Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

Hva med spillmodusene,er det som i COD T.D, Domination osv?
  • 0
Siterer Arawos:
Dessuten har de en jobb å gjøre på kjøkkenet så de har nok ikke tid til å bidra.

Du har skjønt det gutt'n min

Siterer hansjorgen:
Hva med spillmodusene,er det som i COD T.D, Domination osv?

Tror nok ikke det er helt som i CoD, nei. Vet at det er en Defense/Offense Gametype (uten å ha helt forstått hvordan denne skal fungere) og mener at jeg har hørt om en form for Deathmatch.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Arawos essuten har de en jobb å gjøre på kjøkkenet så de har nok ikke tid til å bidra.

Du har skjønt det gutt'n min

Citerer hansjorgen:Hva med spillmodusene,er det som i COD T.D, Domination osv?

Tror nok ikke det er helt som i CoD, nei. Vet at det er en Defense/Offense Gametype (uten å ha helt forstått hvordan denne skal fungere) og mener at jeg har hørt om en form for Deathmatch.
Kult

Lagt til 2011-04-22 10:57:
Anbefaler denne linken fra platekompaniet for å kjøpe Brink : http://www.platekompaniet.no/Sok.aspx?frmquery=brink&searchO
pt=ALT&x=0&y=0
  • 0
Det finnes billigere steder og man får i tillegg med bonuser om man bestiller fra de jeg vet om. Amazon, Play og game
Carpe Noctem
  • 0
Damn, jeg har bursdag 2. juni, og vet ikke hvilket spill jeg skal ønske meg av Brink og L.A. Noire.

Hjernen min sier L.A. Noire, ettersom jeg er litt lei av FPS, og har lyst på noe nytt. Hjertet sier Brink, ettersom jeg fortsatt er veldig glad i FPS og actionspill, og parkpurdelen er noe jeg har lengtet veldig lenge etter!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Arawos:
Det finnes billigere steder og man får i tillegg med bonuser om man bestiller fra de jeg vet om. Amazon, Play og game

Men på play så må man betale toll når prisen bestiger 200kr..
  • 0
Hmm... var da meget billig man fikk Brink på Platekompaniet da...
Bestilte selv fra gamezone for lenge siden, og tror jeg holder meg til dem for den utrolig gode kundeservicen og leveringstiden de har der, de har enda ikke sviktet meg en eneste gang <3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer hansjorgen:
Citerer Arawos:

Men på play så må man betale toll når prisen bestiger 200kr..

Verdt å betale litt ekstra for fallout packen syns nå jeg da og jeg fikk gratis frakt og har allerede latterlig mye penger... Fint at du sier i fra ofc, men jeg er gal etter pre-order bonuser
Carpe Noctem
  • 0
Eneste pre-order pakken jeg syntes ser litt kul ut er Spec-Ops. De andre, som Doom og Fallout ser bare, eh, kjipe ut
  • 0
http://www.g2play.net/store/BRINK/

Billig PC-versjon

Siterer blyantkvesser:
Eneste pre-order pakken jeg syntes ser litt kul ut er Spec-Ops. De andre, som Doom og Fallout ser bare, eh, kjipe ut

Fallout er aldri kjipt!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Fallout er aldri kjipt!

Ikke akkurat kjipt da, men luene og T-skjortene var ikke akkurat så pene, men våpenet var litt tøft da
  • 0
BTW, noen som spiller ps3 og har bestilt Brink?
Ingen av kompisene mine har bestilt det,og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller. Kult å spilt sammen med nordmenn vettu ;)
  • 0
Kjenner at jeg snart dør av all ventingen. På dette tidspunktet er jeg mer hypa på Brink enn Skyrim, og det sier litt! (...særlig!) Customizingen blir utrolig episk
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Kjenner at jeg snart dør av all ventingen. På dette tidspunktet er jeg mer hypa på Brink enn Skyrim, og det sier litt! (...særlig!) Customizingen blir utrolig episk

Er så absolutt ikke mer hypa på Brink enn det jeg er på Skyrim, da Skyrim (forhåpentligvis) blir et episk og godt rollespill osm jeg kan kose meg med i flere hundre timer. Brink derimot blir vel egentlig bare noe jeg kjøper for å et Pakour Aktig spill (hadde veldig lyst på Mirror|s Edge) samtidig som jeg får et multiplayer spill å fylle tiden med, men jeg gleder meg så absolutt!
  • 0
Særligheten på slutten var ment som at jeg egentlig ikke gjør det for jeg er dypt overbevist om at skyrim blir det beste spillet i år hva slags classer og character type skal dere være (tror) ?? Jeg kommer til å gå for medic eller operative og ha normal vekt først. Fyren min skal se episk ut. Sort eller rød hette med sort eller rød gassmaske
Carpe Noctem
  • 0
Pleier å foretrekke å være han lette karen med en SMG, så regner med at det blir noe rundt der, er ikke helt sikker på hvilke(n) klasser som lar deg bruke en SMG.
  • 0
Tror jeg skal gå for en som er relativt raskt og smidig første gangen, ettersom det er pakourdelen jeg er mest nysgjerrig på
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Tror jeg skal gå for en som er relativt raskt og smidig første gangen, ettersom det er pakourdelen jeg er mest nysgjerrig på

Me2!
Elsker Mirror's Edge, og vil gjerne oppleve noe lignende.
Tror jeg aldri skal være han heavy typen.

Usikker på om jeg skal ha dette til PC eller Xbox.
Det kommer 13 mai, men da har jeg enda ikke noe bra PC. Skal konfirmere meg 15.mai, og har tenkt å bruke de pengene på PC. Problemet er at jeg bare ber 20 stk!
Jeg ber 2 bestemødre, 1 bestefar, 2 tanter, 2 onkler, 3 fettere, 2 fadere, 2 uhh, folk ifamilien som jeg ikke kan navnet på, og så de 5 i min familie.
Aner ikke hvor mye penger jeg kan vente meg. Så det er ikke sikkert jeg kjøper det til PC, for det er ikke sikkert jeg får råd.

Er egentlig en PC gamer, men hvis jeg på en eller annen heldig grunn for nok penger til PC tar det jo noen uker å få den i hus også.

Regner med at Brink kan spilles uten Xbox Live Gold.

Så, PC eller Xbox?

Lagt til 2011-04-24 10:13:
Dere vet han lette politifyren i teaser traileren? Skal lage en slik figur
  • 0
Siterer hansjorgen:
BTW, noen som spiller ps3 og har bestilt Brink?

Jepp.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Pleier å foretrekke å være han lette karen med en SMG, så regner med at det blir noe rundt der, er ikke helt sikker på hvilke(n) klasser som lar deg bruke en SMG.
klasser har ingenting å si på våpen bruk. Er man tynn bruker man smg og pistoler, er man normal bruker man ar, smg, og litt usikker på om de kan bruke heavy weapons. Svære folk kan vel bruke alt, tror jeg.
Man har jo 10 character spots som man kan bruke så det ville jo være litt teit å aldri bruke heavy build eller light build characters
Carpe Noctem
  • 0
<quote author="LesMiserable">Citerer hansjorgen:BTW, noen som spiller ps3 og har bestilt Brink?

PS3-navn?
  • 0
Siterer Arawos:
klasser har ingenting å si på våpen bruk.

Åjoda!
Hvis du mener figurer, altså, eller mener du klasser som Medic, Engeener, osv? Isåfall, nei, man kan gjerne ha pistol som Medic, eller heavy gun, men det har noe å si hva slags type figur du er.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer Arawos:klasser har ingenting å si på våpen bruk.

Åjoda!
Hvis du mener figurer, altså, eller mener du klasser som Medic, Engeener, osv? Isåfall, nei, man kan gjerne ha pistol som Medic, eller heavy gun, men det har noe å si hva slags type figur du er.

*Facepalm* HVA står det der?! Les da ffs
Carpe Noctem
  • 0
Spør igjen:

Usikker på om jeg skal ha dette til PC eller Xbox.
Det kommer 13 mai, men da har jeg enda ikke noe bra PC. Skal konfirmere meg 15.mai, og har tenkt å bruke de pengene på PC. Problemet er at jeg bare ber 20 stk!
Jeg ber 2 bestemødre, 1 bestefar, 2 tanter, 2 onkler, 3 fettere, 2 fadere, 2 uhh, folk ifamilien som jeg ikke kan navnet på, og så de 5 i min familie.
Aner ikke hvor mye penger jeg kan vente meg. Så det er ikke sikkert jeg kjøper det til PC, for det er ikke sikkert jeg får råd.

Er egentlig en PC gamer, men hvis jeg på en eller annen heldig grunn for nok penger til PC tar det jo noen uker å få den i hus også.

Regner med at Brink kan spilles uten Xbox Live Gold.

Så, PC eller Xbox?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!