Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

I hate my PSN-ID...What? X-Box did it?

Siterer Lompi:
Nå heter jeg xXHaakonXx.
Synes det er litt fett navn og angrer ikke.

Før het jeg teddy_killer89

Det var flaut. Selvom jeg hadde over 400 trphies( tror jeg) så valgte jeg å lage en nye en.

Det var kjipt i begynnelsen, men nå hadde jeg nesten glemt bamsedrepern.

Det burde gått ann å bytte, men ikke for mange ganger, da ender det bare opp med tull, folk bytter i hundre og masse mer

Teddy_killer er jo bare episk!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Lompi:
Nå heter jeg xXHaakonXx.
Synes det er litt fett navn og angrer ikke.

Før het jeg teddy_killer89

Det var flaut. Selvom jeg hadde over 400 trphies( tror jeg) så valgte jeg å lage en nye en.

Det var kjipt i begynnelsen, men nå hadde jeg nesten glemt bamsedrepern.

Det burde gått ann å bytte, men ikke for mange ganger, da ender det bare opp med tull, folk bytter i hundre og masse mer

Teddy_killer er jo bare episk!

Haha, verste er at det er sant
''eh'' - Link
  • 0
  • Play
  • Play
Heter CarknaBragha Høres ganske rart ut
  • 0
Hva synes dere om TreKuk da ? Har en på vennelista som heter det.
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Jeg har en på vennelisten som heter MONSTERFIGHTER95, en som heter buzz1982, og en annen som heter arsenalerbest.

Du kan være glad for at du ikke heter xXxNuBkIlLeR745xXx, da..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Trekuk er verre
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
ABCNEWS (angrer litt på navnet, men bryr meg egentlig ikke)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Blackwell:

''eh'' - Link
  • 0
TreKuk tar vel kaka... Beste PSN ID er jo de som klinger bra og er lette å huske! xXxoG ByTtInG mElLoM sToR bOkStAv hjelper ikke noe særlig på det...
Decyfered!
  • 0
Irriterende at det ikke går an å ha mellomrom i nicket sitt synes jeg. Da blir nicket nesten alltid automatisk stygt så lenge du ikke har ett ord, og som de fleste vet er veldig mange enkeltord allerede tatt. Jeg endte opp med iHeretic, og er vel ganske fornøyd med det. Gidder ikke lage ny account for å bytte det i hvert fall.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
iHeretic klinger jo bra!
Decyfered!
  • 0
Ingen slår KleppCowboy.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Mitt er Cruore. Er ganske fornøyd med det, og hadde nok ikke byttet. Men er enig i at det burde eksistere en sånn mulighet. Er nok mange som gjerne skulle ha bytta (Eller som jeg tror hadde hatt godt av det)

BTW, het Gubbe_52 på GR når jeg var liten X ) I 2004 elns.. Glad det ble byttet ut
Knurr...
  • 0
Siterer Faunvik:
iHeretic klinger jo bra!

Enig
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
jeg synes mitt linger egentlig ganske bra selvom det bare er en blanding mellom min brors og mitt navn:

FubbOoo

• 0
Siterer Blackwell:

Du må spør om jeg kan adde han...? Har alltid ønsket meg en trekuk på lista..hehe
-Kill -Loot -Return.
  • 0
DSN-GR. Gud så oppfinsomt av meg...vel, det viktigste er at jeg skaffet meg bruker. Spiller jo aldri online uansett.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
jeg har det kjipeste

TheHiddenxMurder
  • 0
Jeg synes jeg har ett dritbra nick jeg (PSN yong-boy) Men jeg trudde det skulle gå an å endre navnet
Naughty dog
  • 0
På XBOX live heter jeg tobjo kunne tenkt meg til å bytte til Tobjo men det er ikke så viktig På PSP heter jeg Adgem. Jeg tenkte enten ADgem eller Adgem, det ble Adgem. Men vil nok ikke endre på dette
  • 0
hehe, selv hadde jeg en bruker som het norway_bodo men så mistet jeg "heldigvis" passordet mitt på en ganske klønete måte. Så jeg hadde ikke noe annet valg enn å lage en ny bruker.

+ hvis du lager en ny bruker så får du en grunn for å spille igjennom spill som har stått i støvet på hylla en stund fordi du har hatt bedre spill og spille igjennom.

enten nick> trophies/stats eller nick<trophies/stats.
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Jeg angrer nesten ikke

Selv om SnikendePenisForlenger hadde stoppet kjeften til de fleste
  • 0
Siterer Blackwell:
Trekuk er verre

Verre enn "Kukskalk"?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Heter "Thevik88". Enkelt å huske, siden det er en del av navnet mitt, og bruker det nesten overalt. Har kanskje bytta om det hadde vært mulig, men jeg bryr meg egentlig ikke så hardt.

Har en på lista som har motorbetegnelse og antall hk fra bilen sin som bruker. xXSRDT-680BHPXx elns. Det virker som et vanskelig navn å huske=P

Alle som vil, kan legge meg til. Bare skriv at du er fra GR, så jeg vet litt hvem dere er
Ikke se!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!