Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Brink ~ Offisiell tråd ~


Siterer blyantkvesser:
Citerer Arawos:Har noen av dere sett bayonet attachmentet? Gå til 3:35 når han lader om Rhett AR'en og man kan se knivbladet ganske greit

Syntes ikke akkurat det så ut som en bayonette, så mer ut som lommelykt elns!


Nei nei nei. Det er et lasersikte eller noe du tenker på. Under lasersiktet/eller hva det nå enn er så kan man se en kniv. Veldig tydelig at det er en kniv også når man først ser den
Carpe Noctem
  • 0
Det er en kniv ja, men en liten en.
  • 0
Aah, jeg så ikme godt nok etter
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer fantomena:
Det er en kniv ja, men en liten en.


Ja, den er litt liten. Sånn combat knife aktig sak som ikke kan måle seg med lancer bajonetten i gears :/
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Citerer fantomena et er en kniv ja, men en liten en.



Ja, den er litt liten. Sånn combat knife aktig sak som ikke kan måle seg med lancer bajonetten i gears :/


Så det går an å stabbe folk?
  • 0
Lurer på hva som har skjedd om Gears sin Lancer kom til Brink?
  • 0
Siterer hansjorgen:
Citerer Arawos:Citerer fantomena et er en kniv ja, men en liten en.



Ja, den er litt liten. Sånn combat knife aktig sak som ikke kan måle seg med lancer bajonetten i gears :/

Så det går an å stabbe folk?


den funker sikkert som kniven til pistolene. For pistolene har man en kniv som man kan lett ta oppå stabbe med ,mens om man har smg, AR mg osv. så slår man med våpenet og tar mindre melee dmg med kolben enn kniven. litt rotete skrevet, men...
Carpe Noctem
  • 0
Fant ut at jeg skal på et LAN samme dag som Brink kommer ut (og ut den helgen) så det blir nok ikke så mye spilling på meg de første dagene...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Dette eller LA Noire???
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Dette eller LA Noire???

Hver for sin smak, for min del er det så klart Brink
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Dette eller LA Noire???


Jeg har veldig lyst på begge, men jeg hadde kjøpt LA Noire. Det smarteste er kanskje å kjøpe Brink først, sånn at du kan få det med deg når det er populært og så heller kjøpe LA Noire senere fordi det spiller man for singelplayeren.

Nå skal det sies at det kommer så mange gode spill at dette ikke er en mulighet for meg. Så derfor plukker jeg med meg de spillene som er viktigst at jeg får med meg. Det som er synd da er at da går jeg glipp av et FPS som faktisk prøver å gjøre noe litt annerledes.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Fant ut at jeg skal på et LAN samme dag som Brink kommer ut (og ut den helgen) så det blir nok ikke så mye spilling på meg de første dagene...


LAN=ikke mye spilling

Got it!
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Elektro Banana:
Dette eller LA Noire???


Jeg har veldig lyst på begge, men jeg hadde kjøpt LA Noire. Det smarteste er kanskje å kjøpe Brink først, sånn at du kan få det med deg når det er populært og så heller kjøpe LA Noire senere fordi det spiller man for singelplayeren.

Nå skal det sies at det kommer så mange gode spill at dette ikke er en mulighet for meg. Så derfor plukker jeg med meg de spillene som er viktigst at jeg får med meg. Det som er synd da er at da går jeg glipp av et FPS som faktisk prøver å gjøre noe litt annerledes.


Skjønner deg, men jeg har ikke råd til alle spillene så kommer så må nok kun velge ett, tror det blir LA Noire ettersom Battlefield 3 kommer senere som er et online spill. Det som er så kjipt er at jeg ikke vet om det går an å leke seg i La noire som på GTA. Er veldig dårlig finansiert å lage hele LA men ikke gi spilleren muligheten til å leke litt i byen.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Gleder meg virkelig til anmeldelsene og håper de er veldig positive. Dessverre har jeg hørt fra folk som har testet ut spillet at de synes det var altfor lite polert og grafikken var VELDIG dårlig i mange plasser. I tillegg skrev en bruker på NeoGAF forumet at SMART knappen var veldig klønete i enkelte tilfeller. Håper de har rettet opp disse problemene.
  • 0
bare 12 dager og noen timer igjen
What is dead may never die
  • 0
Siterer fantomena:
Gleder meg virkelig til anmeldelsene og håper de er veldig positive. Dessverre har jeg hørt fra folk som har testet ut spillet at de synes det var altfor lite polert og grafikken var VELDIG dårlig i mange plasser. I tillegg skrev en bruker på NeoGAF forumet at SMART knappen var veldig klønete i enkelte tilfeller. Håper de har rettet opp disse problemene.


Jeg fikk høre det første gang de spillte spillet (2009 eller noe?) at det var lite polert osv. som du sa, men da de fikk prøve det igjen i år så var de veldig imponert og de gledet seg VELDIG til det kom ut. Jeg håper at Brink får over 7/10 og jeg er ganske sikker på at det gjør det også
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Jeg fikk høre det første gang de spillte spillet (2009 eller noe?) at det var lite polert osv. som du sa, men da de fikk prøve det igjen i år så var de veldig imponert og de gledet seg VELDIG til det kom ut. Jeg håper at Brink får over 7/10 og jeg er ganske sikker på at det gjør det også


Testingen skjedde for rundt 2 måneder siden...
  • 0
Hvis Brink får 9/10 eller 10/10 så må jeg jo helt klart vurdere det. Får det mye dårligere enn dette så blir det nok ikke vurdert.

Håper faktisk heller på gode og ærlige anmeldelser istedenfor de som bare er positive, så får man oftest et riktig syn på hvordan spillet faktisk er.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Kjøper nok Brink vis det for over 7/10 hvis ikke så for jeg heller kjøpe noe annet istedenfor. men håper det for bra karakterer kommer nok til å være lei av portal 2 innen den tid
What is dead may never die
  • 0
Siterer Arawos:
LAN=ikke mye spilling

Got it!


Hehe, ikke så mye Brink spilling!
Vi kommer til å spille mest Empire Earth på PC og kanskje ha et par Quick-Scope/No-Scope matcher i CoD 4!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Arawos:
Jeg fikk høre det første gang de spillte spillet (2009 eller noe?) at det var lite polert osv. som du sa, men da de fikk prøve det igjen i år så var de veldig imponert og de gledet seg VELDIG til det kom ut. Jeg håper at Brink får over 7/10 og jeg er ganske sikker på at det gjør det også


Testingen skjedde for rundt 2 måneder siden...

Ja, men flere personer fikk prøve brink på e3 for flere år siden...
Carpe Noctem
  • 0
Men de som testet Brink, de som skrev det jeg skrev, de testet det for 2 måneder siden slik at Splash Damage kikke har så lang tid igjen på å fikse det.
  • 0
Siterer fantomena:
Men de som testet Brink, de som skrev det jeg skrev, de testet det for 2 måneder siden slik at Splash Damage kikke har så lang tid igjen på å fikse det.


Jaja, men de jeg har sett testet det for lwne siden og så på nytt og ble veldig imonerte og gledet seg veldig. De klagde ikke over mye, og jeg kan ikke huske om de gjorde det i det hele tatt. selvsagt er ikke spillet perfekt, men det virker ikke som om det blir så dårlig
Carpe Noctem
  • 0
Tror Brink og BF3 har størst sjanse til å bli årets FPS spill.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Tror Brink og BF3 har størst sjanse til å bli årets FPS spill.


Nye CoD har sikkert en god sjanse, men stoler på at Brink blir skikkelig bra. Blir jo et ganske originalt spill i tillegg.
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!