Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

LIVE
HQ
logo hd live | System Shock
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

Noen som vil spille storyen på hard? Tenkte det hadde vært en morsom utfordring.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Siterer Crazy Kraken:
      Noen som vil spille storyen på hard? Tenkte det hadde vært en morsom utfordring.

Kan godt være med. Men da må vi gjøre det NÅ.
      • 0
      Spiller dere?? Kan godt bli med jeg!
      Living so the last night feels like a past life
      • 0
      Lol! Ble i en eller annen grunn disconnecta.
      • 0
      Gaaah!
      • 0
      Folkens, hvordan spiller jeg online? Fant nettopp ut at jeg pwnet så mye at jeg muligens kan ha spilt offline istedenfor online. Vet ikke om jeg har spilt offline eller ikke, men om jeg har så er AIen ganske god.
      • 0
      Om du spiller online ser du at det står grønne eller rød streker ved siden av ekte spillere
      • 0
      Føler meg litt alene om å like Brink på GR... Har 2 folk i lvl 20 og jeg er forsatt glad i Brink, selv om det har noen feil her og der.
      Carpe Noctem
      • 0
      Har en i lvl 17 jeg, men så har jeg hatt spillet i litt kortere tid
      • 0
      Er i level 15 eller noe sånt.
      • 0
      Digger Brink. Mirror's Edge møter Team Fortress 2.
      • 0
      Siterer Arawos:
      Føler meg litt alene om å like Brink på GR... Har 2 folk i lvl 20 og jeg er forsatt glad i Brink, selv om det har noen feil her og der.

Du er ikke alene! Jeg digger det, prøvde Black Ops igår for første gang på lenge, og det føltes så kjedelig iforhold til Brink! GO BRINK WOOT WOOT BEEP
      [19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
      • 0
      Siterer blyantkvesser:
      Citerer Arawos:

Du er ikke alene! Jeg digger det, prøvde Black Ops igår for første gang på lenge, og det føltes så kjedelig iforhold til Brink! GO BRINK WOOT WOOT BEEP

Siterer Zyrocz:
      Digger Brink. Mirror's Edge møter Team Fortress 2.

Siterer Arawos:

Må... Kjøpe... Brink...

Må... Begrense... Antall... Spillkjøp...

"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
      • 0
      Kjøp Brink på Elkjøp, og hvis du angrer bytter du det bare inn på Gamestop og mister bare 50-80 kroner!
      [19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
      • 0
      Godt å høre at jeg ikke er den eneste!
      Carpe Noctem
      • 0
      Siterer RockFuzzEleven:
      Må... Begrense... Antall... Spillkjøp...

Det er det jeg jeg må.
      • 0
      Siterer fantomena:
      Citerer RockFuzzEleven:Må... Begrense... Antall... Spillkjøp...

Det er det jeg jeg må.

må....ikke...la.....være...å....kjøpe....RDR....og......inFamous....2.....
      .
      "Stealth Killing - Kill with skill"
      • 0
      Siterer pedro97:
      Citerer fantomena:Citerer RockFuzzEleven:Må... Begrense... Antall... Spillkjøp...

Det er det jeg jeg må.

må....ikke...la.....være...å....kjøpe....RDR....og......inFamous....2.....
      .

Du har ikke RDR?...GÅ VEKK!! LØP OG KJØP, GODDAMNIT!!!!!!
      Carpe Noctem
      • 0
      Har ikke fått spilt på et par dager nå på grunn av at nettet her var vært stengt. Jeg kan sikkert bli med på et par runder senere i dag og denne uken!
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Siterer AcH Clawed:
      Har ikke fått spilt på et par dager nå på grunn av at nettet her var vært stengt. Jeg kan sikkert bli med på et par runder senere i dag og denne uken!

Vel, vi kan jo ta de tre siste banene jeg mangler på Hard? Da sier jeg meg ferdig med spillet etter det.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Sure, men vi må nok være litt flere enn oss to for å spille på Hard uten at det skal bli alt for frustrerende. AIen er jo totalt uforutsigbar
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Jeg blir med, hvis vi kan organisere noe
      • 0
      Jeg kan godt bli med, stay in touch!
      The D' is silent.
      • 0
      Siterer Arawos:
      Du har ikke RDR?...GÅ VEKK!! LØP OG KJØP, GODDAMNIT!!!!!!

Buhu MEN HVA MED HAN SOM IKKE HAR GEARS OF WAR?!!?
      Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
      • 0
      Kan forhåpentligvis bli med. Bare jeg ikke blir disconnecta som forrige gang.
      • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!