Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

Kjøpte Brink istad. 180kr

Har ikke akkurat noen forventninger, så blir nok ikke skuffet.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
DLCen Brink: Agent of CHange vil bli lansert imot slutten av Juli Oppramset rundt artikkelen:

- DLCen kommer mot slutten av Juli.
- Den vil være gratis de 2 første ukene etter den har blitt lansert på 360, PC og PS3, etterpå må man kjøpe den (pris vites ikke).
- Den kommer med 2 nye omgivelser, 4 nye abilities, 2 nye klær og 2 nye våpen tilbehør.
  • 0
Gratis de 2 første ukene?! Jævla bullshit
Carpe Noctem
  • 0
Ihvertfall når alle sammen klagde så sinnsykt på hvor skuffende spillet var. Lurer på hvor mye det koster etterpå? Hvis det er 800 MS points elns er det heftig bullshit
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Blir vel å koste 800-1200 poeng om je gikke tar feil.
  • 0
Ehhh...? Nå har ikke jeg vært på Xbox på ca. 4 uker så er denne DLCen ute enda?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Var på xbox live for 4 dager siden. Var ikke noe der.
  • 0
DLCen er ute nå, og har vært ute i et par dager. Jeg og DarkSidedGamer kommer til å spille endel Brink i dag, så hvis noen vil være med er det bare å ta kontakt her på GR! Vi spiller på Xbox
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Har spillt litt Brink med ThMosekillah og DarkSidedGamer og jeg må si at MP delen har blitt veldig bra. Oppdager svært lite lagg og spillet er så mye mye bedre når man har et fullt lag av ekte mennesker. De 2 nye banene er jo også ganske gode, men jeg savner litt mer parkour.
Carpe Noctem
  • 0
Synes det er skikkelig kjedelig jeg.
  • 0
Er enig i alt det Arawos sier der.

Fantomena, har du spilt nye mappene med fullt lag som ikke består av botter?
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Er enig i alt det Arawos sier der.

Fantomena, har du spilt nye mappene med fullt lag som ikke består av botter?

Har spilt mappene med 5 kompiser uten noe som helst lagg.
  • 0
Alle achievements igjen!
Carpe Noctem
  • 0
Mangler den med Field Regen Unit greia!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!