Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Dead Redemption ~ Offisiell tråd ~


Siterer Periso:
Citerer Gravkorset:
i dag opplevde jeg å spille RDR bokstavelig talt gjennom jack's øyne. FP altså...hmm kan det være et skult hint....hahaha
Spoiler!!!
Det var ment som en spøk altså

Lagt til 2010-06-18 01:15:
En Glitch med andre ord
  • 0
Siterer Periso:
Noe jeg synes er rart når man skal ta med en "wanted" fyr tilbake til et fengsel. Og på veien så blir jeg alltid tatt igjen av andre banditter. Jeg har The War Horse som liksom skal være den beste hesten så på spillet + jeg bruker horse pill-greien. Hmm...


syns det er litt teit ja. Man føler ikke at warhorse er best akkurat....
Carpe Noctem
  • 0
Bruker en random Brun hest jeg. Er det verdt å kjøpe hest til 500 eller 1500$ i general store?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Bruker en random Brun hest jeg. Er det verdt å kjøpe hest til 500 eller 1500$ i general store?


Tror du kan spawne den hesten når du vil hvis du kjøper den, så det er vel verdt det.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer kris2ffer:
Tror du kan spawne den hesten når du vil hvis du kjøper den, så det er vel verdt det.


Du må "breake" en hest før du kan kjøpe og eie deeden. Selv bruker jeg Hungarian Half-breed eller hva den nå heter, en hvit hest. Synes nesten den er bedre enn War Horse
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer kris2ffer:Tror du kan spawne den hesten når du vil hvis du kjøper den, så det er vel verdt det.

Du må "breake" en hest før du kan kjøpe og eie deeden. Selv bruker jeg Hungarian Half-breed eller hva den nå heter, en hvit hest. Synes nesten den er bedre enn War Horse


Ja, den føles bedre. Som o mden er raskere eller noe, men det står at Warhorse er best på alle punkter så...
Carpe Noctem
  • 0
Selv legger jeg ikke merke til noe særlig forskjell på krigshesten og de tre andre beste hestene, annet et at krigshesten kanskje tåler noen flere kuler eller generelt ikke dør så lett.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Runnet spill i natt...Brukte goood tid

Men forsatt, RDR mangler noe.
Det lille siste ekstra. Det som ikke kan beskrives.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
merker at Free-roam og MP begynner å dø ut. Litt kjedelig i lengden
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
merker at Free-roam og MP begynner å dø ut. Litt kjedelig i lengden


Det samme tenkte jeg helt til jeg fant ut at det var ufattelig gøy å massakrere byer. Uten å save såklart.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Sounds fun
Fem-stjerners medlem
  • 0
Det er gøy, men ikke når du har gjort det 50 x 60 ganger fra før av....
Carpe Noctem
  • 0
Jeg har begynt på historiedelen på nytt nå. Har stilt litt på kontrastene og fargene (til det bedre etter min mening), samt at jeg har fjernet siktehjelpen, så jeg tror jeg vil få en noe annen opplevelse denne gangen. Før spillet kom ut, planla jeg å spille det gjennom både som good guy og bad guy, men jeg klarer bare ikke å være slem i et spill som det her, så derfor blir det good guy igjen. Veldig synd at hesten min døde såpass tidlig, men jeg kan alltids laste en lagret fil.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Arawos:
Det er gøy, men ikke når du har gjort det 50 x 60 ganger fra før av....


Har du prøvd med evig ammo og evig liv-kode? Jeg sier kun "kastekniver"
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Synes det faktisk er kjempegøy å spille gjeng-kamper i flerspilleren! Dra leget mitt nesten hver gang da

Noen som vet om vi får XP av å spille oppdrag i "Outlaws to the end" når det kommer?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer kris2ffer:
Citerer Arawos et er gøy, men ikke når du har gjort det 50 x 60 ganger fra før av....

Har du prøvd med evig ammo og evig liv-kode? Jeg sier kun "kastekniver"


Har tastet inn alle kodene, men har bare brukt noen få. Orker ikke singleplayer mer
Carpe Noctem
  • 0
Jeg har lurt på et par ting med disse kodene en stund...Er det virkelig slik at man ikke kan få Trophies eller save om man bruker dem? Har også lest i menyen i spillet, om man finner kodene i selve spillet, så blir ikke disse to tingene deaktivert. Noen som vet om dette stemmer?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Jeg har lurt på et par ting med disse kodene en stund...Er det virkelig slik at man ikke kan få Trophies eller save om man bruker dem? Har også lest i menyen i spillet, om man finner kodene i selve spillet, så blir ikke disse to tingene deaktivert. Noen som vet om dette stemmer?


Du kan skrive inn kodene uten at de blir aktivert. Etter du har aktivert en kode, kan du ikke unlocke noe. Du må loade en savefil for å kunne spille videre. Kodene du skrev inn vil fortsatt være der, men de er ikke aktivert. Du kan finne koder på husvegger, aviser, over dører o.l, men koder er koder. De må skrives inn, og dagens konsoller er nok ikke så smarte at de ser hvor du har funnet dem
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Jeg gikk på Red Dead Redemption WIKI og satt dataen på fanget, mens jeg tasta inn kode etter kode. Tok noen min. det
Carpe Noctem
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Så med koder så må man loade etter at man har brukt dem?

Jeg driver og samler trofeer og slikt. Nærmer meg lvl 10 på challengene til treasure hunter, master hunter, sharpshooter og survival. Er det flere utfordringer som man får etter at man har klart en challenge?

En morsom historie fra i stad: Jeg drepte 20 bjørner eller noe rundt der. Driver og skinner bjørner og får "Bearly legal". Det kommer 2 bjørner og dreper meg.. Men sykt at det kommer så mange bjørner.. Bjørnene på RDR er ganske overdrevet i grunn.

Lagt til 2010-06-19 20:54:
En annen ting: For å få det trofeet hvor man dreper alle de ville dyreartene. Noen som har en liste over hvilke dyr man må drepe? Teller ville hester som ville dyr på trofeet?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Finner ikke bjørner!!!!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Finner ikke bjørner!!!!


Lol, tror spillet er bugget med meg, elns. Når jeg skulle drepe en bjørn med kniv, slet jeg noe sykt. Ikke fordi det var for få bjørner, men for mange. Tror det var rundt 14 bjørner, SAMTIDIG på det meste xD

Siterer kris2ffer:
Du må loade en savefil for å kunne spille videre.


Aha, men er det noen måte å skru av autosave på? For det ville vært en smule irriterende.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Faunvik:
Finner ikke bjørner!!!!


Hahaha, gå til tall trees og drep masse dyr. Da kommer det 3534634 bjørner. Samtidig.
Carpe Noctem
  • 0
jeg fikk fem stykker etter meg etter at jeg brukte BAIT, for deretter å gjemme meg bak et tre. Det gikk heldigvis bra for meg. Hesten min derimot...
  • 0
Bruker da bait i Tall Trees!

Lagt til 2010-06-20 00:13:
Kanskje det er min dyriske aura som skremmer de vekk...

Eller hvor støggj Jack er...

Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!