Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~


Haha xD


Hvorfor trodde du (tyfonknut) det kom nå, denne våren ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer ROJ123:
Da burde du kanskje endre det på første posten hvis du mener det -.-


Ja burde nok endre den snart. Har ikke sett på OP siden i fjor :s

Siterer kokiri:
Haha xD


Hvorfor trodde du (tyfonknut) det kom nå, denne våren ?


Hvorfor? Fordi det stod det på de første videoene til BRINK, hvordan ellers.

EDIT: Redigeringsknappen på OP er borte
  • 0
Grei første-post men noe feil info, spillet kommer ut tidlig 2011, og er ikke er rpg spill! Mer riktig et FPS/Action... Gleder meg sykt! Er det 18 eller 16? Synes det fortjener 16, ikke mer!
  • 0
Vel, du har jo ikke spilt spillet, såååå...

Det er rangert 'T' i US of A, men vet ikke hvordan PEGI reagerer. Og gjør det så mye egneltig om det er 18 eller 16? Spillet er jo det samme.
  • 0
Ser ikke ut som DICE vil gi ut Mirror's Edge 2 i den nærmeste fremtid så gleder meg sykt til å få kunne løpe rundt med SMART systemet i Brink.
  • 0
Synd det kommer ut neste år. Bør bli verdt ventinga
  • 0
Ah, dette spillet ser fett ut! Annerledes, med en tøff stil og nice miljøer! Håper det kommer en beta i nærmeste framtid!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
På noen videoer på PSN står det 16+, men på jeg annen PSN videoer står det 18+, merkelig ??
  • 0
På GR reklamen står det 18+ da. Men vi får vite det når spillet begynner å nærme seg.
  • 0
Siterer ROJ123:
På GR reklamen står det 18+ da. Men vi får vite det når spillet begynner å nærme seg.


Så det jeg også, men etter trailerene jeg har sett virker det ikke som et 18+ spill. Men hva vet nå jeg?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Det fortjener absolutt ikke 18+ ifølge det jeg har sett på videoene. Spillet ligger ute på steam! Det koster 49 euro (eller no sånt), så da må det vel være mulig å kjøpe det NÅ!!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Det fortjener absolutt ikke 18+ ifølge det jeg har sett på videoene. Spillet ligger ute på steam! Det koster 49 euro (eller no sånt), så da må det vel være mulig å kjøpe det NÅ!!


Eller forhåndsbestille?
  • 0
Kanskje, aner egentlig ikke
  • 0
Forhåndsbestille.
  • 0
F0xhunter, jeg likte det bebrillede trynet ditt mye bedre før, bruk det gamle profilbildet
  • 0
Er det linneært eller free-roam ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Begge deler tror jeg
  • 0
Desverre har jeg ikke penger nå, så Brink må nok skaffes etter jul -.- For.. Mange.. Spill! FIFA 11, CoD: BO, AC: Brotherhood, Halo: R.E.A.C.H.. Guuud
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Hah, jeg har 500,- penger, og alle skal brukes på klær :/
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Desverre har jeg ikke penger nå, så Brink må nok skaffes etter jul -.- For.. Mange.. Spill! FIFA 11, CoD: BO, AC: Brotherhood, Halo: R.E.A.C.H.. Guuud


Brink MÅ skaffes etter jul, det kommer ikke ut før Q1 2011 -.-

Siterer kokiri:
Er det linneært eller free-roam ?


Det er ikke et free roam spill nei.
  • 0
På en måte, det er jo enorme områder, og man kan velge angrepsmetode osv. Man kan jo foreksempel finne en spesiel vei og ta et bakholdas angrep. Så på er det måte free roam, siden det er enorme områder.

Lagt til 2010-08-22 22:12:
F0xhunter, nå er du idiotisk. Bruker penger på klær nå som det kommer så masse storspill! Huff og huff.
  • 0
Vil ikke bli så "enorme områder" at det kan kalles free roam, man får kanskje enkelte ganger en mulighet om hvilken taktikk man kan velge å gjøre, men det blir fortsatt ikke free roam. FPS sandkassespill eksempel er Far Cry, Crysis og Borderlands.
  • 0
Vil ikke si at Crysis er et sandkassespill.
  • 0
Siterer ROJ123:
Vil ikke si at Crysis er et sandkassespill.


Så du sier imot fakta? Litt idiotisk.
  • 0
Crysis er free roam ja. Men dette er jo Brink, så vi burde vel snakke om det, ikke Crysis

Lagt til 2010-08-22 22:53:
Men det blir 16, ikke sant? Hvis PEGI gir det 18, klikker jeg. PEGI er jo som kjent flinke til å gi litt for høye aldersgrenser!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!