Resistance kan fjerne hackingen.

haha, jeg har spillt gjennom begge. Oflline på medium(psn komme opp idag, JIPPI!)
Den du snakker om var en av dem mest vriene. Etter 5-6 forsøk tror jeg det gikk bra.

Har noen tips for den offline:

Ta heavy.Operative. Bruk forkledning til å komme deg til en av dem. Plant hackboksen. Idet du planter den, vent til den greia dukker opp i hånda så går du bak i rommet bak de tre søylene som står der. Du kan nesten sitte der ubemerket uten at AI tar deg. Eneste er at dem prøver å fjerne den. Siden ingen på laget hjelper deg, gå ut å skyt han med en gang han starter, og fortsett hackingen.

Håper det hjalp.
  • 0
Siterer fantomena:
Irrieterer meg grønt

Siterer Tommy Kvaernerud:

Helt enig.

Spillet er hva jeg vil kalle "broken", og det er i den forstand at det er mange feil, ubalansert og lite innhold. Det er ikke meningen å spille Brink offline eller coop da AIen er helt elendig og ikke gir en morsom opplevelse å spille med/mot. Derfor MÅ man spille online, men om man prøver å spille online så blir man møtt med bot-fylte servere eller en lagfest uten sidestykke. Derfor må man spille og "nyte" Brinks svakeste del.

Jeg gidder rett og slett ikke vente på at alt det som ikke funker skal funke. Spillet har hatt en beta og vært i utvikling i mange år og da forventer jeg (kravstor som jeg er) at spillet er spillbart på sine egne premisser når det kommer ut. Dette er ikke et stort MMO med mye innhold aka WoW. Dette er et lite MP FPS som burde fungere på lansering. Det gjør det ikke og derfor selger jeg det.

Å sitte å håpe godtroende at alt kommer til å bli "perfekt" om en måned eller to når patchen kommer, blir for meg en eller annen form for fanatisme som jeg holder meg langt unna. Dette spillet skal selges. Det er synd at det skulle bli slik, men minstekravet mitt til et spill er at det skal være gøy og underholdende. Det er det ikke. 320kr for å selge det er ikke ille når det kostet 400kr nytt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Er det bare jeg som hater Security greia i Container City? Brukte sikkert 5 forsøk på å prøve å komme meg gjennom det jævla stedet! Resistance setter opp 1000 milliarder turrets!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Nei du er ikke den eneste JoEy_Odd
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Det er så jævlig mye vanskeligere når man er Security! Det er sikkert bare fordi Resistance er mer awesome. <------- Resistance
  • 0
Øøøø, Security er tøffest da? Resistance ser ut som en gjeng med hoboer.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Ikke hvis du har en black guy med ginger rastafletter.
  • 0
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg er såååå awesome!
  • 0
Security er en jævlig kampanje.
  • 0
Security har best campaign! Resistence har også bra, men de må gjøre så mye mer. Har snart kommet i lvl 20 for andre gang og nå mangler jeg bare 2 achievements
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Security har best campaign! Resistence har også bra, men de må gjøre så mye mer. Har snart kommet i lvl 20 for andre gang og nå mangler jeg bare 2 achievements

Syns begge campaigns var tilnærmet likt jeg. Har ikke spillt online(ps3) men er i level 17. Hvordan syns du character systemet virker? Nå som du snart har kommet i level 20 for andre gang?
  • 0
Siterer lol-guy:
Citerer Arawos ecurity har best campaign! Resistence har også bra, men de må gjøre så mye mer. Har snart kommet i lvl 20 for andre gang og nå mangler jeg bare 2 achievements

Syns begge campaigns var tilnærmet likt jeg. Har ikke spillt online(ps3) men er i level 17. Hvordan syns du character systemet virker? Nå som du snart har kommet i level 20 for andre gang?

Hva mener du med character systemet? Character customization, abilities, weapons osv? Synes at character customization ikke har så mye, men fargeendringene gjør det veldig bra og man kan lage utrolig kule og forskjellige folk. Digger weapon customization også. Bruker AR Rhett (Attachments: adjusted iron sights, duct-taped magazine, six-vent muzzle breaks og speed sling) og Richie Revolver (Attachments: speed holster, rapid fire, green eye scope og uå-vent muzzle breaks)
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer lol-guy:
Citerer Arawos ecurity har best campaign! Resistence har også bra, men de må gjøre så mye mer. Har snart kommet i lvl 20 for andre gang og nå mangler jeg bare 2 achievements

Hva mener du med character systemet? Character customization, abilities, weapons osv? Synes at character customization ikke har så mye, men fargeendringene gjør det veldig bra og man kan lage utrolig kule og forskjellige folk. Digger weapon customization også. Bruker AR Rhett (Attachments: adjusted iron sights, duct-taped magazine, six-vent muzzle breaks og speed sling) og Richie Revolver (Attachments: speed holster, rapid fire, green eye scope og uå-vent muzzle breaks)

Takk for tipsa, men tenkte egentlig på charater systemet der du bare levler opp til 20 og lager opptil 10 forksjellige. Og når det gjelder abilities.

Syns du det er noen vits i å lage mange? eller holde seg til en hvor man har maks ability.

Og hvordan funker det å bytte mellom hver. Gidder du det eller spiller du bare med en til 20, starter på nytt osv?
  • 0
Det er også et system som er helt dust i Brink. Hvorfor lage et kult system der man kan bytte klasser midt i et game for så å begrense antall triks sånn at man må lage en ny karakter? Det er jo mot sin hensikt.

Selv har jeg gått brukt nesten alle poeng på Medic og Engineer, som gjør at hvis jeg midt i en match må hjelpe laget og ta rollen til feks en Soldier, så er jeg kanskje for dårlig rustet til å gjøre jobben min. Dette er for meg helt idiotisk.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det er også et system som er helt dust i Brink. Hvorfor lage et kult system der man kan bytte klasser midt i et game for så å begrense antall triks sånn at man må lage en ny karakter? Det er jo mot sin hensikt.

Selv har jeg gått brukt nesten alle poeng på Medic og Engineer, som gjør at hvis jeg midt i en match må hjelpe laget og ta rollen til feks en Soldier, så er jeg kanskje for dårlig rustet til å gjøre jobben min. Dette er for meg helt idiotisk.

Syns det egentlig er litt merkelig, syns man skulle kunne bytte kropsbygning og, da det kommer helt an på situasjonen.

Men kunne jo lagd at man kunne bytte character og. Så levle opp en character med alle soldier abilities, ny med alle medic. osv.

Men da hadde liksom litt av poenget vært borte da de som har høy nok rank har laget egne klasser.

Min i 17 nå har jeg tatt de jeg syns så kulest eller viktigst ut. Selv om jeg ikke tror jeg har noen på operative bortsett fra en ellerno.

Alt kan patches...
  • 0
Siterer fantomena:
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer fantomena:
Day 6 på Security på online med easy som vanskelighetsgrad.

Hell, jeg får ikke til day 3 på security, offline og på easy.
Og de andre spawner to meter unna målet mitt.
Og når man ikke tåler stort mer enn tre skudd fra whatever våpen, så ligger jeg tynt an.

Skjønner ikke hvorfor security campaignen skal være vanskeligere.
Den andre fløy jeg igjennom på første forsøk.

Dere kødder nå? Jeg tok de lett offline på Hard............
  • 0
Som sagt, gjem dere bak søylene!

Edit: Når jeg sjekker etter tror jeg faktisk jeg forveksla den med en annen;L Hørte bare hacking og da tenkte jeg umiddelbart på den enste hacking missonet som jeg slet med... HAHA, sorry for den ;)

Tror jeg starter det opp igjen jeg og sjekker hva som er hva;L

Edit: Nå veit jeg hvilken dere mener! Tenkte på siste What if på resistance jeg ;)

Men den dere snakker om er ikke mye vanskelig? Gjorde den nettopp, men dette var letteste gangen. Nå holdt faktisk laget dem unna så jeg kunne hacke.

Starta med bare å skyte alle jeg så mens jeg venta på at laget mitt skulle holde dem tilbake, så var det bare å hoppe ned å hacke. Tror jeg bare døde ett par ganger. Var medium.
  • 0
Synes at det er litt teit at man ikke kan plukke opp våpnene til med/mot-spillerne.Idiotisk detalj
  • 0
Kommet meg igjennom begge campaigns nå (inkludert what if oppdragene). Så nå skal jeg fokusere på achievementsene.

PS: Noen som vet en enkel måte å ta achievementen They never knew what hit them?
  • 0
Siterer fantomena:
Kommet meg igjennom begge campaigns nå (inkludert what if oppdragene). Så nå skal jeg fokusere på achievementsene.

PS: Noen som vet en enkel måte å ta achievementen They never knew what hit them?

Hele laget ditt med samarbeidende kompiser;)
  • 0
Siterer fantomena:

Klarte det første gang jeg spilte. Gjorde security mission 1 alene (normal) stormet til barricade greia og fikk fyren ut med engang. Litt flaks kan det godt ha vært, men
Carpe Noctem
  • 0
ONLINE PÅ PS3 FOR FAEN!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!