Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

Gleder meg til spillet kommer ut. Ble delvis forvirret og delvis i ekstase da jeg så at Tyfonknut hadde satt datoen til "våren 2010", men skjønte kjapt at dette var informasjon som var foreldet, og ikke gjaldt lenger. Etter det jeg har hørt, og ut i fra videoer jeg har sett, er spillet en tanke lineært, men samtidig har det flere valg, slik at man kan spille ut sin egen skjebne i forskjellige oppdrag ol. Syns spillet har samme stil som spillet Borderlands, men jeg føler meg sikker på, og håper inderlig, at spillet blir mange hakk bedre enn 2009-utgivelsen.

Platekompaniet er vel bare ikke oppdatert, siden det står at spillet slippes den 24 september i år? http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Playstation_3/Brink
/?id=105013

Play.com sier at det gis ut 25 mars 2011, så det er vel rimelig sikkert at den er litt mer nøyaktig enn Platekompaniet.

Btw, har det så veldig mye å si hvor høy aldersgrense spillet har? Jeg tror selv at det blir 18-års grense, da Borderlands fikk det, og det virker relativt voldelig ut i fra trailere, gameplay, ol.
Tits or GTFO!
  • 0
Parkour Gamer, man må benytte en hver sjangse til å pwn'e noen
  • 0
Det virker IKKE voldelig utifra videoer! Spruter bare litt blod, mindre enn i BF, og blodet blir ikke liggende på bakken, man har ikke engang kniv, bare slår dem med våpnene. Hvis det blir 18 her, kommer jeg til å hate PEGI en god stund.

Lagt til 2010-08-22 23:23:
Jeg bryr meg om aldersgrensene siden det kan bli tungvint å skaffe det hvis det har 18, pga jeg er 14.
  • 0
I følge reklamen her på gamereactor, har PEGI satt 18-års aldersgrense på spillet. Tough luck, mr. mindreårig!
Tits or GTFO!
  • 0
Men på flere PSN videoer står det 16+. Bare noen få av de sier at det er 18+. Merkelig, dette her altså.
  • 0
Bryr meg ikke hvilken aldersgrense det blir, får det uansett.
  • 0
Oops, jeg har visst ikke fulgt med.. trodde det skulle komme i september.. Men det passa faktisk meg midt i blinken! :p
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Håper at det meste av spillet foregår i den "lyse" delen. Likte ikke Container City, altfor brunt og skittent. Spillet passer bedre til å foregå i den delen med det høye tårnet!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Når kommer spillet igjen? Og må man spille det igjennom Steam hvis man skal ha det til PC?
  • 0
Ang aldersgrense, på en video her på GR starter det med PEGI 16, og på en annen PEGI 18, hvilken gjelder?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg vet att informasjonen er foreldet på første post, men grunnen til det er att innlegget ikke lar seg endres av meg, noe som er dumt for meg... men hvis en moderator stiller opp og hjelper til med å redigere førstepost med innhold som jeg antagelig kommer til å få fikset snart. Men synd att spillet har blitt utsatt til neste år(noe rundt starten av året). Håper på att denne ventingen blir utbetalt i ren glede når man får hånda i en kopi av spillet.
  • 0
Hva er i veien med første posten?

Lagt til 2010-09-18 12:46:
Ah, ser feile. Endre på frøsteposten da!
  • 0
Takket være Crazy Kraken, så har jeg plutselig fått en viss interesse i dette spillet. Noen andre her som har planer om å skaffe seg det eller?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg skal skaffe det, men vet ikke om det blir på PS3 eller PC.
  • 0
Gleder meg til dette spillet! Ikke lenge igjen nå!

Siterer ROJ123:
Jeg skal skaffe det, men vet ikke om det blir på PS3 eller PC.

Har du pc til å kjøre det da? I så fall ville jeg valgt pc, men nå er jo jeg en pc geek også da
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Om jeg ikke hadde hatt PC til å kjøre det hadde jeg ikke nevnt PC
  • 0
Haha, sant det . Dersom du vil spille online med venner, så burde du nesten ha spillet på samme platform som dem. Kan være lurt å sjekke ut det. Next up er jo rett og slett hva du foretrekker best. Liker du skytespill med tastatur og mus? Eller med en håndkontroll?
  • 0
Brink kommer ut 13 mai,10 mai i nord-amerika.
Hvordan er det med level's online?Kan man ranke ?
  • 0
Siterer hansjorgen:

Som jeg har forstått det så kan man ranke opp til level 5 med hver enkelt figuer som man har. Noe mer enn dette har jeg ikke fått med meg, da jeg prøver å ikke vite så mye om spillet før det komme ut, annet enn at det virker som et meget interessant spill for min egen del.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Gleder meg som en lodden andeunge til brink. Ikke lenge igjen nå!!!!
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Gleder meg som en lodden andeunge til brink. Ikke lenge igjen nå!!!!
Enig!
  • 0
Siterer hansjorgen:
Brink kommer ut 13 mai,10 mai i nord-amerika.

Ranking er som clawed sa 5 ranker, men på brink wiki så star det at rank 4 er lvl 15. Lvl 20-30 er vel da rank 5 tipper jeg.
Carpe Noctem
  • 0
Så vi gleder vårs som lodne andeunger til Brink? (Intern "mobbing" av Arawos)
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Så vi gleder vårs som lodne andeunger til Brink? (Intern "mobbing" av Arawos)

Ikke mobb min vakre "dialekt", æsj klort :/

Btw, noen som er ekstreeemt skuffet over at females ikke er med, fordi de ville heller fokusere på å ha mer customization options til male? Jeg er glad for det faktisk for det eneste det vil føre til er at vi må sloss mot horer og halv nakne kropper vær match. Dessuten har de en jobb å gjøre på kjøkkenet så de har nok ikke tid til å bidra.
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!