Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Dead Redemption ~ Offisiell tråd ~


Du må huske på at det er ikke alle som kjøper spillet på release, vurderte selv å vente til sommeren, men spillet så såpass awesome ut at jeg kjøpte det med en gang. Spoilere er spoilere, uansett hvor gamle spillene blir, og det må være lov å gå i en tråd og diskutere spillet selvom du ikke har gjort deg ferdig med det!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Enig! Det er poenget mitt!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Periso:
Nei, Deadly Assasin Outfit står ikke i outfit-menyen. Og jeg har LE...


Du må da gjøre noe relatert til drakten for at den skal vises i outfit menyen, ihvertfall var det jeg måtte gjøre, hva med å prøve å gjøre stranger missionen i armadillo.
  • 0
Men hva skal dere gjøre her? Det er jo ikke noe vits å se her når alle snakker om slutten og veldig mye storyvased stuff. Mener ikke å stenge dere ute, men ja....Jeg lager fortsattt spoiler warnings så det er sagt.
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Det er jo ikke noe vits å se her når alle snakker om slutten og veldig mye storyvased stuff.


Men dersom vi slutter å snakke om slutten i denne tråden, er det vits å være her. Når det gjelder spoilere er det greit å være på den sikre siden, ettersom de fleste her sikkert vet hvordan det er å få en historie ødelagt på grunn av spoilere. Om noen har lyst til å skrive slutten eller diskutere den, finnes det en egen RDR-spoilertråd, som du finner her: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=4&thread=24037&page
=1&last=2010-05-28+21:25:35


Eller så kan man selvfølgelig bruke spoilertags, og la være å sitere spoilere...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jaja, kjedelig å byte tråder og det blir veldig kronglete til tider syns nå jeg.
Carpe Noctem
  • 0
Fant ut noe tøfft. Dynamitt + Dead Eye = Rakett
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
Siterer Miltbrann:
Fant ut noe tøfft. Dynamitt + Dead Eye = Rakett


Prøv det samme med flammeflaske. Saruman kan gå å legge seg. Spesielt morsomt er det å markere fugler, eller folk som rir forbi veldig fort og skifter retning. Ante ikke at de hadde teknologi for målsøking i 1911...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Du kan også ta en "overthemap" throwingknife kill. Det er litt kult med "raketten", fordi den treffer de først og så sprenger den. Det ser vondt ut
Carpe Noctem
  • 0
Hvis folket har klart å ikke få slutten spoila by now er de pina meg gode!
Decyfered!
  • 0
Ja, hvis de har fulgt med så...
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Miltbrann:
Fant ut noe tøfft. Dynamitt + Dead Eye = Rakett


Det funker med flammeflasker og kastekniver også, men dynamitten er deffinitivt den gøyeste. Tok ut halve Fort Mercer på den måten.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Flammeflaskene er kulest syns jeg. Elsker å brenne ting
Carpe Noctem
  • 0
Liker å leke kamikaze demoman på Shootout!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Liker å leke kamikaze demoman på Shootout!


Brenne seg selv eller de andre? Selv elsker jeg å brenne meg selv. Elsker når han hyler og triller rundt på bakken, for så å reise seg og løpe rundt som en villman
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Selv elsker jeg å brenne meg selv.


Den setningen der er bare feil. Uansett hvilken sammenheng!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Arawos elv elsker jeg å brenne meg selv.

Den setningen der er bare feil. Uansett hvilken sammenheng!


Husker du jeg brente meg selv og tryna ned fra låven på MacFarlanes ranch?...eller var det LarsaDudn?

DET er hva jeg kaller selvpining
Carpe Noctem
  • 0
Tror det var du. Du skulle hjelpe meg å bekjempe "The Law" men så endte du med å brenne deg selv i stedet...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Tror det var du. Du skulle hjelpe meg å bekjempe "The Law" men så endte du med å brenne deg selv i stedet...


Var det da jeg blokkerte deg og så ble du drept? Tror aldri jeg sa unnskyld for det egentlig så, unnskyld
Carpe Noctem
  • 0
Du er tilgitt
Men ikke tro at jeg glemmer det, når du minst venter det, og sitter i cover, så skal jeg løpe bort til deg og blokere deg slik at du blir skutt!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Noen som har tips til å klare Most wanted-achievmenten? Har flere ganger prøvd å stå på Gatling-gunen i el Presidio, men blir alltid drept når jeg skal rømme derfra.
Noen andre gode steder?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Noen som har tips til å klare Most wanted-achievmenten? Har flere ganger prøvd å stå på Gatling-gunen i el Presidio, men blir alltid drept når jeg skal rømme derfra.
Noen andre gode steder?


Armadillo saloon, Elscalera slott, El presidio sammen med en kamerat. Fikk akk 6850$ i bounty der.

Lagt til 2010-06-17 20:22:
Siterer AcH Clawed:
Du er tilgitt
Men ikke tro at jeg glemmer det, når du minst venter det, og sitter i cover, så skal jeg løpe bort til deg og blokere deg slik at du blir skutt!


BRING IT ON!!
Carpe Noctem
  • 0
Noe jeg synes er rart når man skal ta med en "wanted" fyr tilbake til et fengsel. Og på veien så blir jeg alltid tatt igjen av andre banditter. Jeg har The War Horse som liksom skal være den beste hesten så på spillet + jeg bruker horse pill-greien. Hmm...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
i dag opplevde jeg å spille RDR bokstavelig talt gjennom jack's øyne. FP altså...hmm kan det være et skjult hint....hahaha
  • 0
Siterer Gravkorset:
i dag opplevde jeg å spille RDR bokstavelig talt gjennom jack's øyne. FP altså...hmm kan det være et skult hint....hahaha


Spoiler!!!
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!