Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

Its official, Be More Objective 3 Stjerner er omogleg alene!!!!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Its official, Be More Objective 3 Stjerner er omogleg alene!!!!

Får ikke til 2 aleine engang jeg ;L Gidder ikke, blir bare irritert.

Siterer fantomena:
Kommet meg igjennom begge campaigns nå (inkludert what if oppdragene). Så nå skal jeg fokusere på achievementsene.

PS: Noen som vet en enkel måte å ta achievementen They never knew what hit them?

Jeg fikk den faktisk nettopp, online på container city.
  • 0
Hva er egentlig "versus" modusen?
  • 0
Hvorfor er onlinen fortsatt laggete? Er jo mest AI på online med lagg uansett. mmm, dette må dem fikse på.

Tror jeg starter opp BC2 istedet.
  • 0
Noen som har tips til Tower defense 3 og Be more objective 3? Klarer ikke å få de til
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Noen som har tips til Tower defense 3 og Be more objective 3? Klarer ikke å få de til

Tower defense 3 driter jeg i selv. Achievementen er ikke vært frustrasjonen.

BTW, kommer til å beholde Brink ut uka, til Gamestop har oppdatert listene sine, så om noen vil spille det før det, så er jeg med.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har bestemt meg for å gå ikke gå for alle achievementene. Kommer til å prøve meg på et par til. Etter da legger jeg Brink på hylla.
  • 0
Hvordan får man til å låse opp f.eks. Tower defense 2/3 ?
Og som jeg har forstått det går det bare an å spille Online i oppdragene og challengene,er det sånn?
  • 0
Du må bare klare 1 stjerne for å låse opp 2.
  • 0
Hvilken mode måtte jeg velge for å spille med mennesker? Hver gang jeg tar big teams så joiner jeg en match med ett menneske, så er resten bots..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Det er sikkert bare fordi det ikke er mange som spiller Big Teams. Bare ta vanlig så får du vanligvis full lobby
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Det er sikkert bare fordi det ikke er mange som spiller Big Teams. Bare ta vanlig så får du vanligvis full lobby

Ah, daså! Trodde det var big teams man skulle spille i hvis man skulle spille med bare mennesker.
  • 0
Nei, du har noen valg. Når jeg hopper inn i en match med Standard settings (tror jeg det heter) er det nesten alltid fullt med ekte folk. Dessverre så er lag utrolig vanlig
  • 0
Så var det laggen, da..
  • 0
På Gamestop i Tønsberg sto det at Brink ikke kommer før 20.
Så han bak disken ble visst litt overrasket når jeg kom for å bytte det
Fikk 350kr og tapte derfor bare 50.
Mye bedre enn å la mølet støve ned i hylla.
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Så var det laggen, da..

jeg som trodde PCen var for dårlig, men det har jo hele tiden vært lagg...
(kan kjøre Crysis 2på fult uten lagg)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Altså.. Dere som sliter med be more objective 3 og tower defense 3, søk på utube?? Tower defense 3 tok jeg som en lek, mens be more objective 3.. den ble d "litt" banning og raging på.. egentlig veldig mye.. sa den var umulig ;p helt til jg fant en strategi for den, uansett.. På tower defense 3, vær heavy og sett ut miner/turret hele tida, samtidig som du sitter i et hjørne oppe, der fiender ska komme fra. Når fiendene kommer så blinker jo døra oransje, så du rekker å snu deg å drepe de bak deg. Good luck!
The D' is silent.
  • 0
Får prøve litt senere.... Hvilke leveler er dere i? Er selv i level 14
  • 0
Tror jeg er i 15!
  • 0
Tror jeg er 14.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
På Gamestop i Tønsberg sto det at Brink ikke kommer før 20.
Så han bak disken ble visst litt overrasket når jeg kom for å bytte det
Fikk 350kr og tapte derfor bare 50.

WHAT?! Jeg var på gamestop i Oslo i dag, og der kunne jeg få 240kr for det. Duden bak disken sa jeg burde komme tilbake på fredag fordi da var kanskje listene oppdatert slik at jeg kunne få 320kr isteden. Men 350kr? Sykt...

Siterer Tommy Kvaernerud:
Mye bedre enn å la mølet støve ned i hylla.

Kunne ikke vært mer enig. Litt usikker på hva jeg skal bytte det mot, men uansett skal det byttes inn fortest mulig.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg klarte nettopp alle 3-stjernes challengene, men achievementen kom ikke opp. FML.
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Gadd ikke mer nå. Har litt over 650 G på spillet. Har lagt det på hylla for å støve ned. Klarte bare ikke å jakte på flere achievements når spillet er så uferdig som det er. Goodbye, Brink!
  • 0
Siterer Parius:
Jeg klarte nettopp alle 3-stjernes challengene, men achievementen kom ikke opp. FML.

Tror jeg hadde begått selvmord om det samme hadde skjedde med meg...

Siterer fantomena:
Gadd ikke mer nå. Har litt over 650 G på spillet. Har lagt det på hylla for å støve ned. Klarte bare ikke å jakte på flere achievements når spillet er så uferdig som det er. Goodbye, Brink!

650 G? Det er jo ingenting! Skjønner at folk ikke liker det så godt, men det må da være mulig å få over 800g på en playthrough? Noen spill er så dårlig at jeg ikke orker å bli ferdig med storyen, men Brink er langt i fra så dårlig at jeg gir opp
Carpe Noctem
  • 0
Er ferdig med storien . Har 6 achievements igjen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!