Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~

Kanskje begge campaignene har forskjellige slutter..

Men noe jeg er skeptisk til er Operative-klassen. Han kan forkle seg som fienden, og i Killzone 3 er dette et helvete. Alle bruker forkledningsklassen, og man irriterer seg grønn av det. Håper ikke de blir like OP i Brink som de er i Killzone.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Men noe jeg er skeptisk til er Operative-klassen. Han kan forkle seg som fienden, og i Killzone 3 er dette et helvete. Alle bruker forkledningsklassen, og man irriterer seg grønn av det. Håper ikke de blir like OP i Brink som de er i Killzone.

Det tviler jeg på. De kan ikke trykke på noen knapper for da mister de disguise om jeg ikke tar feil. De kan skyte, de kan trykke på knapper, men da forsvinner disguiset og de blir mest sannsynelig drept der og da og man blir revivet av en team-mate etter på om man ble incapiated Og om de skulle være så flinke å ta med mens jeg er alene med han så går det greit for meg for jeg er overbevist på at det ikke skjer alt for ofte.
Carpe Noctem
  • 0
Dumt at det aldri kom en beta.
  • 0
Siterer fantomena:
Dumt at det aldri kom en beta.

Hadde vært kult å få testa det ut litt, ja. Uansett tror jeg det blir dritbra, men en beta eller demo kunne jo vært gøy å prøve seg på for å trene litt
Carpe Noctem
  • 0
  • 192
  • 192
Får mer og mer lyst på dette spillet

Hmm, men kan ikke kjøpe to spill til samme konsoll på en gang
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Får mer og mer lyst på dette spillet

Hmm, men kan ikke kjøpe to spill til samme konsoll på en gang

Kan du vel? Brink virker som et fint spill å spille nå, L.A. Noire som du er så besatt av virker som et bra spill i sommerferien. Mai skal være Brink's måned og ikke Noire sin Kommer selvsagt til å kjøpe Noire, men som sagt, i sommerferien eller noe sånt
Carpe Noctem
  • 0
Enkelte eksklusive PS medlemmer som er medlem av en slags Sony betatest greia fikk teste ut Brink.
  • 0
gjentar fra isted: har min siste tentamen den 12. mai altså dagen før release og det er en torsdag så da kan jeg laxen hele helgen med brink og venner
What is dead may never die
  • 0
Siterer fantomena:
Enkelte eksklusive PS medlemmer som er medlem av en slags Sony betatest greia fikk teste ut Brink.

How? PSN er jo nede enda, right?
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer fantomena:Enkelte eksklusive PS medlemmer som er medlem av en slags Sony betatest greia fikk teste ut Brink.

Testen skjedde for flere uker siden. Hvordan aner jeg ikke, men testen var veldig hemmelig og det var veldig få brukere som fikk teste.
  • 0
Da har jeg en plan: Jeg bruker gavekortet mitt på Brink på den 13., så ønsker jeg meg L.A. Noire til bursdag, som er i starten av juni! Men så var det Red Faction da..
  • 0
Synes det er litt få baner.3 er det man kan variere mellom..
Håper det kommer ut en tilleggspakke senere
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Da har jeg en plan: Jeg bruker gavekortet mitt på Brink på den 13., så ønsker jeg meg L.A. Noire til bursdag, som er i starten av juni! Men så var det Red Faction da..

Enkelt. Dropp Red Faction.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Arawos:Citerer fantomena:Enkelte eksklusive PS medlemmer som er medlem av en slags Sony betatest greia fikk teste ut Brink.

Testen skjedde for flere uker siden. Hvordan aner jeg ikke, men testen var veldig hemmelig og det var veldig få brukere som fikk teste.

Ah, I see

Siterer AcH Clawed:
Citerer blyantkvesser a har jeg en plan: Jeg bruker gavekortet mitt på Brink på den 13., så ønsker jeg meg L.A. Noire til bursdag, som er i starten av juni! Men så var det Red Faction da..

Enkelt. Dropp Red Faction.

Enig der, det virker ikke så utrolig bra. Det burde du la vente litt med tror jeg.
Carpe Noctem
  • 0
Tror kanskje jeg skal vente med Red Faction allikevel. Får teste demoen først, men hvis det er like bra som Guerilla er det lett kjøp!
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Tror kanskje jeg skal vente med Red Faction allikevel. Får teste demoen først, men hvis det er like bra som Guerilla er det lett kjøp!

De sier jo at de skal kutte ut mye ødelegging og det ødelegger (ironisk) for meg :/
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
De sier jo at de skal kutte ut mye ødelegging og det ødelegger (ironisk) for meg :/

Leste nettopp i et Gamer.no-intervju med en av designerene, og han sa at målet med Armageddon var å gjøre alt enda mer ødeleggbart?
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Citerer Arawos e sier jo at de skal kutte ut mye ødelegging og det ødelegger (ironisk) for meg :/

Leste nettopp i et Gamer.no-intervju med en av designerene, og han sa at målet med Armageddon var å gjøre alt enda mer ødeleggbart?

Jeg er litt usikker. Tror i SP så fokuserer de på story og mindre ødeleggelse enn Guerilla, men at de har en egen modus for ødeleggelse. Tror den går ut påhvor mye ødeleggelse man kan skape på så kort/lang tid de setter det til, evt. fikse seg på det. Det virker kult, men tror jeg venter. Ser mye mer frem til Brink
Carpe Noctem
  • 0
Lurer på hva jeg skal begynne med først av de 2 gjengene (Resistance eller den andre)?
  • 0
Siterer fantomena:
Lurer på hva jeg skal begynne med først av de 2 gjengene (Resistance eller den andre)?

Utrolig vanskelig valg. Jeg lot eller andre ta valget for meg for jeg kommer til å spille med noen folk på første playthrough (om ikke andre og tredje og fjerde også)
Man kan jo starte med den man liker minst eller noe...eller ikke? Egentlig et av de vanskeligste valgene jeg har fått på lenge (in-game heh)
Carpe Noctem
  • 0
Tror jeg kjøper Red Faction i sommer en gang isteden.

Syntes det er vanskelig å velge gjeng jeg og, men tror nok jeg går for Security først. Tror dog du kan lage flere personer som tilhører både Resistance og Security!
  • 0
Spillet er bestilt! Har ei fin helg i mai i vente!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Tror jeg kjøper Red Faction i sommer en gang isteden.

Syntes det er vanskelig å velge gjeng jeg og, men tror nok jeg går for Security først. Tror dog du kan lage flere personer som tilhører både Resistance og Security!

Jaja, du kan ha 10 characters og hver character bytter på å være resistance/security, så se på det som 20 characters istedet Det er bare hvilken campaign vi først skal ta da, for man er ikke tvunget til å ha en side for alltid ellr noe.
Carpe Noctem
  • 0
Har noen av dere sett bayonet attachmentet? Gå til 3:35 når han lader om Rhett AR'en og man kan se knivbladet ganske greit http://www.youtube.com/watch?v=yI0r9Pw1CB4
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Har noen av dere sett bayonet attachmentet? Gå til 3:35 når han lader om Rhett AR'en og man kan se knivbladet ganske greit

Syntes ikke akkurat det så ut som en bayonette, så mer ut som lommelykt elns!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!