Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

Siterer Parkour Gamer:
Så, PC eller Xbox?

PC! Du trenger ikke å kjøpe en PC for over 10.000 for å ta Brink.
Jeg tipper du sitter på en PC nå? Den kan du jo selge, hvis ikke det er skole-PC.

Redigert av moderator fordi: Vær så snill, kun sitér det som er helt nødvendig å sitere, ikke hele poster. /Ole-Christian
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • 192
  • 192
Så synd dette kommer så å si samtidig med L.A Noire, hvis ikke vil jeg kjøpt det første dagen. Men venter nok heller da til prisen er lavere, eller at jeg av en eller annen grunn ikke kan vente.

syns Brink ser veldig morsomt ut, og har lenge ventet på et originalt og spennende fps-spill, og Brink kan bli et slik et. Får det veldig gode karakter, blir det vanskelig å ikke kjøpe det. Men som sagt, Noire står først
Get ready for a better you
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Så, PC eller Xbox?

Er ikke dette egentlig veldig opp til deg selv? Jeg for min del ville kjøpt det til den platformen som jeg føler meg mest komfortabel med å spille på, og som gir meg lyst til å spille, i mitt tilfelle, Xbox 360. De gangene jeg spiller på PC så får jeg av en eller annen grunn ikke like stor glede ut av spillene mine, selv om de er ordentlig gode spill, og derfor kjøper jeg heller det aller meste til Xboxen.

Siden du egenntlig er en PC gamer, så burde du vel da kanskje kjøpe det til PC? Bedre å vente litt lengre, og få ordentlig glede ut av det enn å kjøpe det på release for så å bli lei. Pluss at ved mindre du betaler for XBL gold så får du jo ikke spilt det online!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Neida, men online er ikke et must i Brink! SP og MP er akkuratt det samme.

Tror jeg kanskje kjøper det til Xbox, for da får jeg prøvd det tidligere!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Neida, men online er ikke et must i Brink! SP og MP er akkuratt det samme.

Tror jeg kanskje kjøper det til Xbox, for da får jeg prøvd det tidligere!

Det er jo ikke det samme når man har boter istedet for ekte mennesker som faktisk gjør ting på en langt bedre måte. Det blir ikke det samme på den måten, men om du mener objectives så har du rett. Kunne ha ønsket meg flere game modes i grunn, men jeg tror ikke man går så fort lei av den de har der. ONLINE ER ET MUST I BRINK!*
Carpe Noctem
  • 0
Husker jeg hørte i et intervju at campaignen blir på rundt 8-10 timer. Men blir det 8-10 timer ganger 2 da?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Online i Brink er et must. Det kommer ikke til å overleve uten online-delen. Dette spillet minner meg veldig mye på Shadowrun. Som var et konge online-spill!
Sitte å spille mot boter er ikke artig i lengden.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Online i Brink er et must. Det kommer ikke til å overleve uten online-delen. Dette spillet minner meg veldig mye på Shadowrun. Som var et konge online-spill!
Sitte å spille mot boter er ikke artig i lengden.

+1!

Siterer blyantkvesser:
Husker jeg hørte i et intervju at campaignen blir på rundt 8-10 timer. Men blir det 8-10 timer ganger 2 da?

Hvis du tenker resistance og security campaigns så...kanskje. For han kan jo ha ment begge til sammen. ikke vet jeg, men jeg håper at de har en slutt og en haug av cutscenes Usikker på hvem jeg skal ta først, men tror det blir resistance med noen kompiser med mindre GR folket skal ta security først.
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Hvis du tenker resistance og security campaigns så...kanskje. For han kan jo ha ment begge til sammen. ikke vet jeg, men jeg håper at de har en slutt og en haug av cutscenes Usikker på hvem jeg skal ta først, men tror det blir resistance med noen kompiser med mindre GR folket skal ta security først.

Håper ihvertfall det blir to campaigner på 8 timer! Jeg håper også på masse cutscenes, og at det ikke blir bare rett fra mission til mission uten sammenheng, liksom.

Men hvilken konsoll skal dere ha det på? Tror jeg går for 360, har så mye annet på PS3'en

Og hvilken side skal dere velge? Tror jeg vil være Security først, liker best utseende deres. Rent og pent.
  • 0
Siterer blyantkvesser:
1.Håper ihvertfall det blir to campaigner på 8 timer! Jeg håper også på masse cutscenes, og at det ikke blir bare rett fra mission til mission uten sammenheng, liksom.

2. Men hvilken konsoll skal dere ha det på? Tror jeg går for 360, har så mye annet på PS3'en

3. Og hvilken side skal dere velge? Tror jeg vil være Security først, liker best utseende deres. Rent og pent.

1. Helt enig! Burde være fin flyt mellom banene

2. Skal ha det på Xbox 360 og jeg kommer til å spille det ofte

3. Resistance først, om ikke veldig mange fra GR velger security. Digger det post-apokalyptiske ved dem Men jeg er også veldig glad i lov og orden, og at ting skal se hvitt og "rent og pent" ut som du sier
Carpe Noctem
  • 0
Arawos: Starte spillet sammen når det kommer ut?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Arawos: Starte spillet sammen når det kommer ut?

YAY, det blir jeg med på! Da blir det hva enn du vil for det er samme for meg hvilken av de campaignene vi tar
Carpe Noctem
  • 0
Skal prøve å forhåndsbestille dette via Elkjøp. Billigst der.

Spørs om pappa gidder da. Han sier at jeg heller bør spare til PC. Det eneste gode argumentet jeg har er at det er mine penger
Noe som egentlig ikke funker!
Valgte å kjøpe det til Xbox, siden jeg ikke kan forhåndsbestille til en PC jeg enda ikke har, og ikke er 100% sikker jeg kommer til å få
  • 0
Lurer på om plottet kan ha noe med aliens å gjøre..
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Lurer på om plottet kan ha noe med aliens å gjøre..

Hva sikter du til?
Carpe Noctem
  • 0
fra mobilen

aliens?
  • 0
Pokker! Har ikke penger til spillet på lanseringen. Må vente til begynnelsen av Juni.
  • 0
Siterer fantomena:
Pokker! Har ikke penger til spillet på lanseringen. Må vente til begynnelsen av Juni.

Hva bruker du pengene dine på gutt!? annet en 3 forskjellige versjoner av Crysis 2...

Personlig har jeg aldri hatt store problemer med økonomi og har alltid hatt penger nok til å kjøpe et hvilket som helst spill som passer meg. (da kan jeg jo ikke klage på deg om du ikke er like bortskjemt som det jeg er, siden jeg ikke vet hvordan det er å være blakk, og jeg føler meg litt som en douche når jeg skriver dette, men...) Det betyr ikke at jeg sløser med pengene, men heller sparer og får igjen for det. Brink, Gears 3, Skyrim, Rage, L.A. Noire...you are all mine!
Carpe Noctem
  • 0
Jeg har også nok penger til de fleste spill jeg skal kjøpe i år, men det er bare at jeg har andre ting som jeg må spare til, som f.eks ny PC og moped osv.
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Jeg har også nok penger til de fleste spill jeg skal kjøpe i år, men det er bare at jeg har andre ting som jeg må spare til, som f.eks ny PC og moped osv.

Selvsagt, selv dreit jeg i moped og sykler til skolen i stedet. Lite gunstig for en med lang vei, men da er busen et alternativ også, for den er jo også gratis om du bor langt nok unna. PC er viktig, men man trenger ikke å kjøpe den dyreste heller. Vel, noen ganger så...
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer fantomena okker! Har ikke penger til spillet på lanseringen. Må vente til begynnelsen av Juni.

Hva bruker du pengene dine på gutt!? annet en 3 forskjellige versjoner av Crysis 2...

Kjøpte kun til PC og PS3.
  • 0
Siterer Arawos:
Selvsagt, selv dreit jeg i moped og sykler til skolen i stedet. Lite gunstig for en med lang vei, men da er busen et alternativ også, for den er jo også gratis om du bor langt nok unna. PC er viktig, men man trenger ikke å kjøpe den dyreste heller. Vel, noen ganger så...

Er ikke helt sikker på om jeg skal ha moped, ettersom det er en god del annet som kommer før. Men selvom jeg har veldig lyst på, så har jeg ikke akkurat det største behovet!

Det med at plottet kan ha noe med aliens å gjøre kommer fra en video jeg så. Husker ikke hvilken det var, men på slutten av den åpner en gjeng med noen Security-folk en container, og inne i den er det et grønt lys. Når de security folkene ser på lyset sier en av dem "What the hell is that!?", og alle retter våpenet mot lyset. Rett før videoen slutter kommer det opp den der Evolution Begins-greia. Evolusjonen starter? Hm.

DADAM, sikker ikke aliens da, men gøyt å konspiritere.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Arawos:Citerer fantomena okker! Har ikke penger til spillet på lanseringen. Må vente til begynnelsen av Juni.

Kjøpte kun til PC og PS3.

That's more like it. Bra det

Anyways, la oss ikke gjøre om Brink forumet til et "pengeproblem forum". Case closed!

Siterer blyantkvesser:
Det med at plottet kan ha noe med aliens å gjøre kommer fra en video jeg så. Husker ikke hvilken det var, men på slutten av den åpner en gjeng med noen Security-folk en container, og inne i den er det et grønt lys. Når de security folkene ser på lyset sier en av dem "What the hell is that!?", og alle retter våpenet mot lyset. Rett før videoen slutter kommer det opp den der Evolution Begins-greia. Evolusjonen starter? Hm.

DADAM, sikker ikke aliens da, men gøyt å konspiritere.

Ja, jeg lurte litt på den jeg og. Evolution kan bli forstått på mange måter ser jeg, men jeg tror det er mer utviklingen av samfunnet "the Ark" enn at noen dyr utvikler seg elelr hva du mente Men jeg hadde likt om de hadde litt kontakt med romvesener, men ikke for mye for da blir det bare teit. Egentlig tror jeg de bare er overasket over å finne noe som de ikke forventet å finne. I stedet for en bombe som de skal hente så finner de medisiner eller en cure som resistance mener de beskytter på det oppdraget der, om du er med dem.
Carpe Noctem
  • 0
Tviler selv på at det blir aliens eller noe sånt, men det hadde vært litt fett med en slik twist! Men ettersom historien ikke er det som står sterkest i spillet tror jeg ikke det vil skje
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Tviler selv på at det blir aliens eller noe sånt, men det hadde vært litt fett med en slik twist! Men ettersom historien ikke er det som står sterkest i spillet tror jeg ikke det vil skje

Lurer veldig på slutten, jeg. Hvem har rett, har begge rett?? Security følger ordre, men ordrene de for er greie å skjønne at man må gjennomføre. Samme med resistance så det blir spenende å se hvordan det slutter
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!